@Koobenot
Теоретично си прав, но на практика (когато става дума за устройства, които са стандарт при смесване) типичният звук на конверторите е част от звученето, с което сме свикнали и много често се търси умишлено. Виж например коментарите за плъгините на Eventide и усилията на производителя да включи в тях и типичното звучене, което дават конверторите (в най-новото издание твърдят, че са постигнали точно това. Доколко са успели - ще разберем скоро). Не са малко хората, които имат H8000 и други яки съвременни процесори на марката, но при микс понякога прекарват сигнала през нисък клас дигитални ретро ефекти - точно с цел да уподобят звученето на Н3000, примерно. Подобни драми има и с използването на Лексикън - алгоритмите са същите, но звукът на 224 и 480 е различен при хардуера и пръгините, което кара много от професионалистите да търсят хардуер, въпреки всичките му неудобства, висока цена и т.н.
Това не важи за всеки един случай и за всяка музика, а също така разликите с времето стават все по-малки, но нелинейностите, изкривяванията, аномалиите на хардуерните устройства са част от типичния звук на всеки музикален стил и в това няма нищо лошо