Baby Thomas Отговорено Юли 27, 2015 Отговорено Юли 27, 2015 Не и на Хакинтош. Пък и това Yosemite супер плоско и 2D-образно и ме дразни. За съжаление и следващия ОС пак е в същия "стил"... Цитирай
Дарко Отговорено Август 26, 2015 Отговорено Август 26, 2015 Излезе Logic 10.2 Както се очакваше Alchemy вече е вграден в Logic. За тези които не са чули Apple купиха Camel Audio преди известно време. Alchemy е мега як синтезатор-семплер, нещо като Omnisphere. http://www.apple.com/logic-pro/whats-new/ https://support.apple.com/en-us/HT203718 1 Цитирай
enuffZnuff Отговорено Август 27, 2015 Отговорено Август 27, 2015 Не знам дали е някакъв бъг в програмата или аз съм един от многото в нета, които не могат да се справят , но ALchemy не го откривам в loops библиотеката на LPX . A иначе файловете са свалени в Library/Application Support/Logic/. Също така след като LPX направи ъпдейт при първоначалното стартиране , при следващото ми "посещение " на Download additional content ми изписва No internet connection Цитирай
Дарко Отговорено Август 27, 2015 Отговорено Август 27, 2015 Alchemy си е редови инструмент( врграден плъгин), така че го търси при останалите инструменти - EXS24, Drum Kit Designer и тн. Цитирай
enuffZnuff Отговорено Септември 5, 2015 Отговорено Септември 5, 2015 Да, благодаря ти Бях останал с впечатление, че мога да го използвам и като семплер Цитирай
Дарко Отговорено Януари 21, 2016 Отговорено Януари 21, 2016 Излезе нов ъпдейт Logic pro 10.2.1 Това е съкратената листа с фиксовете: • New multi-threading feature improves performance when processing multiple live channels • Faster playback responsiveness when previewing Apple Loops and performing region edits• Flex Pitch editing can be performed within the Tracks area using a Piano Roll interface• A collection of 30 plug-ins have been redesigned to add Retina support and improve usability• Numerous improvements to Alchemy including Apple Loops support and 11 new spectral effects• Improved reliability when downloading additional content • Additional content can be downloaded directly from the Sound Library and Apple Loops browsers• Drum Machine Designer supports drag and drop of multiple audio files• The Step Editor can automatically create lanes to display all MIDI events in a region• New export option allows you to to create stems from multiple selected tracks• Improved VoiceOver support ето и линк към дългата: https://support.apple.com/en-us/HT203718 3 Цитирай
jkolarov Отговорено Февруари 2, 2016 Отговорено Февруари 2, 2016 Бърз въпрос за почистване на проект - записвам барабани, имам 20 тейка х8 трака (~6 мин) и проекта набъбва до ~5GB. След като съм си "компнал" вече тейковете, има ли начин бързо и лесно да изтрия излишния материал, така че проекта ми да стане реален размер (~300MB), за по-лесно прехвърляне между машини. Освен това, ако продължа да записвам и останалите инструменти в същия проект, със все тейкове сигурно ще стигна до 20ГБ проект. Пробвах с Project Clean-up, consolidation, delete unused etc... но не изглежда да намаля размера. Сигурно е нещо елементарно...но нещо ми убягва. Цитирай
misterj Отговорено Февруари 3, 2016 Отговорено Февруари 3, 2016 Създаваш нов файл на новосъздадените писти, а старите аудио файлове, които вече не са ти нужни ги триеш. Има няколко начина за това. 1 Цитирай
Baby Thomas Отговорено Февруари 3, 2016 Отговорено Февруари 3, 2016 Тру, тру! Компването реално пак използва файлове на доста от тейковете. След като пуснеш Bounce in place например и затъркаш после всичко ненужно, от Файл менаджера има една опция Select Unused, която ще селектира ненужните вече файлове. Естествено преди цялата операция е добре да направиш бекъп, сейв ас, клонинг и т.н., за да не загубиш тейловете и компинга. Освен ако твърдо вече не си решил, че са ти напълно излишни. Цитирай
jkolarov Отговорено Февруари 3, 2016 Отговорено Февруари 3, 2016 Затъркаш после всичко ненужно - може ли малко конкретика тук? Как точно ги затърквам. Ръчно от файл браузъра, в самия проект? Значи какво правя аз - компвам >> баунс ин плейс >> Select Unused >> Delete. Доста слаб ефект...от 5ГБ стана 3 и малко, като все още виждам отделните тейкове във файл браузъра. Ако експортна траковете са не повече от 300 МБ тотал. Може би нещо не ползвам Select Unused както трябва. Имам свеж бач тейкове, ще пробвам пак и ще докладвам. Цитирай
Baby Thomas Отговорено Февруари 4, 2016 Отговорено Февруари 4, 2016 Ще се пробвам: Записваш си няколко тейка на един и същи трак (1. Kick) и получаваш примерно 5 файла Kick_1, Kick_2...Kick_5. Пет по 100МВ, общо 500МВ. Всички се използват от Лоджика и няма как да ги изтриеш; Използвайки Quick Swipe комп-ваш и получаваш по-добро "изсвирване", заемайки отделни парчета от отделните тейкове. Файловете все още се използват. Общо 500МВ. Пак няма как да ги изтриеш; Пускаш Bounce in place. Примерно на нов трак (2. Kick_bip). Записаният на диска файл ти е Kick_bip. Общо 100МВ. Селектираш първия трак (1. Kick) и го затриваш с все региони/тейкове. Файловете, използвани досега там (Kick_1, Kick_2...Kick_5) вече не са нужни и могат да се изтрият; Във файловия менаджер избираш Select Unused и ги затъркваш. Остава ти общо 100МВ вместо досега 500. Поне такава е логиката, вече ако се получава нещо по-различно на практика трябва да се види защо... Цитирай
enuffZnuff Отговорено Февруари 7, 2016 Отговорено Февруари 7, 2016 (Редактирано) Еxport на целия проект като AAF .Така проекта може да се отвори и в други програми различни от Logic , А ако искаш да остане в Logic , след като си направил AAF файла , го отваряш в нов проект . Под AAF файл ти се запазват : темпо промените,маркери, региони , фейдове , автоматизация. Има и втори вариант, при който ти се запазват само последните промени по аудио траковете, но той е валиден само за версия 9 .- експорт като OMF архив. Докато при AAF архивирането, файловете ти се запазват в отделна папка, която трябва да създадеш, при OMF ти се създава един архивиран файл. При ОМФ недостатъка беше, че ако искаш да промениш смеплиращата честота ,с е получаваха бъгове , забавяне на аудиото .Отделно , трябваше да си запишеш темпото на проекта и да инсъртнеш празен аудио трак преди да отвориш ОМФ архива. Лоджик го премахнаха и оставиха само AAF . Има и трети начин, който за мен е трудоемък и изисква повече време е, да изтриеш audio bin-a Редактирано Февруари 7, 2016 от enuffZnuff Цитирай
enuffZnuff Отговорено Март 3, 2016 Отговорено Март 3, 2016 (Редактирано) Има един бъг в последната 10.2.1 .При изрязване с scissor tool на няколко трака едновременно, не действа . Реже само един. Този проблем го няма при друг групов едитинг , като quantize audio на няколко трака заедно или fade Редактирано Март 3, 2016 от enuffZnuff 1 Цитирай
enuffZnuff Отговорено Юни 11, 2016 Отговорено Юни 11, 2016 Днес след като си проверих ъпдейтите се зарадвах , че има 10.2.3 и .... голяма грешка , че го инсталирах Всички мулти изходи бяха пратени към общия, всички фрийз тракове се разминават а при сайкъл запис и луп , крашва като за световно Цитирай
Baby Thomas Отговорено Юни 12, 2016 Отговорено Юни 12, 2016 Гадост! Това при съществууващи вече проекти или и при нови? Не си ли пазиш стария да си го върнеш, аз обикновено зипвам старите или ако са големи ги местя в друг фолдър... Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.