lizardman Отговорено Юли 18, 2009 Отговорено Юли 18, 2009 Хващаш перото по начин, по който ти е удобно, и свириш. Останалото само ще се нагласи. Бързото свирене няма да дойде от това как държиш перото или колко са ти развити мускулите. Идва от главата. Цитирай
noflip Отговорено Юли 19, 2009 Отговорено Юли 19, 2009 но пък има разлика в захвата от перо до перо. например аз доста обичам по-меки перца примерно .70 за стръминг и ритъм и ги държа по определен начин но скоро си направих едно медно перце и там начина по който то "комуникира" със струните е съвсем различен звука е друг силата с която удрям струните е друга и това налага промяна на ъгъла захвата и като цяло на цялата постановка на перцето в ръката. не знам може пък само аз да съм така но според мен и самото перце спомага или пречи за нагаждането към него. Цитирай
Yo The Real Отговорено Юли 19, 2009 Отговорено Юли 19, 2009 на кой както му е удобно... Това е вярно, ако искам ще го лапна и с уста ще дрънкам. Цитирай
Talic_Zealot Отговорено Август 10, 2009 Отговорено Август 10, 2009 Аз лично държах перото по много странен начин (с палец, показалец и среден пръст) в продължение на година и половина . След това се вгледах във всички добри за мен китаристи ..и всички го държаха по начина от снимките по горе. Последваха 2-3 седмици адски мъчения, през които със зор изкарвах и наи стандартните упражнения. НО след това изведнъж прогресът скочи рязко.. по-лесен и бърз alternate picking, pinch harmonics(преди въобще не бяха възможни), тапване ..вече имах свободен среден пръст и можех да държа перото и да тапвам в същото време, макар че не използвам често тази техника. Та my point is, препоръчвам ти освен ако не си свирил прекалено много време (от сорта на 2-3 години) по този начин да си смениш стила на пикване с горепосочения. Цитирай
fluti Отговорено Август 10, 2009 Отговорено Август 10, 2009 (Редактирано) Аз доста години държах перцето с върховете на палеца и показалеца и се чудех защо е нестабилно но сравнително бързо се пренастроих към тоя захват. Просто потренирай 2-3 седмици и ще му свикнеш. Редактирано Август 10, 2009 от fluti Цитирай
Kalmar Отговорено Август 19, 2009 Отговорено Август 19, 2009 (Редактирано) Все още няма закон с кои пръсти трябва да се държи перцето. Чичо-дядо Еди Ван Хейлън (както го произнася той самия) държи въпросното с палец и среден пръст например... Редактирано Август 19, 2009 от Kalmar Цитирай
untraceableone Отговорено Август 19, 2009 Отговорено Август 19, 2009 Освен държенето на пика има и още един момент,а той е самия пик.Имам много пресен пример и то със самия себе си.Преди два или три дни взех,че пробвах да свиря с едно перце,което не бях използвал от доста дълго време и най-вече не свирех с него на електрическата.Предишното перце,с което свирих до въпросния ден ми беше доста удобно,но на моменти забавях или дори не можех да правя било то алтернатив пикинг и то най-вече бързо.И като взех това ми ти перце,усетих как пикинга ми се промени.И то в добрия смисъл на промени.И сега съм доволен,че правя това,което не можех макар и на пръв поглед с еднакви перца.Така,че извода който си направих за себе си е,че човек не е лошо да експерементира с различни видове перца,защото знаеш ли кое е най-подходящо за теб. Цитирай
Cutthroat Отговорено Август 19, 2009 Отговорено Август 19, 2009 Аз затова имам десетина перца с различни форми, материали и дебелина. Цитирай
Александар Отговорено Август 20, 2009 Отговорено Август 20, 2009 След това наблюдавах и видях ,че само аз държа така перцето си и се ядосах .Също гледах един урок на Michael Angelo Batio (read_rules) , видях свиренето му ---> плеснах се по челото ,след това видях как държи перцето "където вече ми преля канчето" и решех ,че съм загубил 2 години понеже аз много искам да свиря speed .Така че кажете да сменя ли начина на държене на перцето . Сметам дека сепак не си направил таква грешка каква што јас направив! Имено, јас сум левучар, а се научив да свирам како деснорак Сите мои тогашни идоли свиреа со десната рака, и кога првпат го видов Хендрикс сфатив дека гадно сум се заебал И ги сменив жиците обратно на мојата кремонка со цел да ја исправам грешката, но немав трпение, бидејќи веќе бев напреднал како „нормален“ гитарист Тоа што свирам со послабата ми рака ми задаваше голем проблем токму со брзината, бидејќи имав чувство дека немам доволно контрола врз десната рака, па дури правев и разноразни вежби, како склекови само со десната рака, дури се обидов да научам и да пишувам како деснорак. Но со текот на времето се навикнав, а и користам понекое легато тука и таму, не се срамам. Како и да е, забележав дека повеќе ми лежи свирењето со потврди перца (над 1.6 mm) и со подебели жици. За мене тоа беше голема промена на подобро. Што се однесува до самиот начин на држење на перцето, не постои апсолутно правилен начин. Сум видел гитаристи кои го држат перцето не со палецот и показалецот, туку со палецот и средниот прст и тоа успешно. Се зависи од тоа колку ти е тебе удобен овој или оној начин, дали премноу ја стегаш раката, или пак премногу лабаво го држиш перцето. Ако премногу се стегаш, тоа ти дава илузија на некаква поголема контрола и брзина, но така премногу се заморуваш, а тоа ти е сигурниот пат до аритмија, а ако пак премногу лабаво, перцето постојано ти се изместува и пак- аритмија. Значи самиот треба да си изнајдеш некој оптимален начин. Јас перцето го држам така што показалецот ми оди во должина со самото перце, палецот оди хоризонтално, а „работна“ површина на перцето оставам таман толку колку да не си ги раскрвавам прстите од жиците, значи многу малку т.е. свирам со самиот врв на перцето. Ова многу помага и за лесно изведување на оние artificial harmoics или pinch harmonics или како и да ги нарекуваат веќе, а и сметам дека е полесно да се свири побрзо на тој начин, отколку да ги зафаќаш жиците со поголема површина од перцето. Што се однесува до брзото свирење, ќе ти цитирам еден познат инструктор Troy Stetina, можеби и си чул за него, тој има напишано една добра книга, се вика Speed Mechanics for Lead Guitar. Вели вака: „Најсигурниот пат до брзото свирење е бавното вежбање! Ако вежбаш брзо и непрецизно, и ќе свириш брзо и непрецизно!“ А ако вежбаш полека и внимателно, има шанси да се развиеш во квалитетен гитарист, и да достигнеш солидна брзина и прецизност. Горе споменатата книга, доколку ја немаш, можеш да си ја даунлодираш тука Мене ми отвори некои нови хоризонти на времето. Поздрав, и успех! Цитирай
Stone Free Отговорено Август 21, 2009 Отговорено Август 21, 2009 Според мене съвета "както ти е удобно" е много лош, особено за начинаещ китарист. Най-правилно е да се научи класическата постановка и след това да се експериментира спрямо конкретното усещане на китариста. Просто като си начинаещ и нямаш база за сравнение, може да ти стане 'най-удобно' подход, който е доста неефективен за самия тебе. Цитирай
Александар Отговорено Август 21, 2009 Отговорено Август 21, 2009 Според мене съвета "както ти е удобно" е много лош, особено за начинаещ китарист. Най-правилно е да се научи класическата постановка и след това да се експериментира спрямо конкретното усещане на китариста. Просто като си начинаещ и нямаш база за сравнение, може да ти стане 'най-удобно' подход, който е доста неефективен за самия тебе. Абе гледај сега, работата е во тоа што навистина и нема некоја филозофија во тоа, посебно со оглед на фактот дека не станува збор за свирење на класична гитара, па да мислиш дланката никогаш да не го допира вратот (грифот), стомакот да не го допира задниот дел од гитарата и таа да ти седи на левото колено наместо на десното, да седиш во исправена положба итн. итн. туку и начинот како го држиш перцето влегува во твојот личен стил на свирење. Погоре го спомнаа Ван Хален, ако погледнете како Џими Хендрикс го држи перцето ќе забележите дека тоа го прави различно од, да кажеме Слеш, или Петручи, или Ал Ди Меола итн. Еве ќе приложам неколку снимки за илустрација: На пример, мене овој начин ми изгледа многу несигурен, бидејќи се остава поголема слободна површина на перцето и има поголеми изгледи тоа да испадне од раката, барем мене така ми се чини, Исто така, сум забележал дека ако вака се држи, повеќе се слуша оној удар на самото перце, особено ако тоа е потенко. Јас на пример тоа го правам вака некако: Значи прстите ми се поблиску до самиот врв на перцето. Исто така може да се свири со дланката подотворена како погоре, при што често прстите се потпираат на телото од гитарата, или на scratchplate- от или пак со прстите собрани, т.е. вака: А и самите димензии на перцето играат извесна улога при брзото свирење. Со помало перце се свири побрзо. На пример џез гитаристот Џо Пас свири со мало перце, вели дека така подобро ги чувствува жиците, односно понепосредно итн. Цитирай
abductor Отговорено Август 22, 2009 Отговорено Август 22, 2009 Сметам дека сепак не си направил таква грешка каква што јас направив! Имено, јас сум левучар, а се научив да свирам како деснорак Сите мои тогашни идоли свиреа со десната рака, и кога првпат го видов Хендрикс сфатив дека гадно сум се заебал И ги сменив жиците обратно на мојата кремонка со цел да ја исправам грешката, но немав трпение, бидејќи веќе бев напреднал како „нормален“ гитарист Аз обаче я направих същата грешка. Като дете станах жертва на един от соц експериментите в образованието, а именно бях приучен още от детската градина и първи-втори клас да правя нещата с дясната ръка, вместо с лявата - да пиша, да държа приборите и т.н. - гениална идея на някоя партийна кратуна, която се прилагаше 2-3 години, докато не решиха, че това е тъпо, но аз хванах промоцията напълно . В последствие, когато започнах да свиря на китара, въобще не се замислих за това, че съм левичар, и хванах китарата по нормалния начин. Чак години по-късно събрах 2 и 2 и се светнах откъде идват всичките ми проблеми с дясната ръка, но вече беше твърде късно - нямах нерви да се уча тепърва наобратно. И още си имам проблеми с нея, но така ще е Цитирай
Александар Отговорено Август 22, 2009 Отговорено Август 22, 2009 Аз обаче я направих същата грешка. Като дете станах жертва на един от соц експериментите в образованието, а именно бях приучен още от детската градина и първи-втори клас да правя нещата с дясната ръка, вместо с лявата - да пиша, да държа приборите и т.н. - гениална идея на някоя партийна кратуна, която се прилагаше 2-3 години, докато не решиха, че това е тъпо, но аз хванах промоцията напълно . В последствие, когато започнах да свиря на китара, въобще не се замислих за това, че съм левичар, и хванах китарата по нормалния начин. Чак години по-късно събрах 2 и 2 и се светнах откъде идват всичките ми проблеми с дясната ръка, но вече беше твърде късно - нямах нерви да се уча тепърва наобратно. И още си имам проблеми с нея, но така ще е Абе истата работа! Се сеќавам дека мене во градинка ме тераа и да си ја јадам супата со десната рака. Тие соц. комуњари се ненормални братко. Но јас си останав левучар, освен во свирењето на гитара. Треба да ги тужам за дискриминација и злосторство против човештвото поради тоа Цитирай
Stone Free Отговорено Август 23, 2009 Отговорено Август 23, 2009 ^^^Ами, да Алекс, под "класичска постановка" аз имах предвид не 'свирене на класическа китара', а хващане на перцето с палец и показалец, както си показал на снимките, като се експериментира с ъгъла на показалеца спрямо перцето. На мене в различни случаи ми е удобно показалеът да е успореден на перцето, а в други под някакъв ъгъл (за shred например ) Не-ортодоксални хватки за мене са хващане с повече пръсти, като Ван Хален..или с различни пръсти. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.