Telerig Отговорено Ноември 4, 2005 Share Отговорено Ноември 4, 2005 мдаа - точно такова ясно обяснение трябваше и благодаря на колегата за което ето точно затова тази теория има отношение към звука на процесорите, а не както някои по горе се бяха изказали, че няма аз в предходната страница се изказах, че отношението bit depth/ sample rate винаги по-добро, когато има по повече и от двете, което единствено може да ни притеснява откъм място на харда при записване, защото сметките са по-големи съответно и информацията е по-голяма, но грешките са по-малки и дигиталният шум е по-малък..така, че отнесено към китарната техника нещата са аналогични. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TONY Отговорено Ноември 5, 2005 Share Отговорено Ноември 5, 2005 Евала Slinky - това ве4е е обяснение - защото от предното не ставаше ясно теоремата да вьрши работа както и да е разлиствайки в4ера едно от списанията си - немско от миналато година - видях нещо много интересно АЛЕКС ЛАЙФСЬН ОТ RUSH -СВИРИ В МОМЕНТА С TC ELECTRONIKS - G- FORCE Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Ноември 5, 2005 Share Отговорено Ноември 5, 2005 По принцип... Рулираш!!! П.П. Това го запазвам в златната директория с ценни обяснения и указания за звук.китарен звук. Благодаря! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Ноември 5, 2005 Автор Share Отговорено Ноември 5, 2005 @Slinky - и от мен едно голямо То4но навреме и то4но на място казано. Бе6е от голяма полза за вси4ки - сигурен съм! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Telerig Отговорено Ноември 7, 2005 Share Отговорено Ноември 7, 2005 Аз мисля, че скоро ще има доста добри процесори, които няма да ядат от звука - всъщност такива, които няма вече да можем да ги усещаме на слух, че го съсипват. Това изречение изказва култов извод - че дигиталната техника колкото е по-добра толкова по малко съсипва звука, но той все пак си е съсипан вече Евала човече, обясняваш супер простичко и издържано нещата. :hello: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Ноември 7, 2005 Автор Share Отговорено Ноември 7, 2005 Днес прегледах подробно едно от ДВД-тата на Стив Морз, които имам. От него разбрах, че човека включва китарата си в един амп, наречен DRY AMP, после веригата му от ефекти (делеи и ривърби) - чрез пасивен амп суитч отива в ДРУГ АМП!! Т.е. оригиналния сигнал си остава НЕПОКЪТНАТ. Освен това човека в студио записва абсолютно dry - чак след това слага ефекти в микса. Всичко това запазва автентичноста и топлината на тона. Доста е интересно... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_Abroad Отговорено Ноември 7, 2005 Share Отговорено Ноември 7, 2005 Днес прегледах подробно едно от ДВД-тата на Стив Морз, които имам. От него разбрах, че човека включва китарата си в един амп, наречен DRY AMP, после веригата му от ефекти (делеи и ривърби) - чрез пасивен амп суитч отива в ДРУГ АМП!! Т.е. оригиналния сигнал си остава НЕПОКЪТНАТ.Освен това човека в студио записва абсолютно dry - чак след това слага ефекти в микса. Всичко това запазва автентичноста и топлината на тона. Доста е интересно... Нали това споменах, казва се wet/dry/wet риг,доста хора го ползват не само Морс. Владо П.С. Славчо,евала за обяснението.Това е то да си инжинер-рокаджия ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Ноември 7, 2005 Автор Share Отговорено Ноември 7, 2005 @Владо, явно говорим за едно и също нещо но по различен начин Аз и затова сигурно не съм те разбрал, понеже аз говоря за Драй/Ует АМП секции, а ти спомена за Драй/Ует РИГ, което за мен не е едно и също (поне по начина по който изглежда написано ). Но ако имаш предвид същото - няма проблем... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_Abroad Отговорено Ноември 7, 2005 Share Отговорено Ноември 7, 2005 Данчо, мисля че говорим за същото нещо.Както и да е,ует/драй/ует риг-а съм виждал хора да го правят по следните начини: #1.От основния усилвател взимат сигнал от сенд-а на ефектс лууп-а и г пращат към процесорите и от там към стерео крайно стъпало и двете ует колони или говорители.Колоната на основния усилвател е драй,тоест без ефекти. #2.Общо взето същото,но от основни усилвател сигнала се взима като се озвучава драй колоната с микрофон и отам се праща към миксер където нивата на ефектите се смесват на вкус и се праща към ует мониторите. Владо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Ноември 9, 2005 Share Отговорено Ноември 9, 2005 Аз пък мисля, че някои (Морз пак) използват и Y-cable, с който пращат сигнала към два различни АМР-а. Предполагам е приложимо и за dry/wet... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Telerig Отговорено Ноември 9, 2005 Share Отговорено Ноември 9, 2005 #1.От основния усилвател взимат сигнал от сенд-а на ефектс лууп-а и г пращат към процесорите и от там към стерео крайно стъпало и двете ует колони или говорители.Колоната на основния усилвател е драй,тоест без ефекти. А после след сенда в ретърна на fx loopa, нишо не влиза така ли? Само да уточним, че ми стана интересно Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Telerig Отговорено Ноември 9, 2005 Share Отговорено Ноември 9, 2005 Уффф то пък как иначе сигнала в основната ще е сух :wall: - ясно! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Ноември 9, 2005 Автор Share Отговорено Ноември 9, 2005 Данчо,мисля че говорим за същото нещо.Както и да е,ует/драй/ует риг-а съм виждал хора да го правят по следните начини: #1.От основния усилвател взимат сигнал от сенд-а на ефектс лууп-а и г пращат към процесорите и от там към стерео крайно стъпало и двете ует колони или говорители.Колоната на основния усилвател е драй,тоест без ефекти. #2.Общо взето същото,но от основни усилвател сигнала се взима като се озвучава драй колоната с микрофон и отам се праща към миксер където нивата на ефектите се смесват на вкус и се праща към ует мониторите. Владо Да, това е почти същото за което споменах и аз. Единствената разлика е, че сигнала в моя случай (когато говорех за Стив Морз) сигнала за ует ампа не излиза от ФХ луупа, а от пасивен амп-суитч (който може да "кара" 2 ампа поне - едновременно), който е преди драй ампа. Предполагам че е същото като краен ефект. Накрая озвучениете ампове се смесват в крайния РА както ти спомнена. Това е както спомена @Томас нещо като Y-cable. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TONY Отговорено Ноември 9, 2005 Share Отговорено Ноември 9, 2005 соло китариста на Аеросмит действа по същия начин!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Ноември 9, 2005 Автор Share Отговорено Ноември 9, 2005 соло китариста на Аеросмит действа по същия начин!! Мисля, че и Дж. Линч ползва същата конфигурация, даже има пасивен амп-суитч - негов си модел. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.