Jump to content
Българският форум за музиканти

Семпъл от дългоочаквания албум на Empty Face


Recommended Posts

Има дупка в ниските около 130-150 хц, в смисъл вдигни баса.

Виж микса с SPAN и го сравни с последния албум на Green Day и Парамор смесени от CLA.

 

Иначе кефи

:greenangel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, вокалите трябва да се вдигнат малко...Басът е добре сега, макар да ми се губи(малко) тоналнo, но в микса е може би добре. С какво си записвал китарите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам си мнението изцяло като слушател. Балансът на барабаните и баса е чудесен. Фусчето ревербира доста и се набива малко като изкуствено. Китарният тон, за апаратурата, която описваш е мали-мали :girl_witch: Дано не го чуят Framus. Но тук нещата, естествено, опират до вкус. Вокалите продължават да са малко по-напред, отколкото е приятно. Просто ги смъкни още съвсем малко, така че когато се чува само инструментала и изведнъж влизат вокалите, това да става плавно. Звукът е доста студен и няма плътност, но може би такъв го искате. Балансът е добре, това е важното. Като намалиш вокалите, ще имаш стабилна основа за подобрения. :icon_shithappens: Успех!

Редактирано от KeRRANGKid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фуса е истински, но за съжаление неподходящ, прекалено силен чинел. Не съм сигурен, че разбирам какво имаш предвид под "мали-мали" и какво за Framus? Вокалите досега бяха малко по-тихи отколко трябва, как "продължават" да са по-напред, спрямо кой вариант? "Студен" и "плътен" са ми малко абстрактни и не знам на какво се основаваш.

 

Пояснявам, че отговора ми не цели да те обижда или да омаловажава мнението ти, просто се опитвам да получа недвусмислена и обоснована информация.

 

Благодаря за помощта, особено на Blackbird за добрия съвет :icon_shithappens:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно вокалите - чух първо 3-тия вариант и ми се сториха много малко напред... след това чух 2-рия и там ми потъваха.

Не знам какво си правил - като че ли си им вдигнал презънса в 3-тия вариант, но ако е направиш нещо средно м/у 2 и 3 ще е супер според мен.

 

п.п. Не знам защо китарите ми звучат малко среднисто на малки говорители?

Редактирано от Ивелин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромен напредък! Така вече е страхотно. :) Единствено snare-а малко ми бие на звука на Ларс Улрих от Live Shit, тоест звучи малко по-плътно и обемно от необходимото, но това го чети като незначителна критика. А, и соло китарата малко потъва под вокала. Впрочем, не се страхувай от абстрактните понятия - смесването не е само математика, питай Sneap ;]

Редактирано от KeRRANGKid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен още повече ми харесва така, но сега се заслушах във вокала през шумната (с отворен фус) и тихата (затворен) - има разлики в нивото - в шумната вокала е леко вътре в микса, а в тихата леко изкача. Както и беквокала ми се стори леко силен, но може да е, защото основния на това място пее ниско... Мисля би било добре още компресия на основния вокал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Процесът е:

Честотна корекция, компресия, смесване а не смесване и след това компресия.

Максимайзери, компресори, мултибанд лимитери и т.н са неща ползващи се при мастерирането. Те не бива да се използват по време на смесването защото водят до грешна представа и се получават грешките които се чуват в това парче.

Чух само последният вариянт. Отново в областта на ниските е пълна боза. Трябва доста да се понапънеш слухово и е герейство да чуеш какво става. Нещата си пречат и то много здраво. Всичко в това парче се случва в един честотен диапазон 200-800 херца. Ако го приемем като грешка при композирането - тя може да бъде избегната при свиренето или в краен случай при смесването. Но в този пример липсва каквато и дае намеса на лице с длъжност ТОНРЕЖИСЬОР. Те затова му викат режисьор - защото режисира събитията.

С малко играчка по екуилайзерите и каналните компресори ще стане - но трябва да се слуша сухо - без ревърб, без мастер компресор, без максимайзери и т.н.

 

П.П. Този стил на пеене (постановка и техника която има певеца) не предполага толкова прекомпресирано и напомпано звучене. Или певеца да го изпее по нахакано или парчето да се съобрази с неговите възможности. Сега в областта на средите пеенето здраво диша заради прекомпресиране на целия микс.

Редактирано от Pif
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процесът и в този случай е честотна корекция, компресия, смесване, но към това се налага да добавям и псевдо-мастъринг, за могат слушателите да имат адекватно мнение, когато правят сравнение с вече мастерирани песни. И най-добрия микс да пуснеш 90% от хората ще кажат, че не струва, защото го сравняват с песни чиито средни RMS стойности са от -9дб нагоре.

 

Съгласен съм, че вокалите са прекалено компресирани и това е оправено в актуалната версия, която обаче не е завършена, все още.

 

Всичко в това парче се случва в един честотен диапазон 200-800 херца

Подозирам, че имаш трилентови колони, но им работи само по един от говорителите :)

 

Но в този пример липсва каквато и дае намеса на лице с длъжност ТОНРЕЖИСЬОР

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.