Shadowfreak_ Публикувано Януари 10, 2010 Публикувано Януари 10, 2010 Моята история ... така на 23-ти преди коледа си поръчах китарен пакет приличен за начинаещ пъл и не само ... http://www.visiarts.net/catalog/product_in...roducts_id=5572 но се оказа че нямат на скалд... точно този модел и за това реших да си избера друг от същия сайт друг пакет доло горе на тази цена и се спрях на http://www.visiarts.net/catalog/product_in...roducts_id=5573 + http://www.visiarts.net/catalog/product_in...products_id=232 и в момента този пакет + черната китара патуват към София в момента е в VIENNA, AT 01/08/2010 11:49 P.M. DEPARTURE SCAN (UPS TRACK ) .Дори не знам защо се допитвам до вас спред мен няма голяма разлика м/у двата пакета а и в самото звучене на 2те китари и все пак се допитвам до вас и искам да разбера какво е вашето мнение.(мнение на по - опитните от мен аз съм начинаещ) Цитирай
IgniteAll Отговорено Януари 10, 2010 Отговорено Януари 10, 2010 Ами, аз също не мога да разбера какво точно те притеснява Би ли уточнил лекичко, за да може някой да ти даде съвет, който да е ползотворен Цитирай
Shadowfreak_ Отговорено Януари 10, 2010 Автор Отговорено Януари 10, 2010 Еми трябват ми мнения за 2те китари като цяло за какъв стил музика са ... Аз искам да свиря Indie/ Emo /Screamo Post-hardcore /punk-rock/ Стиловете са много и разнообразни . Има ли голяма разлика в качеството между 2те китари . Пакетите стават ли за начинаещ или стават и за малко по-напреднали ? МНОГО СЪМ ЗАРИБЕН ДА СЕ ЗАНИМАВАМ С МУЗИКА и сега когато събрах някои др . лев и си поръчах 1вата си ел. китара според мен е нормално да искам да знам колкото е възможно повече. Цитирай