Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено

мдаа - точно такова ясно обяснение трябваше и благодаря на колегата за което :( ето точно затова тази теория има отношение към звука на процесорите, а не както някои по горе се бяха изказали, че няма :( аз в предходната страница се изказах, че отношението bit depth/ sample rate винаги по-добро, когато има по повече и от двете, което единствено може да ни притеснява откъм място на харда при записване, защото сметките са по-големи съответно и информацията е по-голяма, но грешките са по-малки и дигиталният шум е по-малък..така, че отнесено към китарната техника нещата са аналогични. :(

Отговорено

Евала Slinky - това ве4е е обяснение - защото от предното не ставаше ясно теоремата да вьрши работа

както и да е разлиствайки в4ера едно от списанията си - немско от миналато година - видях нещо много интересно

АЛЕКС ЛАЙФСЬН ОТ RUSH -СВИРИ В МОМЕНТА С TC ELECTRONIKS - G- FORCE

Отговорено
По принцип...

Рулираш!!!

:):):P

 

П.П. Това го запазвам в златната директория с ценни обяснения и указания за звук.китарен звук. Благодаря!

Отговорено

@Slinky - и от мен едно голямо ;):D:D

То4но навреме и то4но на място казано. Бе6е от голяма полза за вси4ки - сигурен съм!

Отговорено
Аз мисля, че скоро ще има доста добри процесори, които няма да ядат от звука - всъщност такива, които няма вече да можем да ги усещаме на слух, че го съсипват.

 

 

:blink::blink:B) Това изречение изказва култов извод - че дигиталната техника колкото е по-добра толкова по малко съсипва звука, но той все пак си е съсипан вече:bravo: Евала човече, обясняваш супер простичко и издържано нещата. :hello:

Отговорено

Днес прегледах подробно едно от ДВД-тата на Стив Морз, които имам. От него разбрах, че човека включва китарата си в един амп, наречен DRY AMP, после веригата му от ефекти (делеи и ривърби) - чрез пасивен амп суитч отива в ДРУГ АМП!! Т.е. оригиналния сигнал си остава НЕПОКЪТНАТ.

Освен това човека в студио записва абсолютно dry - чак след това слага ефекти в микса.

Всичко това запазва автентичноста и топлината на тона. Доста е интересно...

Отговорено
Днес прегледах подробно едно от ДВД-тата на Стив Морз, които имам. От него разбрах, че човека включва китарата си в един амп, наречен DRY AMP, после веригата му от ефекти (делеи и ривърби) - чрез пасивен амп суитч отива в ДРУГ АМП!! Т.е. оригиналния сигнал си остава НЕПОКЪТНАТ.

Освен това човека в студио записва абсолютно dry - чак след това слага ефекти в микса.

Всичко това запазва автентичноста и топлината на тона. Доста е интересно...

Нали това споменах, казва се wet/dry/wet риг,доста хора го ползват не само Морс.

 

 

Владо

 

 

П.С. Славчо,евала за обяснението.Това е то да си инжинер-рокаджия :P !

Отговорено

@Владо, явно говорим за едно и също нещо но по различен начин :P

Аз и затова сигурно не съм те разбрал, понеже аз говоря за Драй/Ует АМП секции, а ти спомена за Драй/Ует РИГ, което за мен не е едно и също (поне по начина по който изглежда написано :P ). Но ако имаш предвид същото - няма проблем...

Отговорено

Данчо,

мисля че говорим за същото нещо.Както и да е,ует/драй/ует риг-а съм виждал хора да го правят по следните начини:

 

#1.От основния усилвател взимат сигнал от сенд-а на ефектс лууп-а и г пращат към процесорите и от там към стерео крайно стъпало и двете ует колони или говорители.Колоната на основния усилвател е драй,тоест без ефекти.

 

#2.Общо взето същото,но от основни усилвател сигнала се взима като се озвучава драй колоната с микрофон и отам се праща към миксер където нивата на ефектите се смесват на вкус и се праща към ует мониторите.

 

 

 

Владо

Отговорено

Аз пък мисля, че някои (Морз пак) използват и Y-cable, с който пращат сигнала към два различни АМР-а. Предполагам е приложимо и за dry/wet... :)

Отговорено
#1.От основния усилвател взимат сигнал от сенд-а на ефектс лууп-а и г пращат към процесорите и от там към стерео крайно стъпало и двете ует колони или говорители.Колоната на основния усилвател е драй,тоест без ефекти.

 

А после след сенда в ретърна на fx loopa, нишо не влиза така ли? Само да уточним, че ми стана интересно :)

Отговорено
Данчо,

мисля че говорим за същото нещо.Както и да е,ует/драй/ует риг-а съм виждал хора да го правят по следните начини:

 

#1.От основния усилвател взимат сигнал от сенд-а на ефектс лууп-а и г пращат към процесорите и от там към стерео крайно стъпало и двете ует колони или говорители.Колоната на основния усилвател е драй,тоест без ефекти.

 

#2.Общо взето същото,но от основни усилвател сигнала се взима като се озвучава драй колоната с микрофон и отам се праща към миксер където нивата на ефектите се смесват на вкус и се праща към ует мониторите.

 

 

 

Владо

Да, това е почти същото за което споменах и аз. Единствената разлика е, че сигнала в моя случай (когато говорех за Стив Морз) сигнала за ует ампа не излиза от ФХ луупа, а от пасивен амп-суитч (който може да "кара" 2 ампа поне - едновременно), който е преди драй ампа. Предполагам че е същото като краен ефект. Накрая озвучениете ампове се смесват в крайния РА както ти спомнена. :ph34r: Това е както спомена @Томас нещо като Y-cable.

 

:)

Отговорено
соло китариста на Аеросмит действа по същия начин!!

Мисля, че и Дж. Линч ползва същата конфигурация, даже има пасивен амп-суитч - негов си модел.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.