Jump to content
Българският форум за музиканти

doc

Members
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Good

Относно doc

  • Ранг
    Навъртащ се

Previous Fields

  • Инструмент
    Keys

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Pure Synth® Platinum for UVI Workstation Много гъвкав и комплексен синт/ромплер и много добър звук. Взех на промоция на black friday и съм много доволен. Същото мога да кажа и за Neo Soul Keys също за Uvi.
  2. doc

    Питане за софтуер

    След като има midi out и USB само за захранване не би трябвало да има проблем да се ползва на каквато и да е ОС, стига да разполагате с миди интерфейс.
  3. doc

    Apple Logic Pro

    Същото компресиране/разтягане работи и при миди между другото.
  4. doc

    Студен микрофон

    Директно да се свързва с PC чрез USB или имате предусилвател ? За какво ще се ползва- вокал, инструмент....? В каква среда ще се осъществяват записите, т.е оправена ли е акустиката на помещението за целта?
  5. doc

    SSDrums компресия

    Моето мнение е, че няма точни правила, независимо какви банки се използват. Всичко зависи от стила и аранжимента и от това какво искаме да постигнем. Ако искаш силен мастър, за съжаление трудно ще го постигнеш без да изгладиш пиковете с компресия. Ако искаш да има примерно room tone ефект, отново компресираш. Ако искаш барабаните по напред- малко компресия би помогнала. Лично аз разчитам повече на сатурация и transient designer Иначе по темата, принципно сравнително рядко ползвам акустични ударни и не съм в стила рок/метъл, но доколкото съм слушал такива музика ми се струва, че има от лека до осезаема компресия на ударните (особено на чинелите). Но първо винаги добре си изглаждай динамиката по вкус, та чак след това мисли за компресия (ако се налага)
  6. doc

    Apple Logic Pro

    Не знам, аз ли съм единственият, на който новия дизайн никак не му харесва. Имам чувството, че вече всички DAWs ги правят все по-тъмни. Може би най-много ме изнерви, че в пиано рол-а избирането на повече ноти преди ставаше много по-лесно, а сега с левия бутон излиза менюто и с този shift въобще не мога да свикна. Някой знае ли начин след като съм маркирал повече ноти как да ги размаркирам автоматично, а не да трябва да минавам с shift пак през тях ?
  7. MPC 1000 само първите ревизии дават проблем с падовете. Следващите, които имат pad upgrade-а нямат такива проблеми. MPC 500 има дисплей като на елка. Бих препоръчал втора ръка или mpc1000 с jjos (която добавя много нови функциии и го превръща в много мощен семплер), или mpc2000/2000XL.
  8. Не знам какво разбираш под достъпни цени. Доста по-евтин и добър вариант е дръм пад/миди контролер и софтуер. Лично аз работя и с двете, и да наистина чувството при пада не е същото, но върши добра работа пък и няма нужда от тракинг
  9. Еее браво хора, поздравления за такива като вас, наистина много помагате !
  10. doc

    AKG K701/K702

    Звука се променя чуваемо след време. Разбира се не в лоша посока. В началото са сковани и малко мудни, но с времето засвирват по отверено и живо, Като цяло слушалките ми харесват. Сравнявал съм ги педантично с всепризнатите hd600 и разликата като изключим цената е предимно в по-достоверното възпроизвеждане на ниските и детайла на високите. Но аз съм от хората, които разчитат повече на колони при миксиране. Тези ги ползвам за проверка на баланса и стерео картината, защото имат чудесна сцена и дълбочина.
  11. doc

    Logic studio 9

    За Win от Logic 5 нагоре няма, тоест откакто Apple придоби Emagic.
  12. doc

    No more loudness war

    Ето и адекватното решение на проблема
  13. doc

    AKG K701/K702

    Ами честито! Имай предвид, че на моите k601 им трябваха около 300 часа да се поотпушат малко.
  14. doc

    Въпрос относно Limiter

    Да, еквивалентно е, но не виждам смисъл да се прави. По-добре остави мастера да диша и си балансирай микса, така че да не клипва и да е застопорен на нулата без лимитер.
  15. doc

    Смесване на вокал

    Ако записът е твърде "горещ" и пикове преминават нулата- разбира се, че може след това да се коригира дали с мисус гейн, дали с нормалайз, но изкривяванията от премодулацията си остават като част от записания материал. Вече удариш ли конверторите над лимита им... Все пак зависи клипването на кой етап е. Аналоговите изкривявания могат да звучат приятно за разлика от дигиталните . Затова няма никакъв смисъл от силни записи, при възможността да се записва на 24 бита. Аз специално за вокали гледам пиковете да се движат около -13, -9 dbfs. Иначе за смесването зависи от стила, какво звучене искаш да постигнеш, конкретния изпънител и много други фактори. Но това, което аз правя абсолютно винаги е да махна излишните ниски с малко по-агресивен highpass и ако евентуално има някакво "мъмрене" в по-ниските среди. Почти винаги ги има, особено при мъжките вокали.
×

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.