t-rex Отговорено Май 20, 2006 Отговорено Май 20, 2006 не знам дали трябва да ходиш на уроци или не, щото аз не съм ама важното е да слушаш много музика. и като казвам да слушаш не означава да си я пуснеш и да си четеш книжка. слушай всеки инструмент не само барабаните и ще научиш много повече от тъпото повторение на разни упражнения. Цитирай
tactonfan!!! Отговорено Май 20, 2006 Отговорено Май 20, 2006 не съм чел всичките страници на тоа топик, ама мога да кажа само че е безмислено да му се пълнят главата на тва момче с глупости тука. информация не е хубаво да се черпи много много от другите, защото за да разбереш за какво става дума трябва сам да се опариш, а не да разчиташ на опита на някой друг. що се отнася до уроците, всичко зависи от това какво ниво гониш... аз най-често съм виждал че най-ентусиазираните в началото са толкоз ентусиазирани че дори си мислят че и сами ( без уроци) ще станат добри като еди кой си... тва са глупости... ако просто искаш да се забавляваш не ходи на уроци, ако искаш да разбереш за какво става вапрос и искаш да разбираш какво правиш на иструмента и най-важното- защо го правиш... - ходи на уроци и си набавяй информациа от първо лице... няма нищо лошо в тва в началото примерно да си купиш лоши барабани, които ти ги предлагат за хубави , или да дадеш 100 лв за някой чинел, който като го купиш и бързо след това става неизползваем- тва е важно , щото преди да разбереш какви барабани искаш наистина , трябва да разбереш какви не искаш Цитирай
Red_Bull_Dog Отговорено Май 20, 2006 Отговорено Май 20, 2006 не съм чел всичките страници на тоа топик, ама мога да кажа само че е безмислено да му се пълнят главата на тва момче с глупости тука. информация не е хубаво да се черпи много много от другите, защото за да разбереш за какво става дума трябва сам да се опариш, а не да разчиташ на опита на някой друг. що се отнася до уроците, всичко зависи от това какво ниво гониш... аз най-често съм виждал че най-ентусиазираните в началото са толкоз ентусиазирани че дори си мислят че и сами ( без уроци) ще станат добри като еди кой си... тва са глупости... ако просто искаш да се забавляваш не ходи на уроци, ако искаш да разбереш за какво става вапрос и искаш да разбираш какво правиш на иструмента и най-важното- защо го правиш... - ходи на уроци и си набавяй информациа от първо лице... няма нищо лошо в тва в началото примерно да си купиш лоши барабани, които ти ги предлагат за хубави , или да дадеш 100 лв за някой чинел, който като го купиш и бързо след това става неизползваем- тва е важно , щото преди да разбереш какви барабани искаш наистина , трябва да разбереш какви не искаш Total bullshits-ne moga da pisha na kirilica ot toq komp (izvinqvam se za koeto),ama ako ne se uchi ot drugite shte zagubi suma vreme da se luta (kato az edno vreme) . Ot toq forum nauchih mnogo neshta i mnogo ot horata tuk znaqt i mogat da pomognat s neshto.Vajnoto e da otseesh i da slushash tezi koito naistina razbirat ,a ne polurazbirachi deto moje i da te obyrkat... Цитирай
bonzo Отговорено Май 21, 2006 Отговорено Май 21, 2006 не съм чел всичките страници на тоа топик, ама мога да кажа само че е безмислено да му се пълнят главата на тва момче с глупости тука. информация не е хубаво да се черпи много много от другите, защото за да разбереш за какво става дума трябва сам да се опариш, а не да разчиташ на опита на някой друг. що се отнася до уроците, всичко зависи от това какво ниво гониш... аз най-често съм виждал че най-ентусиазираните в началото са толкоз ентусиазирани че дори си мислят че и сами ( без уроци) ще станат добри като еди кой си... тва са глупости... ако просто искаш да се забавляваш не ходи на уроци, ако искаш да разбереш за какво става вапрос и искаш да разбираш какво правиш на иструмента и най-важното- защо го правиш... - ходи на уроци и си набавяй информациа от първо лице... няма нищо лошо в тва в началото примерно да си купиш лоши барабани, които ти ги предлагат за хубави , или да дадеш 100 лв за някой чинел, който като го купиш и бързо след това става неизползваем- тва е важно , щото преди да разбереш какви барабани искаш наистина , трябва да разбереш какви не искаш Total bullshits-ne moga da pisha na kirilica ot toq komp (izvinqvam se za koeto),ama ako ne se uchi ot drugite shte zagubi suma vreme da se luta (kato az edno vreme) . Ot toq forum nauchih mnogo neshta i mnogo ot horata tuk znaqt i mogat da pomognat s neshto.Vajnoto e da otseesh i da slushash tezi koito naistina razbirat ,a ne polurazbirachi deto moje i da te obyrkat... Той може да не се лута,а да слуша музика.Все пак това е критерия.Искаш да правиш нещо на западно ниво-слушаш западни групи и гледаш да ги догониш.Много полезно е да се записваш и да се самослушаш,за да си откриваш грешкитеА вече може и да свириш с огледало,за да си докараш физиономията.Аре стига,че ако продължа ще трябва да отворя сергия Цитирай
aladin Отговорено Май 22, 2006 Отговорено Май 22, 2006 не съм чел всичките страници на тоа топик, ама мога да кажа само че е безмислено да му се пълнят главата на тва момче с глупости тука. информация не е хубаво да се черпи много много от другите, защото за да разбереш за какво става дума трябва сам да се опариш, а не да разчиташ на опита на някой друг. що се отнася до уроците, всичко зависи от това какво ниво гониш... аз най-често съм виждал че най-ентусиазираните в началото са толкоз ентусиазирани че дори си мислят че и сами ( без уроци) ще станат добри като еди кой си... тва са глупости... ако просто искаш да се забавляваш не ходи на уроци, ако искаш да разбереш за какво става вапрос и искаш да разбираш какво правиш на иструмента и най-важното- защо го правиш... - ходи на уроци и си набавяй информациа от първо лице... няма нищо лошо в тва в началото примерно да си купиш лоши барабани, които ти ги предлагат за хубави , или да дадеш 100 лв за някой чинел, който като го купиш и бързо след това става неизползваем- тва е важно , щото преди да разбереш какви барабани искаш наистина , трябва да разбереш какви не искаш Total bullshits-ne moga da pisha na kirilica ot toq komp (izvinqvam se za koeto),ama ako ne se uchi ot drugite shte zagubi suma vreme da se luta (kato az edno vreme) . Ot toq forum nauchih mnogo neshta i mnogo ot horata tuk znaqt i mogat da pomognat s neshto.Vajnoto e da otseesh i da slushash tezi koito naistina razbirat ,a ne polurazbirachi deto moje i da te obyrkat... Той може да не се лута,а да слуша музика.Все пак това е критерия.Искаш да правиш нещо на западно ниво-слушаш западни групи и гледаш да ги догониш.Много полезно е да се записваш и да се самослушаш,за да си откриваш грешкитеА вече може и да свириш с огледало,за да си докараш физиономията.Аре стига,че ако продължа ще трябва да отворя сергия правилно Огледалце, огледалце я кажи огледалце не лъжи, коя е наи красива на земята? Цитирай
evans Отговорено Май 22, 2006 Отговорено Май 22, 2006 (Редактирано) научиш много повече от тъпото повторение на разни упражнения. това не е така,това все едно да не знаеш английски,а пък искаш да го научиш и вместо да пишеш и да правиш досадни упражнения, само да слушаш бибиси.Според теб така ще го научиш ли????????същото е с музиката,колкото и да досадно за теб ,трябва си. Редактирано Май 22, 2006 от evans Цитирай
bonzo Отговорено Май 22, 2006 Отговорено Май 22, 2006 научиш много повече от тъпото повторение на разни упражнения. това не е така,това все едно да не знаеш английски,а пък искаш да го научиш и вместо да пишеш и да правиш досадни упражнения, само да слушаш бибиси.Според теб така ще го научиш ли????????същото е с музиката,колкото и да досадно за теб ,трябва си. Пич това не е критерий.Колко хора знаят трите форми на неправилните глаголи в английския?А колко могат да говорят без да се замислят.При музиката е много различно,защото тя е изкуство!!!Наистина трябва упражнения,но не са най-важните за да станеш истински музикант.Трябват ти упражнения,но не се започва само с това.Нали трябва по някакъв начин да се зарибиш да влезеш в музиката,а не да го правиш ,защото трябва и да ставаш машина.Вече когато разбереш,че за да постигнеш това,което искаш ти трябва техника,започват тъпите упражнения.Но най-важното е да ти идва отвътре и да си чуваш грешките,дори не наживо,ами на запис и да знаеш как да ги поправиш Всички тук правиме само упражнения и сме големи професори и затова добрите барабанисти ни се броят на пръсти.Само с техника нищо не се прави.Трябва ти чувство.Ако ще си различен с техника е трябвало да започнеш на 3. Цитирай
t-rex Отговорено Май 22, 2006 Отговорено Май 22, 2006 научиш много повече от тъпото повторение на разни упражнения. това не е така,това все едно да не знаеш английски,а пък искаш да го научиш и вместо да пишеш и да правиш досадни упражнения, само да слушаш бибиси.Според теб така ще го научиш ли????????същото е с музиката,колкото и да досадно за теб ,трябва си. Пич това не е критерий.Колко хора знаят трите форми на неправилните глаголи в английския?А колко могат да говорят без да се замислят.При музиката е много различно,защото тя е изкуство!!!Наистина трябва упражнения,но не са най-важните за да станеш истински музикант.Трябват ти упражнения,но не се започва само с това.Нали трябва по някакъв начин да се зарибиш да влезеш в музиката,а не да го правиш ,защото трябва и да ставаш машина.Вече когато разбереш,че за да постигнеш това,което искаш ти трябва техника,започват тъпите упражнения.Но най-важното е да ти идва отвътре и да си чуваш грешките,дори не наживо,ами на запис и да знаеш как да ги поправиш Всички тук правиме само упражнения и сме големи професори и затова добрите барабанисти ни се броят на пръсти.Само с техника нищо не се прави.Трябва ти чувство.Ако ще си различен с техника е трябвало да започнеш на 3. по-добре и аз не мога да го обясня. радвам се че не са мо аз мисля така Цитирай
bonzo Отговорено Май 22, 2006 Отговорено Май 22, 2006 по-добре и аз не мога да го обясня. радвам се че не са мо аз мисля така И аз се радвам,защото за доста хора музиката е математика,сбор от някакви си ноти на даден лист.Цаката е да почувстваш музиката.Пинк Флойд да не би да са най-техничните музиканти?Ама кой може да докара филинга на Дейвид Гилмър.Ингви Малмстийн сигурно.Съжелявам,че го обърнах на китаристи,просто мисля,че само с уроци и ноти не става.Трябва музиката да се почувства.Да почувстваш удоволствието от това да свириш,да изливаш душата си свирейки,а не просто да свириш с нечия друга душа.А тук в БГ не знам кое е по-важно душата или бързината на музиката. Цитирай
tokijica Отговорено Май 22, 2006 Отговорено Май 22, 2006 абе треа по цел ден да се свири деноно6тно даже за да стане6 добър музикант тва дали 6е по4не6 от 3 да свири6 от 10,или 20 години няма особено зна4ение освен 4е си по дърт де тва е като клавиатурата на компа кат седим и пи6ем през седмица пи6ем мноо бавно докат намерим буквите а кат пи6ем секи ден ги цъкам без да ги гледам и без да го мислим мноо бързо съ6тото е и със секи музикален инструмент свирене му е маиката и ни6то друго е тва е целата философия Цитирай
vihro Отговорено Май 22, 2006 Отговорено Май 22, 2006 Децата зау4ават много по-бързо и слушат какво им се говори от преподавателя.Колкото пове4е растеш,толкова по-голям дървен философ ставаш и накрая нищо не става. Цитирай
evans Отговорено Май 22, 2006 Отговорено Май 22, 2006 научиш много повече от тъпото повторение на разни упражнения. това не е така,това все едно да не знаеш английски,а пък искаш да го научиш и вместо да пишеш и да правиш досадни упражнения, само да слушаш бибиси.Според теб така ще го научиш ли????????същото е с музиката,колкото и да досадно за теб ,трябва си. Пич това не е критерий.Колко хора знаят трите форми на неправилните глаголи в английския?А колко могат да говорят без да се замислят.При музиката е много различно,защото тя е изкуство!!!Наистина трябва упражнения,но не са най-важните за да станеш истински музикант.Трябват ти упражнения,но не се започва само с това.Нали трябва по някакъв начин да се зарибиш да влезеш в музиката,а не да го правиш ,защото трябва и да ставаш машина.Вече когато разбереш,че за да постигнеш това,което искаш ти трябва техника,започват тъпите упражнения.Но най-важното е да ти идва отвътре и да си чуваш грешките,дори не наживо,ами на запис и да знаеш как да ги поправиш Всички тук правиме само упражнения и сме големи професори и затова добрите барабанисти ни се броят на пръсти.Само с техника нищо не се прави.Трябва ти чувство.Ако ще си различен с техника е трябвало да започнеш на 3. Ти брат ,нещо много глупости ръсиш,на какъвто инструмент да седнеш ти искат техника, ти нямаш ли техника каквото и чуство да имаш ,нищо неможеш да направиш.Значи в нас имам около 10школи ,където на последната страница има разни отзиви на големи барабанисти,като Гарибалди,Ърскин и т.н ,там те пишат ,благодарение на тази школа техниката им се е доразвила по-добре .Вярно барабанист може да бъдеш с 4 ритъма и осем прехода,ама на мен това не ми е критерия за барабанист,аз харесвам барабанисти като Уекъл,Томас Ланг ,Ърскин,Гарибалди. Цитирай
t-rex Отговорено Май 23, 2006 Отговорено Май 23, 2006 научиш много повече от тъпото повторение на разни упражнения. това не е така,това все едно да не знаеш английски,а пък искаш да го научиш и вместо да пишеш и да правиш досадни упражнения, само да слушаш бибиси.Според теб така ще го научиш ли????????същото е с музиката,колкото и да досадно за теб ,трябва си. Пич това не е критерий.Колко хора знаят трите форми на неправилните глаголи в английския?А колко могат да говорят без да се замислят.При музиката е много различно,защото тя е изкуство!!!Наистина трябва упражнения,но не са най-важните за да станеш истински музикант.Трябват ти упражнения,но не се започва само с това.Нали трябва по някакъв начин да се зарибиш да влезеш в музиката,а не да го правиш ,защото трябва и да ставаш машина.Вече когато разбереш,че за да постигнеш това,което искаш ти трябва техника,започват тъпите упражнения.Но най-важното е да ти идва отвътре и да си чуваш грешките,дори не наживо,ами на запис и да знаеш как да ги поправиш Всички тук правиме само упражнения и сме големи професори и затова добрите барабанисти ни се броят на пръсти.Само с техника нищо не се прави.Трябва ти чувство.Ако ще си различен с техника е трябвало да започнеш на 3. Ти брат ,нещо много глупости ръсиш,на какъвто инструмент да седнеш ти искат техника, ти нямаш ли техника каквото и чуство да имаш ,нищо неможеш да направиш.Значи в нас имам около 10школи ,където на последната страница има разни отзиви на големи барабанисти,като Гарибалди,Ърскин и т.н ,там те пишат ,благодарение на тази школа техниката им се е доразвила по-добре .Вярно барабанист може да бъдеш с 4 ритъма и осем прехода,ама на мен това не ми е критерия за барабанист,аз харесвам барабанисти като Уекъл,Томас Ланг ,Ърскин,Гарибалди. ами добре де няма лошо. ти харесваш свирачи и техничари ние не. мисля че няма значение. важното е да се наслаждаваме на музиката. кой как го прави си е негова работа Цитирай
beatle Отговорено Май 23, 2006 Отговорено Май 23, 2006 Аз съм начинаещ барабанчик от 7 месеца .Много ми беше трудно първите месеци-и сега три пъти по-трудно,но ми е по-яко.Ей така научаваш нещо,тренираш го,после се сещаш,че можеш да го направиш по друг начин и така караш напред!Не съм ходил на уроци-самоук съм,ти ако имаш възможност ходи на уроци, слушай музика и карай напред.Годините нямат значение стига желанието да ти е до небето. Упорство му е майката! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.