-
Мнения
190 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
11
RaverWild last won the day on Октомври 6 2023
RaverWild had the most liked content!
Относно RaverWild
- Рожден ден 01/12/1976
Previous Fields
-
Инструмент
хармоника и разни машини
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
София/Хасково
-
Interests
Интереси разни. Основно рок, блус, соул, техно, Asphyx и Paradise Lost, със щипка Gamma Ray. Отвратно рядко и чалга (според колко са ме ядосали и нивото на алкохол в кръвта). Случва се и полка, но това е фаза на алкохола след чалгата.
Последни посетители
5006 профилни разглеждания
RaverWild's Achievements
-
Аз преди да купя Касиото на детето ей такива подобни играчки гледах в магазините за играчки. В нас имаше едно бебешко пианце с 3-4 клавиша (още ги продават в Кауфланд детския щанд) и то свиреше бая фалшиво на отделните клавиши, дип вградените мелодии да бяха приятни. След обиколка на 2-3 магазина за играчки, установявайки че трябва да дам $30 канадски долара за синт-играчка, който звучи гадничко и има съмнително качество на изработката (допуснах че би бил строшен макс на 2рия месец), мернах тва Касио в Уолмарт коледно намалено на $40 и купих два - един и за мен. Детето беше на 2 години и никога не съм имал идеята да свири, а просто да чува поне правилни звуци и да има нещо дето няма да се строши бързо. Той също много обичаше да си пуска вградените мелодии и бийтове. По онова време само два модела бяха детски: Касио СА-46 и СА-76, който е с повече клавиши и самоучител. Няколко години по-късно Ямаха наваксаха като извадиха и те нови детски модели, но тия на Касио все още повече ми харесват. А колкото до кой с какво е тръгнал... за мен години наред истинска машина не беше дори мечта. Само програмчета. Тия дни си мислех как лятото на 2002г (аз в мойте ранни 20г) вися пред един невзрачен магазин за инструменти в малко френско градче и усещам как някой ме гледа. Гледам една мацка се спряла, никой друг на улицата. Заговорих я, тя вика че така съм се бил захласнал че и станало интересно да гадае какво си мисля (бях загледал някакъв голям синт на витрината). И пак - първия ми синт го купих в края на 2010г. Не че се научих да свиря, избрах си една Ямаха ММ6 просто защото имаше една транс-бленда и филтър с който докарваше звука на любимата ми тогава транс-група. Малко преди това си купих първите барабани - Ямаха DTXPLORER, но това в апартамент с жена не вирее, щото аз удрям като метъл и то кънтеше в апартамента (говоря за падовете само). Но се случи така,че се подведох по синдрома "като ни паднат пари и може дай да си купим нова джаджа" , а от работа и после и дете и семейство и какво ли не не остана време да ида на уроци да уча. В крайна сметка в края на 2020 преди да се приберем в България продадох почти всичко, с изключение на няколко машини, дето смятах да ползвам и пак не остава възможност, практис-пада за барабани и стиковете, както и хармониката - с нея поне миналата година се бях стегнал и постигнах някакъв успех сам, че с учител установих ми беше стрес. Но тя е прекалено специална за мен и не смятам да се отказвам, докъдето и да стигна, че барабанист дето най-много исках не станах, клавирист не станах, dj не станах, поне за блусар да се пробвам. За това поне годините няма да ми пречат мамка им 😁
-
Аз съм далеч от темата, но бих допълнил също да видиш модели съдържащи думата "oriental" - KORG имат такива модели аранжори. Разликата между същия който не е "ориентал" и "ориенталния" е, че в "ориенталния" има повече инструменти насочени за правене на поп-фолк/маанета/индийско/арабско/и тн. Прегледай в тубата видеа на такива аранжори и чуй какво могат да правят. Нямам никаква идея дали хората в България правещи поп-фолк ги ползват, но пък то и зависи точно какво би желал да правиш, щото аз не съм слушал поп-фолк от години, но мернах няколко клипа и виждам, че бая се е променил към по-дискотечно и електронно. Поне това е моето впечатление. Аз ако бих правил такава музика, определено бих желал машината ми да има приятна гайда и кавал, но ако ще се целиш в по-електронен звук, тогава е друго. Чуй кое какво може да прави и на тази база реши.
-
Привет. Успех на вас и детето с уроците. Аз сега видях, че съм писал по тази тема през 2019. Рядко влизам в този форум. Вече сте поръчала синтовете и най-вероятно отдавна сте ги получила, така че да си ги ползвате със здраве. Аз лично подхождам от практична гледна точка. Първо взимам нещо посредствено, само да видя дали има интерес. В моя случай, ето Касио-то, което купих на синът ми. Извинявам се, че видеото е на английски, но тогава не живеех в България и на този ми канал видеата не са насочени към конкретна аудитория.
-
Предполагам че няма някой, дето му са се давали по $1500 са не-разписана или по близо $12000 за тръмпарка с автограф, уж "лимитирана" и реално китайско производство. Ако някой не е запознат със случая:
-
Търся този Sample от години!
topic отговори на RaverWild's TsBorisov в Електронна музика и DJ - средства и похвати
Питай го човека с микса от клипа отде го е взел. Звучи като от някоя колекция. -
Привет, Както заглавието казва: Има ли тук възпитаници на детски орк.Ботева Чета (София)? Търся малко информация за оркестъра. Мерси
-
Привет, Човърка ме да попитам кадрите на Теоритичен Факултет, както и по-напредналите в музикалните училища: В момента, според правилата за съвременна нотация в България и принципно по света, задължително ли е да се пишат паузите? Уточнение: Не съм вещ в музиката, детето е пети клас (не е в музикално училище) и понеже са ги хванали в базовите правила, скоро писали ноти и паузи, та се зачудих. Естествено предполагам, че е добра практика да се пише всичко и доста преподаватели биха го изисквали, но ме интересува как е в реалността при повечето. Подозирам че правилата за нотация са се изменяли през годините, както се изменят правилата за изписване на думи в различните езици (тенденция е всичко да върви към опростяване), подозирам че по някое време паузите са били напълно задължителни, но сега по пътя на логиката ми се струва, че ако изпишем една половинка нота и не напишем друго, то следва по подразбиране човека да се сети, че следва половинка пауза. Но това си е моя логика, знам ли. Нали се сещате - един от тези моменти, където не е важен въпроса, но те човърка с дни. Мерси.
-
В Хасково има два. Единия са го правили някъде 2007г май. Намира се в Парк Кенана. Втория е нов - миналата/тая година завършен в новия парк над ДНА. Не съм ги тествал, щото с лонгборда не съм за каскади. Но не са никак лоши.
-
Не баш според мен, но айде. Реално ютюбърите на които аз лично бих се доверил за ревю се броят на пръсти на едната ръка - Крафт, които са магазин, Суитуотър - и те също и СоникСтейт. Отскоро има още към 5 изгряващи, но за мен тия тримата са основното. Особено Соника, щото той ги разпарчетьосва подробно. Останалите по-нови самите те са по-скоро изпълнители, не правят лоши ревюта, но по стил не се мерят с първите три. Поне за мен. Мое мнение.
-
^ +1 за Стиви Уондър. Надявах се да ида някой ден и да го срещна. Все пак от по-съвременните легендарни музиканти имах възможността да срещна Лий Оскар, но не на изложение. Долното аз го снимах, докато ни черпиха безплатно по хотдог, музикалния магазин имаше такава традиция преди пандемията веднъж месечно. А после имаше презентация, от която съм записал почти всичко, но още не е сглобено и не е качено никъде. PS: Пича е ужасно земен и приятен за разговор.