GMUNKZ Публикувано Март 4, 2011 Share Публикувано Март 4, 2011 Здравейте .. някой знае ли , как се експортват обикновени уав семпли , от кюбейс или еф ел студио с които да използвам луп пойнтс , тоест , като натисна клавиатурата , да ми ги пуска/свири докато не я пусна Съжелявам , но не знам как им викат точно , но ето един такъв пример dox250 кб и втори dox.bg100 кб Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirilsat Отговорено Март 4, 2011 Share Отговорено Март 4, 2011 (Редактирано) и на мен ми е интересно.... Редактирано Март 4, 2011 от kirilsat Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Март 10, 2011 Share Отговорено Март 10, 2011 Както си се експортва WAV файл, просто трябва да се отреже точно. Можеш да ползваш маркерите с включена репийт функция, за да видиш дали "тайл"-ва коректно... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
presly Отговорено Март 11, 2011 Share Отговорено Март 11, 2011 А още по-лесно е да заредиш уейва в някой от многобройните семплери и от там да си оформиш и лууп пойнтове, и атаки и т.н. Примерно с този Успех! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trendkiller Отговорено Март 11, 2011 Share Отговорено Март 11, 2011 SONAR-a има и export "What You Hear" опция - свириш и експортваш в реално време. Предполагам и с Cubase е същото. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMUNKZ Отговорено Март 12, 2011 Автор Share Отговорено Март 12, 2011 Мерси много за отговорите аз експортнах такъв фаил от Direct Wave vsti , обаче в началото от момента в който ми го повтаря , много гадно пука и се чува първоначален шум , който някакси не мога да скрия .. изглежда трябва да се пробват семплелрите наред .. мерси за линка presly а това за отрязването точно , не го разбрах .. след като съм поставил локейтора на дадената част за експортване , как да отбележа местото , което искам да се повтаря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Март 16, 2011 Share Отговорено Март 16, 2011 Ако искаш да се повтаря от специфично място (не пак отначало) това трябва да се укаже от семплера, с който ще го ползваш. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMUNKZ Отговорено Април 19, 2011 Автор Share Отговорено Април 19, 2011 пак връщам темата Някой може ли , да ми каже хубав софтуеар , за обработка на аудио фаели , който да има функция файнд оптимал луп (автоматично намиране , както е direct wave vsti) , или поне да може да ги tune - ва , както е едисон - а .... но и да работи с 24 бита файлове , и да ги сейфа , като такива . И искам да попитам , губи ли се информация , когато фаелите се конвертират в битова резолюция от 16 към 24 бита например , защото някъде бях чел объркваща информация , за това ... а и също така , защото , когато ги конвертирам , спектралния анализ на фаела , не се променя . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
presly Отговорено Април 20, 2011 Share Отговорено Април 20, 2011 Колега, я кажи, какво точно искаш да постигнеш, че явно доста неща в цифровия звук не са ти ясни - сори за прямотата. Относно битността на "аудио фаелите" (предполагам, имаш предвид аудио файловете) - представи си една голяма торта - ако я сложиш в по-голяма кутия (24 битова опаковка) самата торта ще стане ли по-голяма? Обратното - ако я сложиш в по-малка от размера и кутия - ще трябва да отрежеш нещо от нея (truncate или dither) - най-общо и достъпно обяснено. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMUNKZ Отговорено Април 20, 2011 Автор Share Отговорено Април 20, 2011 Ами да , не са ми ясни , и за това си питам .. Искам да постигна семпъл с максимално качество , който ще е най-ползотворен (теоритично) при обработката след това , и за това питам .. а ако някой реши ,да ми отговори , е добре дошъл . Знам , че 24 битовите са най-предпочитани , и искам , да разбера , с кои е най-хубаво да се работи и с кои работат по-големите студия (16 , 24 или 32 бита) и кои други показатели трябва да се гладат , за качеството на семпъла . Също прави впечетление ,че по-големите фирми , производители на инструменти , масово използват 16 битови семпли в библиоотеките си. и ми е чудно защо е така .... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
presly Отговорено Април 20, 2011 Share Отговорено Април 20, 2011 Какво ще семплираш - жив инструмент ли? Тогава ти трябва 24 или 32 битов ЗАПИС на инструмента, който впоследствие, след обработки, ще се експортне за употреба в най-масовия краен формат -16 бита 44 кХц. А записа трябва да бъде извършен със съответно висококачествени микрофони, предусилватели и АЦП. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMUNKZ Отговорено Април 21, 2011 Автор Share Отговорено Април 21, 2011 мерси много за отговора Става дума , за обикновени семпли от виртуални синтезатори и въпроса беше , кои са най - важните показатели за хубав семпъл , които трябва да се спазват. Също така искам да попитам , саунд фордж и уейв лаб , и другите по-големи софтове/едитори , имат ли фунциите , файнд оптимал лууп на семпъла(автоматично намиране) или туун луп , ( за иглаждане , за да не пукат ) защото си търся хубав едитор , но незнам към кой да се насоча , а пробвах доста и все нещо им липсва . А, и още един въпрос исам да попитам също, дали има такъв софт , който да може да екстрактва семпли от цял диск , или бин файл , или цял уав трак/аудио файл (един фейл с много семпли вътре ) .. автоматично да детектва празните региони и да експортва готови семпли , без да има празни места. малко футуристично , но да си питам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
presly Отговорено Април 22, 2011 Share Отговорено Април 22, 2011 Едни от най-вършещите работа семпли, с които съм работил (а и не само аз, май) са 12 битовите семпли на Linn Drums - така, че критерият за качество на семпъла не е само битрейта и честотата на семплиране... Относно другия въпрос - не съм срещал подобен "автоматично-магически" аудио редактор. Пък и няма как да има такъв - критериите при създаване на семпли са строго индивидуални. Най-доброто си остава някакъв приличен редактор (аз винаги и за почти всичко използвам Семплитюд) + най-мощното оръжие на всеки музикант, звукар, саунд дизайнер и т.н. - чифт уши и ръчички. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.