kolio_k Отговорено Септември 7, 2009 Отговорено Септември 7, 2009 С времето се разхлабват и разтройват яко. Най добре е да се сменят с Grover (заради дизайна) и ако може заключващите се. Наклонената лопата доста спомага за разтройването Цитирай
don_pepinio Отговорено Септември 7, 2009 Автор Отговорено Септември 7, 2009 С времето се разхлабват и разтройват яко. Най добре е да се сменят с Grover (заради дизайна) и ако може заключващите се. Наклонената лопата доста спомага за разтройването Мерси Кольо,ще трявба да имам в предвид значи и едни ключове ако взема Гибсън-a. Най-готиното е че LTD-то го има и във вариант с JB i '59. Цитирай
Fashion Отговорено Септември 7, 2009 Отговорено Септември 7, 2009 (Редактирано) ^ Да ,по-добрия вариант. Имах такова ,доста сериозен инструмент /само че Esp Eclipce II/. Редактирано Септември 7, 2009 от Fashion Цитирай
inqubus Отговорено Септември 7, 2009 Отговорено Септември 7, 2009 Как изобщо могат да се сравнят две напълно различни китари, не знам. Имаше подобна тема вече, всяка от тези две китари си има своите плюсове, но в различни сфери/стилове на музикалното изкуство. Свири ти се метъл(тежък) - купуваш си ЛТД Делукс, колко е просто Fashion, докато се наканя да те поканя да сборим ESP-тата, ти явно си го продал вече В Русе ли остана или? Цитирай
Kalmar Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 Ти пък! Все едно с Gibson никой не свири тежка музика... Вярно, на някой може да не му изглежда "модерно", но по мое мнение Лес Пол смазва по отношение на звук повечето си конкуренти (копия). Цитирай
inqubus Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 Да, с Лес Пол Студио не съм виждал някой да свири тежка музика, честно! Ако ли има такива, то вероятно се броят на пръсти Цитирай
kolio_k Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 И каква е причината да не се свири тежка музика с Гибсън (ако има друга освен вида де ). Питам не за друго, а защото доколкото познавам стила ( не много) е нужен плътен саунд и хъмбъкъри, а ЛПто е една от най добрите китари с такива характеристики. При това съответното ЛТД представлява копие на ЛП общо взето, сам че с по тънко тяло и гриф, което едва ли допринася за плътноста на звука . п.п Не разбирам особено от тежък саунд Цитирай
Blagoy Nikolov Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 Без да се замислям се сещам за Jon Schaffer от Iced Earth. Сигурно има и други. Цитирай
gueorgues Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 Да, с Лес Пол Студио не съм виждал някой да свири тежка музика, честно! Ако ли има такива, то вероятно се броят на пръсти Със Студио малко хора свирят, просто защото нямат проблем да си позволят Стандарт или нещо повече. Студиото е един бюджетен стандарт - не е много по-различно - Гибсън пестят от човешки труд при него - няма ги специалните финиши, няма ги кантовете по тялото и грифа. понеже ги няма тия изпипани финиши - кленовата шапка не се подбира толкова внимателно как изглежда и т.н.... Иначе адаптерите на Студиото (говоря за стандартно монтираните) са доста по-подходящи за тежка музика от тези на Стандарта например. не случайно хората монтират СД, ЕМГ и разни други варианти на китарите си. Цитирай
kolio_k Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 ...Иначе адаптерите на Студиото (говоря за стандартно монтираните) са доста по-подходящи за тежка музика от тези на Стандарта например. не случайно хората монтират СД, ЕМГ и разни други варианти на китарите си. Това пък защо, каква точно разликата между Бърстбъкърите и 490 и 498 (тези за най често слаганите при съответните модели, макар , че има и много изключения) , та да ги прави по подходящи за тежка музика Иначе за останалото съм съвсем съгласен, с изключение на това, че студио всъщност звучат доста по евтино от Стандард (не заради адаптерите при това) Цитирай
Smokejack Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 Не е задължително,виж примерно Bjorn Gelotte oт In Flames си свири с оригиналните Гибсънски адаптери и ако някой ми каже,че това не е тежък саунд... Много хора си мислят,че като сложат И Ем Джи-та или Дънкани и напомпат ампа с гейн до дупка саунда им ще стане много тежък!!!За съжаление не е точно така. Цитирай
gueorgues Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 Съгласен Просто не ми се пишеше дълго, но доста хора не са доволни от Бърсбъкърите, не говоря за 1, 2 или 3, а за "про" варианта. Но това не е мое мнение - просто цитирам чуждото. Джо Пери свири с Бърстбъкър 2 и 3 и звучи хич не леко. Цитирай
EAmechaniX Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 Много хора си мислят,че като сложат И Ем Джи-та или Дънкани и напомпат ампа с гейн до дупка саунда им ще стане много тежък!!!За съжаление не е точно така. А как е, обясни ни ? Цитирай
Smokejack Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 Ами много е просто всъщност(на теория),тайната на тежкия звук е в умерения гейн и артикулираното свирене.Разбира се хубавият инструмент и хубавият амп са задължителни.Или както казва Zakk Wylde "Practice dude,practice" Цитирай
inqubus Отговорено Септември 8, 2009 Отговорено Септември 8, 2009 (Редактирано) Гелоте свири с EMG81 и 85 ба Гибсъна си. Имам две ДВД-та на Ин Флеймс, ходих на двата им концерта в България. Нека първо обърнем внимание преди да пишем каквото и да е? Моят амп е с гейн малко преди средата... Редактирано Септември 8, 2009 от inqubus Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.