Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте .. някой знае ли , как се експортват обикновени уав семпли , от кюбейс или еф ел студио с които да използвам луп пойнтс , тоест , като натисна клавиатурата , да ми ги пуска/свири докато не я пусна

 

Съжелявам , но не знам как им викат точно , но ето един такъв пример dox250 кб

и втори dox.bg100 кб

Отговорено (Редактирано)
:unsure: и на мен ми е интересно.... Редактирано от kirilsat
Отговорено

Както си се експортва WAV файл, просто трябва да се отреже точно. Можеш да ползваш маркерите с включена репийт функция, за да видиш дали "тайл"-ва коректно... ;)

Отговорено

А още по-лесно е да заредиш уейва в някой от многобройните семплери и от там да си оформиш и лууп пойнтове, и атаки и т.н. Примерно с този

Успех!

Отговорено

Мерси много за отговорите :thumbs_up:

 

аз експортнах такъв фаил от Direct Wave vsti , обаче в началото от момента в който ми го повтаря , много гадно пука и се чува първоначален шум , който някакси не мога да скрия .. изглежда трябва да се пробват семплелрите наред .. мерси за линка presly

 

а това за отрязването точно , не го разбрах .. след като съм поставил локейтора на дадената част за експортване , как да отбележа местото , което искам да се повтаря

  • 1 month later...
Отговорено

пак връщам темата :headbang:

Някой може ли , да ми каже хубав софтуеар , за обработка на аудио фаели , който да има функция файнд оптимал луп (автоматично намиране , както е direct wave vsti) , или поне да може да ги tune - ва , както е едисон - а .... но и да работи с 24 бита файлове , и да ги сейфа , като такива .

И искам да попитам , губи ли се информация , когато фаелите се конвертират в битова резолюция от 16 към 24 бита например , защото някъде бях чел объркваща информация , за това ... а и също така , защото , когато ги конвертирам , спектралния анализ на фаела , не се променя . B)

Отговорено

Колега, я кажи, какво точно искаш да постигнеш, че явно доста неща в цифровия звук не са ти ясни - сори за прямотата.

Относно битността на "аудио фаелите" (предполагам, имаш предвид аудио файловете) - представи си една голяма торта - ако я сложиш в по-голяма кутия (24 битова опаковка) самата торта ще стане ли по-голяма? Обратното - ако я сложиш в по-малка от размера и кутия - ще трябва да отрежеш нещо от нея (truncate или dither) - най-общо и достъпно обяснено.

Отговорено

Ами да , не са ми ясни , и за това си питам .. :D

Искам да постигна семпъл с максимално качество , който ще е най-ползотворен (теоритично) при обработката след това , и за това питам .. а ако някой реши ,да ми отговори , е добре дошъл .

Знам , че 24 битовите са най-предпочитани , и искам , да разбера , с кои е най-хубаво да се работи и с кои работат по-големите студия (16 , 24 или 32 бита) и кои други показатели трябва да се гладат , за качеството на семпъла .

Също прави впечетление ,че по-големите фирми , производители на инструменти , масово използват 16 битови семпли в библиоотеките си.

и ми е чудно защо е така ....

Отговорено

Какво ще семплираш - жив инструмент ли? Тогава ти трябва 24 или 32 битов ЗАПИС на инструмента, който впоследствие, след обработки, ще се експортне за употреба в най-масовия краен формат -16 бита 44 кХц. А записа трябва да бъде извършен със съответно висококачествени микрофони, предусилватели и АЦП.

Отговорено

мерси много за отговора :thumbs_up:

Става дума , за обикновени семпли от виртуални синтезатори и въпроса беше , кои са най - важните показатели за хубав семпъл , които трябва да се спазват.

 

Също така искам да попитам , саунд фордж и уейв лаб , и другите по-големи софтове/едитори , имат ли фунциите , файнд оптимал лууп на семпъла(автоматично намиране) или туун луп , ( за иглаждане , за да не пукат )

защото си търся хубав едитор , но незнам към кой да се насоча , а пробвах доста и все нещо им липсва .

 

А, и още един въпрос :D исам да попитам също, дали има такъв софт , който да може да екстрактва семпли от цял диск , или бин файл , или цял уав трак/аудио файл (един фейл с много семпли вътре ) .. автоматично да детектва празните региони и да експортва готови семпли , без да има празни места. :D малко футуристично , но да си питам :D

Отговорено

Едни от най-вършещите работа семпли, с които съм работил (а и не само аз, май) са 12 битовите семпли на Linn Drums - така, че критерият за качество на семпъла не е само битрейта и честотата на семплиране...

Относно другия въпрос - не съм срещал подобен "автоматично-магически" аудио редактор. Пък и няма как да има такъв - критериите при създаване на семпли са строго индивидуални. Най-доброто си остава някакъв приличен редактор (аз винаги и за почти всичко използвам Семплитюд) + най-мощното оръжие на всеки музикант, звукар, саунд дизайнер и т.н. - чифт уши и ръчички.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.