Jump to content
Българският форум за музиканти

BREAKDOWN

Members
  • Мнения

    180
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно BREAKDOWN

  • Рожден ден 07/12/1977

Previous Fields

  • Инструмент
    n/a

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.musicworld.bg
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София

BREAKDOWN's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

43

Обществена Репутация

  1. То за това е хубаво да се чете. А като не става с четене, става с питане.
  2. Мога ли да запитам защо се позва за тази цел усилвател с миксер за 100V линия? Това е усилвател за оповестителна система! Що дирят в него китари, бас китари и барабани???
  3. В Гоце Делчевско някой ги прави. Трябва да търсиш връзки в тоя регион.
  4. Обади им се по телефона
  5. Странна работа. В нито един извън български форум до момента не са ми отговаряли с "ползвай търсачката" или "намери си сам". А не е като да не съм писал в доста. Последно, миналата седмица зададох наглед простичък въпрос в Motifator и ми отговори човек от YAMAHA, при това не лаконично и без препратки. Очевидно е въпрос на ерудираност и желание за комуникация. Ще се върна към "оная тема за доставките от Томан" в която сме дъвкали на незнам колко екрана технологията и начина на поръчване, барабар с всички бъгове, проблеми и подводни камъни. Е, въпреки всичко получавам поне няколко пъти в седмицата мейл със приблизително следното съдържание: " ...научих от форума на Muzikant.org, че чрез вас мога.... (и т.н и т.н), бихте ли ми обяснили как става...." И въпреки, че в темата почти няма неизяснен момент, аз вместо да метна един линк, обяснявам процедурата от А до Я. Тези въпроси ги задават същите тези "новаци" които ги задават и тук и не бива да им се сърдим. Вероятно примера който дадох със себе си не е идеално точен и някой би казал, че това ми е работата, но си мисля, че освен това нещата опират и до призвание и желание, а едва ли някой от нас влиза насила тук. Ако бъдем малко по снизходителни и позитивно настроени към 'незнаещите" няма ли това да ни помогне за казуата да имаме един по-добър форум? П.п, според едно скорошно проучване 29% от съвременните младежи не са пипвали книга. Щем нещем трябва да им тъсим филмчета....
  6. Всъщност, трябваше да се обадите по телефона още преди 2 дни когато се е случила случката. Това е правилния начин за решаване на такива казуси. Въпреки, че мейл все още не е получен стойката ще бъде сменена. Необходимо е само да ми се обадите по телефона за да се идентифицирате, тъй като все още не знаем нито името ви нито адреса на който трябва да доставим новата стойка. Темата дотегна на хората, тъй като се превърна в публично решаване на спор между потребител / търговец, без изобщо такъв спор да е възниквал. Тя се превърна в такава и защото аз се включих в нея иначе просто би останала като тема с лош отзив за продукт. Но понеже много от членовете на форума знаят, че присъствам тук, макар и като частен потребител, не беше възможно да не отговоря. В противен случай тезата, че "няма да ви бъде обърнато внимание" би се потвърдила. От друга страна ние сме най-обсъжданата фирма във форума и благодарение на тези отзиви много основателни оплаквания бяха взети под внимание и проблемите отстранени. От много време полагаме усилия да бъдем приятели на музикантите, а не просто търговец или техен враг. Надявам се в съвсем близко бъдеще този тип "включвания" да стават от официални фирмени акаунти за да бъдат нещата регулирани до край. По въпроса за "малките" и "големите" проблеми бих искал да ви уверя, че това разделение много отдавна не съществува. Ако един малък музикален магазин би имал интерес и време да разследва дори един дребен казус за да се убеди, че повредата е или не е гаранционна, то за една голяма компания е значително по-лесно да го реши в полза на клиента си. Без значение дали става дума за част от комплект който струва 480 или 4800 лв. При всички положения, обаче правилния подход е да се дискутира проблема между страните. Форума не е комисия за защита а потребителя. Тук може да бъде даден основателно лош отзив за нещо, но едва след като са изчерпани всички други възможности. П.С. ------------------- Докато пишех поста goldcobra се свърза с мен по телефона и се оказа, че дори се познаваме лично, защото е участвал в конкурса Sofia Drum Day и даже мисля, че беше спечелил награда Та очевидно комуникация му е майката
  7. напишете ни описание на проблема и ни изпратете снимка на счупената част на helpdesk@musicworld.bg
  8. Все още нямаме никакъв официален сигнал за проблема с изключение на едно съобщение в скайп, което съдържа линкове към снимки, нито една от които не показва счупената стойка или други проблемни части. Моля, свържете се с нас по телефон или e-mail, опишете проблема и ни изпратете снимка на счупената стойка. Без да сте отправили претенция за гаранционен дефект и без да сте получили наше становище, негативните отзиви за търговеца и продукта са неоснователни. Смея да твърдя, че хардуерът е едно от най-здравите неща в тези барабани, а това е мнението и на доста действащи, професионални барабанисти които са виждали тези барабани в магазините ни. Ще закача няколко снимки на хрдуера за информация на колегите от форума които не са го виждали. Ако имате някакви притиснения относно субективно решаване на проблема ви, предлагам да покажете снимки на счупената стойка и тук във форума, за да дадат своето мнение и колегите. Пак повтарям, при дефект стойката ви ще бъде сменена. Както казах, можете също да ни върнете барабаните опаковани и окомплектовани във вида в който сте ги получили, а ние да ви върнем парите
  9. @goldcobra Здравейте, до момента са продадени няколко десетки комплекти от тези барабани и все още нямаме нито едно оплакване от тях. Нямаме постъпил сигнал за гаранционен проблем и от Вас. Не зная защо смятате, че не бихме обърнали внимание на проблема, който за нас е точно толкова сериозен колкото и всички останали. В случай, че стойката се е счупила в следствие на дефект, тя ще бъде сменена с нова. Предоставяме също и възможността да върнете барабаните, а ние да ви върнем парите, което е стандартна практика за нас. Поздрави!
  10. По правилно е да се твърди, че използват една и съща фабрика (заедно с Premier), но това се отнася само за евтините серии.
  11. Интересно видео, в което можете да чуете всички серии на PAISTE на куп http://youtu.be/d0VHVWObIHQ
  12. Същата стока са като всичките MILENIUM-и на Томан http://www.thomann.de/de/millenium_edrums.html (FAME e нискобюджетна марка на MusicStore) Наистина цените им са много привлекателни. Има няколко внесени сета MILENIUM и все още няма оплаквания, но знае ли човек. Ако имаш възможност заложи на Roland, ALESIS или YAMAHA.
  13. Уникален концерт, наистина. Много благодаря за добрия отзив за нашия екип. Наистина се постарахме да дадем всичко от себе си, защото това е ФСБ! Радвам се, че имаме възможността да работим с тези хора
  14. пиши мейл на helpdesk@musicworld.bg трябва ми марката, модела и линк към страницата на продукта. Телефон за връзка и адрес за доставка.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.