vhcs Отговорено Октомври 25, 2010 Отговорено Октомври 25, 2010 G-Major All-In-One има си всичко и то с много добро качество, но ще минавам само на компресор и то на DBX160A ... ама все не ми остава време за свирене мамка муууууу. Цитирай
Свилен Бас Отговорено Октомври 25, 2010 Отговорено Октомври 25, 2010 (Редактирано) Аз моят го ограничих до кабела. Напоследък свиря предимно директно включен в централното (по примера на Джеймс Джеймесън - дори струните на едното басче са на ~15 години или поне за толкова зная със сигурност), даже без буфери по пътя. Причината да нямам амп е, че ми писна да мъкна ламба и кабинет, над 50 кг. (Сега съм избрал едно леко и мощно "кубе", но живот и здраве, рано му е още) За ефектите - по едно време ползвах дистър, хорус, дилей, уа-уа, фейзер, тремоло... (вече не помня последователността, но важното е, че имам парче, записано с всички наведнъж ), дори имаше пероид, в който "злоупотребявах" с един Под ХТ лайв и там също се случваха интересни работи, но Музиката го изискваше. В крайна сметка, махнах всички ефекти, не за друго, ми не успях да събера желания "чейн", който трябваше да бъде с разклонение на сигнала и по всяка линия - различни ефекти, включително и луупер, бас синтезатор ()ама на електрохармоникс и други интересни неща. Та, ограничих малко "арта" и сега наблягам предимно на пръстите, особено при фретлеса. Единственото, което си запазих е един хорус на Айбънез (CS5), койтго ползвам при двуструнния слайд бас. За фретлес не обичам хорус, понеже ми разваля тоноизвличането - някак си успявам и без него да го постигна Друга причина е, че започнах да свиря предимно рокенрол, а там подобни изцепки не са на място. Единственият път когато съм използвал компресор беше докато свирих дет и то не за друго, ми наличният усилвател беше с неадекватен говорител и трябваше басът да се "вкарва в рамки", че хем да се чува, хем да работи говорителят както трябва. Не обичам нещо да ми смачква звука, а и много държа на интонацията, дори в най-силните и шумни моменти, всичко да зависи от мен, независимо от бързината и треснята. Олд-скул тип съм и продължавам да си цитирам Джако - "Иц ол ин май фингърс", ама не, че някой ден отново не бих "навързал" 7-8, 12-15 камиончета, но за момента съм извън "арта" или когато съм в него, със 7-струнното чудовище, гледам да съм чист, по примера на Стив Бейли и един скорошен негов албум, акцентиращ върху естествения звук на баса. Даже не си използвам активната електроника, освен в много особени случаи. (Сетих се, че имах и еквалайзер по едно време.) ...и т.н., разбира се Редактирано Октомври 25, 2010 от Свилен Бас Цитирай
Nikifena Отговорено Октомври 25, 2010 Отговорено Октомври 25, 2010 Басо -> тунер -> Уа -> усилвател. за в бъдеще, ако случайно пак ми се отдаде възможност да свиря в банда, едно аутоуа и компресор. Цитирай
blr Отговорено Октомври 25, 2010 Отговорено Октомври 25, 2010 Ники, да се надяваме ли някой ден да пуснеш някое басоугодно лимитерче на N-Audio? Цитирай
Abbath Отговорено Октомври 25, 2010 Отговорено Октомври 25, 2010 Басо -> тунер -> Уа -> усилвател. Тунер...уа...гъзар... Warwick->кабел->Ampeg...доволен съм В скоро време обаче ще имам нов ефект, пловдивски, custom Цитирай
IgniteAll Отговорено Октомври 26, 2010 Отговорено Октомври 26, 2010 Абате, ти нямаш сърце, а аз нямам емотикони да опиша чувствата си в момента... Цитирай
yordaniy Отговорено Октомври 26, 2010 Отговорено Октомври 26, 2010 Аз съм скромен: Ibanez GSR200EX >> Behringer BLE100 (limitter-enhancer) >> Behringer BUF300* (flanger) >> Behringer BOD100* (overdrive) >> AMP (* само от време на време... :-) ) Цитирай
blr Отговорено Октомври 26, 2010 Отговорено Октомври 26, 2010 G-Major All-In-One има си всичко и то с много добро качество, но ще минавам само на компресор и то на DBX160A ... ама все не ми остава време за свирене мамка муууууу. И аз ще взимам някакъв студиен компресор и dbx 160A ми е една от идеите, но не съм го чувал. Някой да има впечатления? Знам, че оригиналният 160 е класика, но дали този е reissue... Цитирай
kmfb Отговорено Октомври 27, 2010 Отговорено Октомври 27, 2010 Ето я при мен системата (симулирана на paint): Китарният драйв не реже толкова забележимо ниските (или нещо друго по веригата ги бууства, не знам), и е баси якия драйв. Първоначалната ми идея беше да вкарам драйва през един от изходите на синта и в един от входовете на дилея, за да смеся 2та сигнала, но нещо не тръгва толкова далеч по веригата, трябва да е пръв (идеи защо?). После смесвах сигналите през DI box, но май няма смисъл. - за незапознатите. Идеално е за подложки, атмосферички и к'во ли не. Ако му вържа експрешън педал вече мога и да си играя с LFO-то. Има pitch hold функция - задържаш синта да се върти на фон и свириш отгоре с чист бас. Бас хоруса си се връзва идеално и за китара. Дилея го взех предимно заради лупъра, но пък му намерих приложение тук-там и за баса. Ако ръгам китарната конфигурация, слагам едно уа след драйва (не като на картинката) и режа ниски, вдигам среди от кубето. За тая комбинация сигурно ще ме анатемосат някои китаристи, но за мойте цели (и докато гепя китарно кубе) е супер. Цитирай
blr Отговорено Ноември 18, 2010 Отговорено Ноември 18, 2010 След тотално прекрояване в момента е това: Uploaded with ImageShack.us Цитирай
Свилен Бас Отговорено Ноември 18, 2010 Отговорено Ноември 18, 2010 ^ Що не взе syb 5 - тоя синт седи малко неестествено? Цитирай
blr Отговорено Ноември 18, 2010 Отговорено Ноември 18, 2010 E, не съм ги гледал да са все BOSS, a и ползвам еnvelope филтрите на Digitech-a (и то рядко), синтовете за сега са ми безполезни. SYB5 си е синт. До някой друг месец и компресора ще е различен от този на снимката вероятно, a попълнението от BOSS ще е TU3 Цитирай
Fallenblood Отговорено Ноември 22, 2010 Отговорено Ноември 22, 2010 за syb-5 можете ли да разкажете нещо? че може да ми влезе в употреба един, само че чувам смесени отзиви... Цитирай
Свилен Бас Отговорено Ноември 22, 2010 Отговорено Ноември 22, 2010 (Редактирано) ^Прочети внимателно листовките към него и вникни във физическата същност на това, което се случва "Номерът" е, че повечето хора нямат идея какво да пряват с многото врътки и само ги въртят, после са недоволни. Аз съм бил свидетел на басист, ползващ суб5, имитиращ напълно клавири (освен баса) и след концерта (понеже го гледах "на телевизията"), съвсем сериозно го питах имаха ли клавирист (щото не бях успял да видя такъв из кадрите, а го чувах). Не много извън темата (макар че имаше една за бас-синтове, но все пак), това се доближава най-много до моите представи за бас-синт: http://www.thomann.de/gb/electro_harmonix_...th_new_2008.htm (Въпрос на време е да влезе в темата ) Редактирано Ноември 22, 2010 от Свилен Бас Цитирай
kmfb Отговорено Ноември 22, 2010 Отговорено Ноември 22, 2010 Имам syb-5 от около година и накратко, впечатленията ми са 2: 1. Добрият звук особено много зависи от баланса между чист и синт сигнал; 2. Много по-добра машина е за записи и ползване онборд, отколкото за лайв и на пода. Просто е добре да има някой назначен да му врътка врътките. Мисля да му взема експрешън педал, тогава май ще стане... Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.