Jump to content
Българският форум за музиканти

liquid_death

Members
  • Мнения

    1578
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    3

liquid_death last won the day on Ноември 11 2016

liquid_death had the most liked content!

Обществена Репутация

204 Excellent

Относно liquid_death

  • Ранг
    Пенсионер
  • Рожден ден 11.08.1984

Previous Fields

  • Инструмент
    китара,моя инстpумент....

Contact Methods

  • AIM
    liquid_death
  • MSN
    x
  • Website URL
    http://www.facebook.com/abaddonbg
  • ICQ
    240688000
  • Yahoo
    x

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Шумен/Варна
  • Interests
    Разностаранни!
  1. Винтидж стил, качествени компоненти, майстор, който да вложи сърце, душа и познание = много як амп Поздравления! Много як саунд също!
  2. ^^ Много приятна комбинация от Юпитер и тази заветна крушка Нямам търпение да видя в какво ще се превърнат
  3. ^Съмнявам се да завиждат. Те си имат хубави играчки Даже напълно ги разбирам. Идеята за тоя амп ми се върти в главата от 6 години. 2012 съм пазарувал трафовете и си стояха - прашлясваха. С годините свирене по нашенски клубове стигнах до идеята че ми е напълно достатъчен едноканален амп тип сло. Шасито и то седя години. Времето летеше, частите си отлежаваха, заетостта в работа растеше прогресивно. Роди ми се момче и свободното време стана мечта. Та някъде след раждането на сина ми, реших че е крайно време да завърша започнатото. Лошото бе, че си викам, като ще е многоканален, да е миди, като ще е с миди, да е с ледове на решетката, като ще е с тия екстри, да е с по -яка решетка, като ще е такава решетката, да сложа и акрил. И така едно след друго, се нароиха екстри....и то все от пуст максимализъм. После стана, щом ще е с такава визия, да намеря и оригиналните кондензатори, за всеки канал... И се плъзнах по една наклонена плоскост А иначе нямам нужда от толкова канали. Макар че би било полезно в студиото (където ще си седи тоя амп) . Иначе плекси, jcm800, 5150 си имам По темата за звука с радост мога да кажа че съм повече от доволен. Вижте последната снимка преди видеата. Естествено че сборих ректото с ампа и месата изгуби по мнение на присъствалите приятели (въпреки че тази конкретна бройка е от добре звучащите) . Просто ректото(без да е моднато за по -топъл биас) е на една идея по-назад от наистина страхотно звучащите в световен мащаб ампове - slo 100, diezel vh4, bogner ubershall/ecstasy и доста други. Който е имал шанса да посвири на тях, знае за какво говоря. Извинявайте за сладкодумието ми. С няколко думи - нямам нужда от толкова канали и екстри, ама като почна да свиря и сменям каналите - трите ми харесват и не мога да си избера,а са различни като звук и усещане
  4. Много ви благодаря за милите думи Jabs - отне ми около 6 месеца - графичен дизайн, pcb-та, тестове, редакции, чакане да изрежат,боядисат, чакане шипинг от америка и европа , насищане, окабеляване, дебъг и т.н. Не бързах, за да мога да обърна внимание на детайла.
  5. Гледам съфорумниците се хвалят с готини придобивки и реших и аз да се похваля с най-новия си усилвател. 100W All-tube, 6L6, четири канала, tube loop който се байпас-ва при изключено положение, MIDI, build-in booster. Снимка на платките: Бустърът е базиран на Tube screamer 808, с оригиналните стари японски диоди и JRC4558D. Първите два канала за базирани на SLO 100, третият е базиран на Recto red channel, четвъртият е базиран на Fryette Pittbull. Първи канал има clean/crunch switch, bright switch, Ректото има два бутона чрез които имам vintage/raw/modern midi switchable, питбулът има EQ shift. Всички канали имат отделни presence+depth потенциометри, като depth може да бъде изключван, защото потенциометърът е push-pull. Снимки от процеса на сглобяване: Захранващ трансформатор - къстъм, choke - Hammond 193J(high end series), изходен трансформатор - IGPW SLO 100. MIDI control - KAE, Leds control - china Кондензатори на захранване - F&T/Fujicon, кондензатори на SLO каналите - Mallory PVC(не питайте как се докопах до тях), Philips MKT за катодите, Orange Drops 6PS; Ректо каналът е с Orange Drops 715; Pittbull - Orange Drops 225. Решетка - къстъм дизайн от метал и лазерно рязана + акрил. Посветка от RGB leds. Кутия - балтийска бреза. Зелен цвят, за да се вписва с останалите ми усилватели/рак/кабинети. Предният и задният панел са изписани с Шумерско писмо - шрифт правен от професор от Техеран. Думите са на Шумерски. На предният панел са текстовете на две мой песни, които се разправят за Анунаките и за Нибиру, а на задният - спецификации на усилвателят и изискванията му за работа - т.е. ако попадне на друга планета и извънземните говорят Шумерски - да могат да го подкарат.... Имената на каналите и ефектите са на Шумерски божества, като е съобразено божеството с какво се асоциира - примерно Ан каналът е SLO lead, а божеството е баща на останалите основни богове (както slo lead e първообразът на съвременният американски high gain) и т.н. Лед подсветките могат да се програмират за всеки канал поотделно с няколко основни опции - зелено, червено, синьо, комбинация от тези цветове или коледен режим. При коледният режим е активен допълнителният китайски контролер, който може да подава фиксиран цвят с интензитет по избор или зададена цветна програма. Коледният режим може да се управлява както с дистанционно, така и (с подходящо приложение) от мобилен телефон. Но най-важно е как звучи. Направих много бърз семпъл на SLO lead - Recto - Pittbull. Записът е с Китара махагон V, бридж адаптер Gibson 57+, boost ON, Loop OFF, Mesa Vintage 30, T.Bone Rm700 със сменен рибън 1.8uM и Lundahl LL2913 трансформатор. Не съм си играл да настройвам каналите да звучат. Все пак семпълът е просто ориентировъчен. При ректо каналът е активиран "medern", а при Pittbull шифт е OFF. https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZNpcTZnWNyzv5T6xYDfADaEfB58Rz8VYzy Ето и две видеа за осветлението: Ето и линк към facebook профила ми и папката със снимки от процеса на строене: https://www.facebook.com/492177867473985/photos/?tab=album&album_id=1290225531002544
  6. Baby Thomas - При смяна на кондензатора(1000uf/25V) с нов реших да го измеря.... наистина само Бери знаят как работи все още....
  7. Днес се наложи да модифицирам Behringer педалиерата си и реших да споделя още една вариация на мода, в тази стара и много хубава тема. Захранването на педалиерата е в следната последователност: куплунг-ключе-трансформатор-изправителни диоди-регулатор на 5 волта(7805). Последният усилвател, които си направих, има MIDI модул на колегата KAE, който е с опция за фантомно захранване на пин 1-3. При тази ситуация реших да свържа давата пина от MIDI конектора директно за крачетата на 5 волтовия изправител. Крачетата на изправителя са в следната последователност от ляво на дясно: вход - земя - изход.Т.е. трябва да свържем "+" за пин 1(ляво) и "-" за пин 2(среда). Залях със силикон, за да е по-здраво. Пък и кой не харесва силикон.... Финалният резултат: Така модофицирана, педалиерата работи със захранване по MIDI кабела, както и със собственото си захранване. Когато се използва фантомно, няма нужда да бъде включен бутона за захранване, както и захранващ кабел. Ако се използва собственото захранване, функционирането е като на заводска педалиера, като на пин 1-3 е подаден 11.56волта ток.
  8. Всички писали до сега са прави, но си има чар и плюсове в DIY. Ако съумеш да подбереш правилните материали, сглобки, лепила може да осъмнеш с един хубав кабинет от истински материал на цената на днешно производство среден клас(с други думи според мен кофти). И ако е спазен подбора на материали и качеството на изработка, освен, че може да има готина визия, може и да звучи супер. Лошото е че трябват време, пари и сръчност. Съжалявам, че е замразен проекта и чакам с нетърпение "размразяването"
  9. liquid_death

    Floyd Rose или Kahler... дилема...

    Аз ползвами двата вида.Не бих предпочел едното пред другото.Всяко е с предимствата си.Ако искаш по-малко усилие при бенд, по-голяма стабилност на струните(защото не се отдалечават и приближават до грифа), то Калер.Ако пък искаш по-готини дайв бомби, флотър ефект, малко по-малка, но по-линейна чувствителност при дайв, то Флойд. Каквото и да вземеш от високите им класове, няма да има разочаробание.Просто свикването е различно
  10. liquid_death

    K. D. Зона

    Майстор си, майстор! Златни ръце!
  11. Прав си.Извинявам се, че не съм те разбрал правилно. И аз не харесвам залитанията. Иначе конкретната схема съм я опитвал и с Wima polyester и Wima polypropylene. Polyester-ните ми звучат по-балансирано и среднисто, докато другите ми звучат по-остро, изцъклено.
  12. ^715.Майk Солдано е измислил ампа около тях. Разбира се могат да бъдат използвани и другите които си изброил, или каквито и да било подходящи по параметри кондензатори, но това би довело до друго звучене, което ако е желанн ефект е оправдано. Поради факта, че долавам ирония в поста ти, добавям че има осезаема разлика в звученето на определена лампова схема в зависимост от типа кондензатори, които са използвани.Тази разлика е съизмерима с разликата от типа трансформатор(изходен) който се ползва и от типа лампи(различни производители - дизайн).Който не чува такава, или има много некачествена комбинация от китара/кабинет, или слон му е стъпил на ушите.
  13. Тук става обещаващо интересно Поръчай си ориндж дропс.Ако е сло, може да го направиш с оптрони, така ще отпадне мют функцията, заради забавянето на оптроните.
×

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.