Baby Thomas Отговорено Януари 23, 2012 Отговорено Януари 23, 2012 Съчувствам ти, но какво са виновни Musicworld, че един ужасно евтин артикул е и също толкова качествен?
BREAKDOWN Отговорено Януари 23, 2012 Отговорено Януари 23, 2012 @goldcobra Здравейте, до момента са продадени няколко десетки комплекти от тези барабани и все още нямаме нито едно оплакване от тях. Нямаме постъпил сигнал за гаранционен проблем и от Вас. Не зная защо смятате, че не бихме обърнали внимание на проблема, който за нас е точно толкова сериозен колкото и всички останали. В случай, че стойката се е счупила в следствие на дефект, тя ще бъде сменена с нова. Предоставяме също и възможността да върнете барабаните, а ние да ви върнем парите, което е стандартна практика за нас. Поздрави! 3
goldcobra Отговорено Януари 24, 2012 Автор Отговорено Януари 24, 2012 (Редактирано) Съчувствам ти, но какво са виновни Musicworld, че един ужасно евтин артикул е и също толкова качествен? Така е,не са виновни Musicworld ,а аз... Просто си дадох последните пари и се надявах да звучат по-добре от старите ми и хардуера да е здрав,но като започнах да мисля трезво.. за 480 лв. едва ли ще открия това,което търся... здрав хардуера,а не хардуер с отливки... и що-годе приличен звук Редактирано Януари 24, 2012 от goldcobra
YtseJam Отговорено Януари 24, 2012 Отговорено Януари 24, 2012 -> отливка -> отливка -> отливка -> отливка -> отливка -> отливка -> отливка -> отливка -> отливка 1
BREAKDOWN Отговорено Януари 24, 2012 Отговорено Януари 24, 2012 Все още нямаме никакъв официален сигнал за проблема с изключение на едно съобщение в скайп, което съдържа линкове към снимки, нито една от които не показва счупената стойка или други проблемни части. Моля, свържете се с нас по телефон или e-mail, опишете проблема и ни изпратете снимка на счупената стойка. Без да сте отправили претенция за гаранционен дефект и без да сте получили наше становище, негативните отзиви за търговеца и продукта са неоснователни. Смея да твърдя, че хардуерът е едно от най-здравите неща в тези барабани, а това е мнението и на доста действащи, професионални барабанисти които са виждали тези барабани в магазините ни. Ще закача няколко снимки на хрдуера за информация на колегите от форума които не са го виждали. Ако имате някакви притиснения относно субективно решаване на проблема ви, предлагам да покажете снимки на счупената стойка и тук във форума, за да дадат своето мнение и колегите. Пак повтарям, при дефект стойката ви ще бъде сменена. Както казах, можете също да ни върнете барабаните опаковани и окомплектовани във вида в който сте ги получили, а ние да ви върнем парите
goldcobra Отговорено Януари 24, 2012 Автор Отговорено Януари 24, 2012 на кой телефон да се свърша с вас по-точно , желая да върна барабаните и да си получа поне час от парите
BREAKDOWN Отговорено Януари 24, 2012 Отговорено Януари 24, 2012 напишете ни описание на проблема и ни изпратете снимка на счупената част на helpdesk@musicworld.bg
goldcobra Отговорено Януари 24, 2012 Автор Отговорено Януари 24, 2012 добре. до следобед ще получите снимки и описание
QueenII Отговорено Януари 24, 2012 Отговорено Януари 24, 2012 Извинявам се, ако засегна някоя от страните, но ми се вижда най-малкото тъпо отношения "Клиент - Продавач" да се решават във форум, вместо на място в магазина. Ако пък стоката е закупена онлайн, изобщо не виждам от какво се оплаква клиента - аз никога не бих си купил барабани, без да ги пробвам. Да си купя пъзел по картинка да, ама музикален инструмент....
goldcobra Отговорено Януари 24, 2012 Автор Отговорено Януари 24, 2012 Просто исках да си спестя 60-70 лв. разходи до София......... както и да е. следващият път ще знам
Ammanas Отговорено Януари 24, 2012 Отговорено Януари 24, 2012 ами пич ако решиш да продадеш касата и педала отделно кажи някаква цена и ако ме устройва ще ти ги купя
IgniteAll Отговорено Януари 24, 2012 Отговорено Януари 24, 2012 Свържи се с хората в Динакорд. Тази тема не е за тук, защото има нещо гнило и към момента не мога да кажа, че е от страна на магазина. Телефон можеш да намериш на този сайт, на който си видял барабаните. За 400лв. да не си потърсиш гаранционен ремонт е крайно странно за мен, но това ти си го знаеш. 60-70лв. разходи до София е различно от това да продадеш сета за 200лв. във форума.
goldcobra Отговорено Януари 24, 2012 Автор Отговорено Януари 24, 2012 (Редактирано) http://imageshack.us...user=goldcobra2 виж актуални снимки и ми кажи кое е "гнилото" според теб? и защо ми е да правя това,както намекваш че е нарочно !? и защо по дяволите ми е да пръскам 60 лв. за чисто нови кожи Remo emperor ? пак от Musicworld заради барабаните,които си купих? Къде е логиката според теб? Аз го правя това нарочно,така ли ? Не се свързах веднага с Динакорд(Musicworld) по принцип знам какво става в такива ситуации и ми се е случвало не веднъж,но не за музикални инструменти. Помислих че най-вероятно ще ми кажат,че вината е моя и тях не ги интересува и точка по въпроса. И кажи ми как да докажа аз каквото и да било ? Точно заради това реших да споделя проблема тук с други колеги.. Редактирано Януари 24, 2012 от goldcobra
Ammanas Отговорено Януари 24, 2012 Отговорено Януари 24, 2012 Много кофти късмет чевек ....., но все пак опитай да говориш с Динакорд нищо няма да загубиш ако им пратиш снимките в едно писмо или по скайп без да влагаш 60 кинта за път.
goldcobra Отговорено Януари 24, 2012 Автор Отговорено Януари 24, 2012 писах на посочения мейл от BREAKDOWN и чакам отговор.. Ако до утре не получа някакъв отговор направо ще се обадя по телефона
Recommended Posts