Jump to content
Българският форум за музиканти

моля за съвет за кубето


shmidu

Recommended Posts

Здравейте на всички . Аз съм все още начинаещ , свиря от половин година горе долу . Кубето ми е "Fender Frontman 15g" китарата – "Fender Squier Strat" . Искам да си купя ново кубе , има ли значение какво кубе ще си взема , искам да кажа какво кубе ще си въви със Suiera или няма никакво значение? :( (не знам дали ми разбрахте въпроса ;) ) . Разполагам с 650 лева и за сега съм си набелязал "Peavey Vypyr 30 Modeling Amp 30 watt" ето ви и линк http://www.visiarts.net/catalog/product_in...roducts_id=3695

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли не можа да погледнеш 5 теми по-надолу.Също и на предишната страница.После, ако още имаш въпроси, използвай търсачката,която е горе отдясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ти дали си разбра въпроса - какво кубе ще му върви на Скуайъра?

Утре, като смениш китарата, ще си търсиш китара за кубето ли? Връзката между тях е един кабел и само толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ти дали си разбра въпроса - какво кубе ще му върви на Скуайъра?

Утре, като смениш китарата, ще си търсиш китара за кубето ли? Връзката между тях е един кабел и само толкова.

еми просто питам :( не разбирам чак толкова ... човек се учи докато е жив ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали тази цена е оптималната за този усилвател(просто не съм сигурен колко струва по принцип), но ако си фен на моделиращите усилватели, на този етап, този съм почти сигурен, че ще ти хареса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За парите, които си приготвил - Vypyr 75 за точно 600 лева с включена доставка.

 

линк

 

въпреки че според мен не си заслужава, защото единствената му разлика с Vypyr 30 е USB входа и по-голямата мощност, разбира се. Но ако ще свириш у вас, Vypyr 30 e перфектният избор. Излиза по-малко от 400 лева. А за разликата до 600 е добре да си вземеш това

 

Sanpera 1 или