Rezachka Публикувано Януари 13, 2010 Публикувано Януари 13, 2010 Искам да направя запис като съм ръгнал нещо дето свири във line in и докато това това нещо свири и слушам от компютъра го чувам добре Но като направя запис (с CoolEdit примерно) става зле, това на записа не е това което чувам през колоните докато свири нещото... Защо може да се получава това ? Цитирай
mom4o Отговорено Януари 13, 2010 Отговорено Януари 13, 2010 (Редактирано) Зависи от конкретното "нещо" какво е то ? И в какво се състои разликата между това което е добре и записа ? Редактирано Януари 13, 2010 от mom4o Цитирай
Rezachka Отговорено Януари 13, 2010 Автор Отговорено Януари 13, 2010 Ами тва нещо е каквото и да е свирещо устройство.. Като слушам през Line in-a се чува каквото си свири просто като го запиша записа е един такъв заглушен и омазан ама както и да е Незнам какво направих в Cool Edit-a сложих го в някакъв си multitrack и зе че звукна по-както трябва (Имам тая програма от няма и час) Цитирай
Mephistopheles Отговорено Януари 14, 2010 Отговорено Януари 14, 2010 Ами тва нещо е каквото и да е свирещо устройство..Като слушам през Line in-a се чува каквото си свири просто като го запиша записа е един такъв заглушен и омазан ама както и да е Незнам какво направих в Cool Edit-a сложих го в някакъв си multitrack и зе че звукна по-както трябва (Имам тая програма от няма и час) Ако смяташ да записваш нещо с куул едит, не се притеснявай ако на записа звука ти е глух. По-добре глух звук, отколкото прекалено режещ. Глухия звук винаги може да се изостри, докато като притъпиш режещия започва да "бръжди" лошо. Цитирай
presly Отговорено Януари 14, 2010 Отговорено Януари 14, 2010 Точно обратното - при изрязване на честоти има по-малко артефакти от обработка, отколкото при повдигане. Важи за целия честотен обхват. Пряко е свързано с основите на цифровия звук. А и при аналоговите конзоли открай време важи правилото "изрязване = мекота, повдигане = агресивност", ама кой ти чете в наши дни... Цитирай
Mephistopheles Отговорено Януари 14, 2010 Отговорено Януари 14, 2010 Точно обратното - при изрязване на честоти има по-малко артефакти от обработка, отколкото при повдигане. Важи за целия честотен обхват. Пряко е свързано с основите на цифровия звук. А и при аналоговите конзоли открай време важи правилото "изрязване = мекота, повдигане = агресивност", ама кой ти чете в наши дни... Незнам, изглежда зависи от звука, но последно когато ползвах кул едит ми се наложи точно да дигам малко високите и се получи много по добре отколкото като трябваше да режа. Цитирай
Rumenman Отговорено Януари 18, 2010 Отговорено Януари 18, 2010 Здравейте, това което мога да ви посъветвам е следното: 1. Включете "нещото" в line in 2. Отворете cool edit и натиснете f10 3. нагласете си нивото на звука до полужение да не влиза в червеното (това става в настройките на говорителчето долу в дясно меню record) 4. когато дадете на cool edit - record обърнете внимание на това което ви предлага: 8 ,16 , 32 бита и честота 22, 44100.... оставете "човките" на: 16 , 44100 5, когато записвате готовия запис задайте PCM wave или Mp3, но и там е пожелателно мп3-ката да е поне 128kb/s успех. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.