-
Мнения
755 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
3
zanev 70 last won the day on Юни 10 2015
zanev 70 had the most liked content!
Относно zanev 70
- Рожден ден 01/20/1970
Previous Fields
-
Инструмент
guitar,synth,bass
Contact Methods
-
AIM
zanev70
-
MSN
zanev70
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
-
Yahoo
zanev70
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Ruse
Последни посетители
1994 профилни разглеждания
zanev 70's Achievements
Newbie (1/14)
185
Обществена Репутация
-
Здравейте на всички . Ето едно кратко парче за спорта . Живи и здрави бъдете . Цеко
-
...хм ... струва ми се , че проблема ако въобще има такъв , трябва да бъде разделен на две части 1. Как да се докара свиренето на Ричи като пръстова техника - това не мисля , че е сложно за китарист с поне малко стаж , да не говорим , че в тубата има достатъчно и уроци и прочие , но както казах трябва поне малко стаж ... 2. Да се докара тона на Ричи - тук е важно да се определи какво точно искаме - дали да участваме в някакъв въображаем конкурс за абсолютно точна имитация на тона от даден концерт, запис и прочие - нещо според мен безсмислено и като цяло упражнение за загуба на време освен ако няма парична награда за резултата ...или просто да докараме нещо сходно , без да се налага да правим простотии от типа да търсим ролкови магнетофони и леко издраскани Маршали от 1972 - лесно може да се докара нещо сходно , както със софт симулации така и с наличните на пазара ампове и да се занимаваме с НАЙ ВАЖНОТО - ДА СВИРИМ И ДА СЕ КЕФИМ НА ПРОЦЕСА ...това е ...другото е излишно губене на време с цел ....неясна - Оскар за най добра имитация на тон на Ричи не се дава ... и никога няма да се дава ....просто номера е да се забавлява човек ... ...поне аз така мисля ..живи и здрави
-
..записа съм го правил и смесвал на студийни слушалки АКГ ...това за залепянето на траковете - не знам какво имаш в предвид , предполагам , че говориш за онзи тип мастеринг , който окастря честоти за да може продукта да се пуска на всякакъв тип звукови устройства - нещо , което е задължително ако правиш нещо с идея да продаваш продукта си - както ти е ясно не ми е това целта ..затова умишлено гледам да запазя максимално рошавото в записа - така ми звучи доста по автентично и внимавам с всякакъв тип замазващи ''залепящи'' плъгини особено ..както знаеш мастеринга е в голяма степен концепция , като изключим червения сектор , който си е закон .. на 10 човека да дадеш да правят мастеринг ще получиш 10 резултата .... освен това заради факта , че са само три инструмента съм разпънал малко стереото - така по ми допада , щото става малко по пространствено , макар и да звучи по разхърляно ...както казах - въпрос на виждане ...
-
..хехех ....то само това оставаше и да помъкнеш и компа на сцената ... софта си е за у вас ... ... и по въпроса за мастерирането - няма да коментирам дали съм или не съм мастерирал , защото не е това идеята на темата ....не знам как прецени че не е мастерирано - не знам на какво слушаш у вас или може би имаш трениран слух щото си работил в студио 10 години примерно , но принципно е доста подвеждащо на слух набързо да преценяваш дали е или не е мастерирано дадено парче ... особено ако не става въпрос за продукция на сериозна група от западен тип , дала 50 -100 000 евро само за мастеринг на продукт с идеята да изкарат от него някой друг милион ... мхм....
-
Здравейте на всички , на които им е интересна темата . В последно време правя доста проби със софт от всякакъв тип - китарен , басов и прочие , но в случая ще насоча вниманието ви към китарния . Общо взето е разпостранено мнението , че софта не става - звучи изкуствено и прочие лампово-талибано-шериатски пинизи и както се казва в повечето случай съм съгласен с това - наистина повечето софт не става ...но ..винаги има изключения ..другото нещо , което е ясно , че в повечето случай софта е оиентиран главно към хай гейн звучене - това също е вярно и не случайно - повечето пичове дето свирят пред комповете си са си метълчета - каквото търсенето - такова и предлагането ...но ...и тук има изключения ... при това фрий изключения .. ..заиграх се със амп симулатора на Lepou - Lextac - това е триканален софт амп , който на места съм чел , че имитирал някакъв митичен калифорнийски бутиков амп , а на други пише , че симулирал Богнер - няма идея , кое е вярно , но това няма особено значение - софта си е доста читав , както и повечето на Lepou ..В семъла , който направих на блусарски тон съм ползвал чистия канал с намалени високи и презънс - останалото е на 12 часа ...свиря на моята хеви метъл тояга Ibanez S 470DXQM на нек адаптера също с намалени високи от потенциометъра - адаптера е инфинити 2 на Ибанец .Ползвал съм каб лоудър NaDir с един от по новото поколение ипулси , които вече звучат свястно долу горе , има и ревърб .Барабаните са на Native Instruments , а баса е 6 струнен ЛТД звучаш през софт - Bass preamp by Roland passion .Това накратко чейна . Аудио картата ми е на М аудио - аудиофил . Семпъла е записван набързо и е без претенции за изсвирване и прочие шитни - аз съм преди всичко художник , а не профи музикант - бъдете снизходителни както се казва ето и семпъла ... дано съм бил полезен . .... живи и здрави бъдете . Цеко
-
Баса е 6 струнен ЛТД и по принцип електрониката му си звучи добре , но като го записвам използвам това http://www.freemusiciansresource.com/VST-detail/roland-bass-preamp-v1-2-vst/ отново е фрий и съм доволен от резултата , но мога да кажа , че в основни линии го ползвам като компресор за нивото - както казах звука на баса , особено когато е със сравнително нови струни е доста приличен ...другото , което мисля , че е важно е че самото свирене е малко по различно от стандартната слап техника , защото при нея резултата като саунд е по рязък особено при тънките струни - аз предпочитам по меко и контролирано шляпане ... ....иначе си прав , че за чисти и крънч тонове Bias си има достойнства , но вчера се пробвах да направя хай гейн звук - скъсаха ми се нервите , особено от спийкър симулациите - звучат ужасно скопено , особено на фона на фрий симулациите , което излязоха в последната година . т.е. зъдължително трябва да се ползва пост EQ за да изкараш честота , но дори и тогава резултата е залече от този , който постигам сравнително лесно и бързо с дригу фрий софтове .... та така ..
-
... записах едно интро за да онагледя саунда и сравнението му с друг софт - интрото е кратко , като китарата е с една и съща партия като само е сменен софта в микса ... от Позитив Грид съм ползвал British Lead 800 в почти дефолтни характеристики - което както се вижда от името е симулация на Маршал ... другия софт е на Ле поу - Hybrith - фрий софт пак симулация на Маршал , със фрий каб лоудър НаДир с фрий импулс ..и на двете има едно дилейче за цвят ....ето и линковете https://soundcloud.com/cekoprog/bias-british-lead-800-intro-1 https://soundcloud.com/cekoprog/le-pou-marshall-intro-1 ..но както знаете най важно е да се свири .... редовно. .. живи и здрави бъдете
-
...ето едно видео ..в което саунда е доста по близодо оригинала .... както ще чуете звука е достапо тих и се чува приглушено в сравнение с някой други демовидеота ...но по скоро това е нещото , което ще чуете ако си пуснете софта https://www.youtube.com/watch?v=M4OlPlgt1XQ
-
... от близо два месеца имам НЕдемо версия на софта - излезе в нашите сайтове преди нова година ...мнението ми за тези ,които се интересуват е следното - софта е направен читаво от визуална гледна точка , усеща се разбира се лека притенциозност и навлизане в разни детайлчета , които в последствие се оказват ненужни - то не бяха видове лампи и прочие ... дефолтните му нива са тихи - нещо , което дразни , зъзкането е долу горе докарано , но с оглед на последните тенденции в кабинетните импулси бих казал , че звучи леко ала 2013 година - нещо , което се забелязва във всички софтове на големи компании - липсва им гъфкавоста ..иначе има някой екстри - можеш да си правиш сам амп , да го кръщаваш , да сменяш копчета , цвят и прочие , но както знаете това не е най важното ... най важното е , че ако го нямате може да постигнете същите , а в доста случаи и по добри резултати промерно със фрий софт ..особено ако държите на хай гейн звука ... може да се каже , че в софта е обърнато достатъчно място на блус , крънч и прочие леки стилистики , докато хай гейна звучи малко спечено , особенно за сметка на конкурентния софт в тази стилистика ... но предполагам , че и тук може да се каже че става въпрос за вкус .... всъщност за мен винаги е било важно най вече крайния резутат и това дали нещото ми върши работа , без значение дали е марково , фрий или ... другото , което е важно поне за мен , че когато свириш с него не звучи точно както на демотата - т.е. имам подозрение , че демотата са ''пипани'' в звуково отношение , за разлика примерно от демотата на софт амповете на Le Pou , Вадим Таранов и прочие от сорта - там всичко си звучи едно към едно ... това е накратко ... дано съм бил полезен ...
-
..хм ..не знам чия е концепцията за саунда ,но първото нещо , което ми прави впечатление и при това не добро са наличието на разни видове ревербератори и дилеи , които така омазват записа ..на моменти много яко ... не знам защо така са го направили ...обикновенно групите в последо време се стремят към по стегнато звучене ....а тук е обратно ...хм ... ...иначе няма какво да се говори за парчетата от този период , нито за Реб като китарист - там нещата са ясни ... може би защото няма толкова много ревербератори и прочие мазни ....
-
..именно ...аз и досега го ползвам да си редя барабаните със Ез дръмър 2 - като миди установка ми е най удобна и най бързо става всичко
-
Фрути лупс е страхотна програма , Рийзън също , стига да се ползват правилно ..и двете има достатъчно свои ВСТ инструменти , с които може да се правят много неща , но е истина че ако искаш да постигнеш висини трябва да използваш външни инструменти от всякакъв тип .Другото , което е много важно са демотата и на двете програми - както знаете и двете програми вървят с определено количество демо тракове , но ...те не са само за слушане - трябва да се използват и като учебни парчета и като готови монтажни установки с предварително наредени вст инструменти и най вече ефекти - просто слушаш демото , после изтриваш това , което е записано с него и почваш своя композиция с настройките , които вече са налице , при това направени от профи музиканти . Проблема доста често е най често срещания - че все пак в крайна сметка дори и да става въпрос за електронна музика в дъното пак стои това да имаш талант , опит , да знаеш какво искаш и да си много добре запознат със де що има излязло на пазара като вст инструменти и ефекти и съвсем не на последно място трябва да си доста добре запознат със музиката като цяло - най кофти е да правиш музика и да слушаш само такава в свободното си време - ставаш като кон с капаци и без да искаш почваш да ползваш цитати и прочие ..другото нещо , което трябва да не се забравя е , че електроната музика в съвремения вариант е доста елементарна от към мелодия , хармония и ритъм в сравнение с много по стари стилистики .....едни голи ефекти и модерен саунд не могат да заместят липсата дори на елементарна музикална подготовка ... а за това не са виновни програмите ... препоръчвам примерно да се слушат някой от албумите на Джордж Дюк , Хърби Ханкок от 80-те и Крафтверк .... но както се казва всичко това е по желание разбира се ... зависи кой какво иска . Живи и здрави бъдете .Цеко
-
... така е , приятелю ... тези ладчета са готини за чесане на крастата ...
-
Здравейте на всички . Поствам едно кратичко парче за спорта , както се казва ... не е завършено , но се надявам някога да стане и това ..като остане повече време .Живи и здрави бъдете .Цеко