Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено

Съчувствам ти, но какво са виновни Musicworld, че един ужасно евтин артикул е и също толкова качествен?

Отговорено

@goldcobra

 

Здравейте,

 

до момента са продадени няколко десетки комплекти от тези барабани и все още нямаме нито едно оплакване от тях. Нямаме постъпил сигнал за гаранционен проблем и от Вас. Не зная защо смятате, че не бихме обърнали внимание на проблема, който за нас е точно толкова сериозен колкото и всички останали. В случай, че стойката се е счупила в следствие на дефект, тя ще бъде сменена с нова. Предоставяме също и възможността да върнете барабаните, а ние да ви върнем парите, което е стандартна практика за нас.

 

Поздрави!

  • Like 3
Отговорено (Редактирано)

Съчувствам ти, но какво са виновни Musicworld, че един ужасно евтин артикул е и също толкова качествен?

 

Така е,не са виновни Musicworld ,а аз... Просто си дадох последните пари и се надявах да звучат по-добре от старите ми и хардуера да е здрав,но като започнах да мисля трезво.. за 480 лв. едва ли ще открия това,което търся... здрав хардуера,а не хардуер с отливки... и що-годе приличен звук

Редактирано от goldcobra
Отговорено

tubeinsulator.gif -> отливка

memorylocks.gif -> отливка

techlock.gif -> отливка

paraclamp2.jpg -> отливка

HP910_FastFoot.jpg -> отливка

HP910_LiteSprocket.jpg -> отливка

HS70-qst.jpg -> отливка

stoploc.jpg -> отливка

joints.jpg -> отливка

  • Like 1
Отговорено

Все още нямаме никакъв официален сигнал за проблема с изключение на едно съобщение в скайп, което съдържа линкове към снимки, нито една от които не показва счупената стойка или други проблемни части. Моля, свържете се с нас по телефон или e-mail, опишете проблема и ни изпратете снимка на счупената стойка. Без да сте отправили претенция за гаранционен дефект и без да сте получили наше становище, негативните отзиви за търговеца и продукта са неоснователни.

 

Смея да твърдя, че хардуерът е едно от най-здравите неща в тези барабани, а това е мнението и на доста действащи, професионални барабанисти които са виждали тези барабани в магазините ни. Ще закача няколко снимки на хрдуера за информация на колегите от форума които не са го виждали. Ако имате някакви притиснения относно субективно решаване на проблема ви, предлагам да покажете снимки на счупената стойка и тук във форума, за да дадат своето мнение и колегите. Пак повтарям, при дефект стойката ви ще бъде сменена. Както казах, можете също да ни върнете барабаните опаковани и окомплектовани във вида в който сте ги получили, а ние да ви върнем парите

 

 

Отговорено

на кой телефон да се свърша с вас по-точно , желая да върна барабаните и да си получа поне час от парите

Отговорено

Извинявам се, ако засегна някоя от страните, но ми се вижда най-малкото тъпо отношения "Клиент - Продавач" да се решават във форум, вместо на място в магазина. Ако пък стоката е закупена онлайн, изобщо не виждам от какво се оплаква клиента - аз никога не бих си купил барабани, без да ги пробвам. Да си купя пъзел по картинка да, ама музикален инструмент....

Отговорено

Просто исках да си спестя 60-70 лв. разходи до София......... както и да е. следващият път ще знам

Отговорено

ами пич ако решиш да продадеш касата и педала отделно кажи някаква цена и ако ме устройва ще ти ги купя :)

Отговорено

Свържи се с хората в Динакорд. Тази тема не е за тук, защото има нещо гнило и към момента не мога да кажа, че е от страна на магазина. Телефон можеш да намериш на този сайт, на който си видял барабаните. За 400лв. да не си потърсиш гаранционен ремонт е крайно странно за мен, но това ти си го знаеш. 60-70лв. разходи до София е различно от това да продадеш сета за 200лв. във форума.

Отговорено (Редактирано)

http://imageshack.us...user=goldcobra2

 

виж актуални снимки и ми кажи кое е "гнилото" според теб? и защо ми е да правя това,както намекваш че е нарочно !? и защо по дяволите ми е да пръскам 60 лв. за чисто нови кожи Remo emperor ? пак от Musicworld заради барабаните,които си купих?

 

Къде е логиката според теб? Аз го правя това нарочно,така ли ?

 

Не се свързах веднага с Динакорд(Musicworld) по принцип знам какво става в такива ситуации и ми се е случвало не веднъж,но не за музикални инструменти. Помислих че най-вероятно ще ми кажат,че вината е моя и тях не ги интересува и точка по въпроса. И кажи ми как да докажа аз каквото и да било ? Точно заради това реших да споделя проблема тук с други колеги..

Редактирано от goldcobra
Отговорено

Много кофти късмет чевек ....., но все пак опитай да говориш с Динакорд нищо няма да загубиш ако им пратиш снимките в едно писмо или по скайп без да влагаш 60 кинта за път.

Отговорено

писах на посочения мейл от BREAKDOWN и чакам отговор.. Ако до утре не получа някакъв отговор направо ще се обадя по телефона

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.