@chris_barnes: Не, че е нещо странно това, което казваш за студиото (че не е било "стабилно" дори след ъпгрейдите), но от чисто любопитство: пробва ли нещо афтърмаркет в областта на бриджа? Имам студио "от новите боклуци" и когато след ваденето от кашона при задължителната за мен смяна на струните погледнах т.н. nashville бридж от задната страна, където ясно личи качеството на изработката на детайла, веднага се зарових в нета за подходящи ъпгрейди - оказа се след малко четене, че този бридж при "евтините" гибсъни е задължителен ъпгрейд. Оригиналния не само, че отзад изглежда ridiculous и недоправен, при внимателно сравнение с новия (в моя случай избрах gotoh пред tonepros, които са двата обсъждани като перфектния ъпгрейд), на оригиналния всичките седла стоят някак накриво (ако го гледаш само него, може да не забележиш, но като го сложиш до "истински" се вижда). Като "екстра" от новия, струните се подравниха перфектно по винтовете на бридж адаптера, което не беше 100% така с оригиналния. След този ъпгрейд, за мен единственото дразнещо нещо в китарата остана качеството на финиша - имах Джуниър 2015, донасян от Щатите и качеството на финиша на двете е тотално несъизмеримо (дори и при всеобщото мнение какво недоразумение е цялата серия от 2015) - буквално след всяко хващане на китарата, намирам следи върху финиша, като последния "хит" беше, след като я бях оставил да хване прах на стойката, после се наложи да полирам с паста задната част, защото беше станала като матирана дори след избърсването на праха с фин микрофибър... Май не е случайно, че повечето по-нови студиа, които гледам из нета са "ъпгрейднати" със сваляне на боята. Добре, че (субективно, според мен), очуканата и захабена, че дори и с напълно изстъргана боя визия, се връзва на Gibson Les Paul.