the_pazzo Отговорено Февруари 15, 2010 Автор Отговорено Февруари 15, 2010 Май ще я взема така като гледам: http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2670/19...rKXPIcvFr23.JPG http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1717/13...DYNdOvS1Jtq.JPG http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1705/10...l8FNRb1IFYc.JPG http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2780/13...g0BgZ54FERx.JPG
рахата Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 Никак няма да съжаляваш,а ако това се случи-винаги можеш да я продадеш.Феновете сме много.Само накарай продавача да снима по-отблизо грифа,праговете,разстоянието на струните до грифа,джоба на тялото,в който влиза грифа,тремолото,стъдовете,ножовете,може да се престраши и да направи снимки на пружините,винтовете и долната страна на тремолото-особено след като няма да имаш възможноста да я пипнеш преди да я купиш Адаптерите стават.На моята китара са същите + S1.V7 определено ми харесва повече от V8,на който така или иначе му е планирана смяната и заместиталя му чака в един пакет в къщи ,но не е никак лош-просто е въпрос на вкус.Тремолата на Ибанез са известни с високото си качество на изработка и на материалите използвани за направата им и с тяхната стабилност.Един колега от форума,живущ в Пловдив,продава също едно рг 620 и ако си наблизо можеш да го пипнеш.Можеш да го намериш в темата за собственици на китарите Ибанез,но е с други адаптери.Определено,ако не трябваше да си купувам поръчаните,още от миналата година,ски (доста скъпи),щях да си купя и неговата китара.Даже ми беше резервен вариант,ако нещо се случеше да не мога да взема сегашното ми рг На Джаксън само скъпите им серии ми хващат окото,но не ми излеждат толкова ергономични като форма,сравнена с тази на Ибанез.За съжаление от китарите на Джаксън съм попадал само на евтните класове и не мога да изказвам мнение за останалите.Телата на двете сравнявани китари са направени от различни материали.Тялото на рг 620 е от ясен с кленов топ,а на джаксъна е от елша с кленов фурнир за топ.Механиката на рг 620 ми се струва,че е доста по-читава от тази на Джаксъна,а при избор на инструмент това е едно от важните неща-Гото ключове и доказалото се с годините Ло-про едж на Ибанез срещу стоковите ключове и тремоло на DK2.Сеймър Дънкан срещу стоковите (но според много хора най-хубави адаптери произведени от Ибанез) V7 и V8.Адаптерите са въпрос на вкус.От тях зависи много как ще звучи даден инструмент,но механично не играят роля в конструкцията на китарата и могат да бъдат подменени.Отделно и тяхната конфигурация. Както (не знам дали) си проличава от дългия ми пост,аз съм за рг-то
Dball Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 Аз съм с Джаксъна.Грифа е адски удобен,адаптерите се много универсални,флойда държи,нямам нито 1 забележка.Китарата е Японска.Не е вярно че не е универсална.Свиря блус с нея.
solo5 Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 (Редактирано) Много хора предпочитат да свирят на по-стари китари поради факта, че дървото е поизсъхнало Много хора робуват на това мнение, че при китарите на повече години дървото било по-добре изсъхнало Под всичкия този лак ли съхне? Простете за невежството но лака ли диша, че не ми е ясно На мен ми звучи като вино отлежало 10 години в бутилка Редактирано Февруари 15, 2010 от solo5
MrDeath Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 ^Естествено, че робуват, защото това си е факт. the_pazzo, не видях само колко ще ти излезне целият масраф, защото и това е важно, но ако е на добра цена инструмента си заслужава!
the_pazzo Отговорено Февруари 15, 2010 Автор Отговорено Февруари 15, 2010 Благодаря ви за отговорите. Още малко ще мисля ама клоня към рг-то май.
Evtim Djerekarov Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 (Редактирано) Аз съм с Джаксъна.Грифа е адски удобен(на теб),адаптерите се много универсални(да са универсални, да са универсални, колко да са универсални),флойда държи(има си хаз),нямам нито 1 забележка.Китарата е Японска.Не е вярно че не е универсална(какво значи универсална, може да свири като страт, като ибанец и като LP ли?).Свиря блус с нея(Аз мога да се опитвам да свиря блус и с орфей. Значи ли това, че орфей е универсална китара?). Аз не бих се доверил на мнения като горното. Нищо лично. Не казвам и нищо срещу китарата или марката. Dball, айде посвири на повечко китари в продължение на пвеече време и после прави гръмки обобщения. Моля те! Подобни мнения не са никак прозрачни, разбери. И аз много си харесвах първата китара. Пък и втората.... Това не значи, че сега не им намирам забележки. DK2M е приятна китара. Но е серийна китара, при това не най-скъпата. Разбира се, същото важи и за другата китара, обсъждана в темата. Мисълта ми е - вече четеш форума от известно време. Мисли малко преди да пишеш и избягвай да абсолютизираш неща, които са твърде разтегливи. Простете за невежството но лака ли диша, че не ми е ясно. Диша, макар и по-бавно. Освен това, дървото не е херметически затворено в лакова обвивка от всички страни. Редактирано Февруари 15, 2010 от Evtim Djerekarov
the_pazzo Отговорено Февруари 15, 2010 Автор Отговорено Февруари 15, 2010 Kрай, поръчвам Айбанеца. После ще пиша впечатления
soundcraft Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 ...На мен ми звучи като вино отлежало 10 години в бутилка ... А в какво си мислиш,че отлежава виното?В бъчви(бурета) ?
Mephistopheles Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 А ти мислиш, че отлежава в бутилки ли
W_A_R Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 Аз бих препоръчал Айбанеца. Може и да съм леко пристрастен, защото и аз имам Айбанец, от който съм доволен и пак е РГ серия. Както и да е. Един приятел имаше такъв Джаксън (аз самият съм свирил на него) и казваше, че за тежка музика става. Но само толкова. Джаксън принципно са си метъл китари и яки резачки , докато Айбанец са по-универсални(ако може така да се каже ). Имам предвид, че с Айбанец можеш да свириш прогресив и хард рок докато с Джаксъна тая работа е по-трудна. Естествено бих те посъветвал първо да пробваш китарите (ако е възможно) и тогава да решиш. Както се казва докато ухо не чуе и ръка не пипне... Поздрави!!!
Evtim Djerekarov Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 ^ И в този случай, това за универсалността е твърде разтегливо.
MrDeath Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 ^^ И защо бе приятелю с Джаксън да не може да се свири хардрок или прогресив? Какво става ако засвириш с някой Джаксън някакъв хардрок?
flamingone Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 ^^^^^ Относно технологията - това, което прави виното по-отлежало, е точно това, колко време е имало да преседи в бурето и да поеме от вкусовите и ароматичните качества на дървото - най-често бъчвите са дъбови, като това си зависи и от конкретната винарна и технология. След като го налееш в шише (и технологията казва - го сложиш легнало, за да не изсъхва корковата тапа и да не влиза въздух оттам), благодарение на стъклото ти го изолираш от въздуха и околната среда, доколкото е възможно. И то спира да "отлежава" в смисъла на това да става по-хубаво. Качеството на истински отлежалия алкохол идва от отлежаването в буре при определени условия. Съвсем друг е въпросът, дали производителят не ти лепва етикет "петгодишно" на бутилка, която от пет години не е продал в магазина си А по темата - чакаме коментари от новия собственик дали нещото става или не става, и за какво става
soundcraft Отговорено Февруари 15, 2010 Отговорено Февруари 15, 2010 А ти мислиш, че отлежава в бутилки ли не само мисля(това не ми се отдава много често в истинския му аспект),абсолютно съм сигурен,,според технологията за създаване на качествени вина това е задължително,освен ако не е в стомаха на изпилия го
Recommended Posts