Jump to content
Българският форум за музиканти

Всичко без продажби

Показване на теми in Търсят се музиканти!Ноти и учебни материалиДруги инструментиКитараУдарни инструментиКлавишниБасВокалиХардуерСофтуерСъвети, трикове, въпросиКакво, къде, кога ?Авторска музикаМузикален бизнесТеория и КомпозиранеИзработка и ремонтГоворилняLiveСемплиКитарниБасДжемКавъриВидеоДухови инструментиТекстописанеДругиВашата продукцияНови албумиХай-ендMusic Center IkonomovЕлектронна музика и DJ - средства и похватиFactor7, 8, 9 - струнни китари и баритони публикувано в последните 4 дни.

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. ^ Приемам забележката и си отбелязвам Факт е обаче, че има фейк томан - дори може би не е един. Много често ми се появява като реклама в социалните мрежи. Сайта си изглежда супер истински, само че цените са... примерно ESP (не LTD) Снейкбайт за 800 лева...
  3. https://www.kompoz.com/studio/collaboration/1492773
  4. С аудиото определено ти е по-евтино. А то дори да излезем от темата за AI, с аудио по принцип се работи доста по-лесно и бързо за разлика от работата с видео. Казвам го от личен опит, защото освен основната ми работа с аудио съм работил и върху доста видеоклипове и всяка "движеща се картина" си изисква още куп други съобразявания, понеже вече нямаш нещо, което го възприемаш само през ушите, а имаш уши+очи, а хората на картинките си се разхождат където им скимне и не може където ти е кеф да резнеш някъде аудиото и да го снадиш, защото през това време на картината се случват съвсем други неща. П.П. Горе като споменах за липсинка, на клип с 30fps, дори и 1fps да не ти е на място, вече се вижда. С някои по-стари версии на Filmora имах подобен проблем, понеже винаги деля аудиото от видеото, за да мога да си го редактирам отделно и докато съм в редакциите всичко беше идеално, но при рендеринга винаги имаше 1 фрейм закъснение на видеото (вероятно нещо от драйвера на видеото), та се налагаше да го изпреварвам с 1 спрямо аудиото още при редакциите, че после да се уравни след рендеринга.
  5. Здравейте! Търсим басист! Групата е от София и ориентирана изцяло към авторска музика. Туй може да чуете две от песните ни https://music.youtube.com/channel/UCyUXbU_bVoxjCwriuvyK2Eg За връзка оставям ФБ профил https://www.facebook.com/banbulgaria и телефон 0899162008 - Бисер
  6. Вчера
  7. Здравейте, доста четох и от толкова информация пак не успях да се ориентирам към какво да се насоча. Моля да ми помогнете в избора на дигитално пиано за дъщеря ми, която е на 8 год и е начинаеща /вече ходи на уроци и искаме вкъщи да се упражнява/, тъй като има голямо желание и ентусиазъм да се научи и да стане учителка по пиано. Стигам до извода, че трябва: да е с три педала, Хамър полифония 192 или повече, технология на клавиатурата hammer, изход за слушалки, usb, сигурно има и други, за които ще съм благодарна да споделите съвет. Като сума можем да отделим около 2000 лв. Ако се сещате и за нещо друго, което е от значение и ще ми е от помощ отново ще съм ви благодарна.
  8. Последната седмица
  9. Спомен от един любим инструментал...
  10. Не, обади се на друг и взе правилно решение, защото аз не знаех отговора, а той да.
  11. Нещо ориенталско.
  12. ^ Да да вече е направена настройката . 6 ом да свири малко по слабо но са вече коригирани и настроени . Благодаря на всички за информацията . Живи и здрави !
  13. Жива вода е песен от 2001-ва.... Композиция на Иван Цанов ( негови са основните сола). Текста е мой. Ритъм клийн китарата и малкото соло, след основното съм аз. Колективните усилия, както се оказва са по добри от самостоятелните опите. При доста групи е така - сумата е повече от стойността на отделните участници в нея. Записът бе реализиран при Вальо "Гарата" ( студиото му бе в един апартемент в близост до централна гара). Беше старо студио от аналогов тип, но и Вальо си рабираше от микс и мастеринг. Ползвали сме два усилвателя - АА Крафт акт 90 ( хибрид с 2 лампи в преампа и мосфет транзистори) и една архаична лампова Фарфиса 40 вата( според този от който я взех, е свирил с нея при Лили Иванова банд вероятно през 70-те, но не беше Личо, а някой друг от китаристите и)). Иван записва с Ямаха Сг китара, неговият Zoom GFX4 в Крафта. Клийн китарите май ги записах от клийн канала на Крафта. За солото ползвах Фисата, но не помня изкривяването, как го постигнах. С Ibanez Reb Beach10 китара свирех тогава. На Лосфер уърдс баса и барабаните са правени от един англичанин, китарите вкъщи, микс и мастеринг при Румен Спасов. От Уран имахме два по прилични записа - Шепа дъжд и Роден от огън. В Шепа дъжд ми харесва как звучим и свирим... основно пеенето не е баш на ниво...каквото би ми се искало, записва и миксира/ мастерира Георги в негово студио. Роден от огън я записвахме, като група в репетиционата ни и после Евто миксира и мастерира. Едноименото парче на група Зомби бар, бе записано с и при Бисер в неговото студио Президент, записът и като песен ме кефи, като Живата вода. Та съм наясно, че записите в които участвам и не са миксирани /мастерирани от мен, са по-добри от моите. Напоследък си изградих ( в представите ) следната скала за оценяване - Хоби ниво ( или аматьорско) - лошо, добро, много добро , отлично. Профи ниво - ( не може да има лошо профи ниво, затова - ) добро, много добро , отлично, МЕГА. Мега - това са най яките албуми в световно ниво, като Черният на Металика,5150, Холи Дайвър, Рейнбоу Райзинг, Мейдънските в периода 82-87 и тн. Обикновено западните банди са в катерия много добро и отлично. Песните в които участвам , като Жива вода и Зомби бар, надявам се попадат в ниво - добро профи. Наскоро слушах албума на Кикимора от 21-ва, също е добро профи ниво. На БТР от 96-та и тн български продукции общо взето стигат до добро профи ниво. Албумите на Щурците от 90 -те ( 4 на брой, като един е двоен), Походът на Ахат, Гладиатор на Импулс, Форготен фейсис на Стоунхедж, албума на Джино с Коматоуз, евентуално бих ги оценил като много добро профи ниво, като тук вече има значение, че това са и най любимите ми български албуми ( не само като продукция). Албума на Неш 93, който ми е най-любимият бг инструментален, като звук е може би много добро хоби ниво, като продукция. Така че, поне за мен и оценката ми, значение има и музиката, тоест е комплексна. Записите ми с Уран - бяха на лошо хоби ниво, но не съм им теглил чертата, мисля, ако намеря вокал, да ги презапиша.... 8- 10 години след това, мисля, че вече мога да правя записи с добро, до надявам се отлично хоби ниво ( не си слагам сам оценка, а предполагаем диапозон, в който си мисля, че попадам). Като целта е все пак да стигна до добро профи. Не е добре , песен от 2001-ва да е най-доброто ми постижение.... но имам идея да и дам нов живот. Запис на мой аранжимен и с мои сола на Жива вода, правих преди ковида, и се бях постарал да стане добре. Имам ги траковете, на един мултитракер, ще трябва да ги прехвърля на компа и да я направя с изсвирени от мен китари, бас и мои барабани. Така или иначе ми седи като задача, може да си я поставя за докрая на годината, след като направя Смока над водата ( което не е лесна задача, макар, да изглежда такава).
  14. Китарното соло на авторската композиция на този проект. Тук можете да я чуете цялата:
  15. Група сме от град Варна, търсим басист, човек отдаден на музиката и с желание за сериозни участия, имаме студио и редовни репетиции, стил класически хард рок от 80те и 90те!
  16. Хеви/Блек метъл група търсим мотивирани барабанист, вокалист и басист от Стара Загора. За сега сме двама китаристи и разработваме първият си албум.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.