mehdi7 Публикувано Септември 24, 2011 Share Публикувано Септември 24, 2011 (Редактирано) Здравейте!Аз съм начинаещ и имам малък проблем с кубето и китарата.Ами като свиря и увелича кубето на 60% (процента) Г/Д и се получава един лош звук , нещо като 'ммммммммммм'.Кубето ми е Cort MX15R а китара е Stagg G300 (по долу ще сложа линкове).Аз се сещам няколко причини за проблема - но ще оставя отговора на вас по напредналите. Ето и линкове http://www.musicworld.bg/bg/c_425/i_29996/Cort_MX15R.html http://www.musicworld.bg/bg/c_363/i_16237/Stagg_G300_GBK.html И искам да кажа нещо като белешка>Като хвана магаренцето на китара този звук намалява. Редактирано Септември 24, 2011 от mehdi7 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WashBurn97 Отговорено Септември 24, 2011 Share Отговорено Септември 24, 2011 намали gain-a би трюбвало да се оправи Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mehdi7 Отговорено Септември 24, 2011 Автор Share Отговорено Септември 24, 2011 Така става но като намаля гейна използвам само 50 процента от възможностите на кубето Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WashBurn97 Отговорено Септември 24, 2011 Share Отговорено Септември 24, 2011 дай gain на 10,а volme-a да е под 5 или 5 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Johnyy Отговорено Септември 24, 2011 Share Отговорено Септември 24, 2011 Gain никога не се врътка на макс защото звука става много мазен.Сложи гейна на 8.Възможно е пращенето да идва от кабела,адаптерите на китарата или избощо електрониката ако има проблем в спойките някъде. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfabitch Отговорено Септември 24, 2011 Share Отговорено Септември 24, 2011 Нищо лично,ама с това кубенце 15 вата нали не очакваш кристално чист звук над 3-4? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...