A-L-A-D-I-N Отговорено Май 8, 2009 Отговорено Май 8, 2009 Ами вие за постановките при краката ли говорите,да има с "петата нагоре" и с "петата доло" два варианта но тва няма нищо общо със това дали чукчето ще е опряно или не. И при дете постановки чукчето може да е назат или опряно в кожата. Както казах нормалното е ако свириш нещо но в дадем момент касата или пък фуса неучастват педалите да бъдат натиснати по този начин няма да имаш никакво напрежение в краката ,да ако си натиснал педала пружините ще са опънати и естествено под напрежение но смисала е не да щадиш инструментите а да не си изморяваш краката безсмислено. А пък по отношение на постоновките и двете имат приемущества "петата горе" е рокаджиска постановка а "петата доло" основно се използва от джаз и латино музиканти и спора коя е подобрата е напъно без смислен! И аз го гледах клипчето със Стив Смит и трябва да кажа че ако аз бях сега пред тези барабани първо щях да си оправя педалите и тогава да седна да свиря ,в момента които той удари чукчето се връща толкова назат че изглежда направо ненормално , ами ако съм със широки крачоли чукчето ше ми се завира под крачолите ?!? или трябва да ходя със еластичен клин специално за неговите барабани ,и при такова голямо растояние /незнам за другите/ но на мен ще ми закъсняват ударите и няма да влизам точно на всяко силно време. Цитирай
marin_zhelezov Отговорено Май 8, 2009 Отговорено Май 8, 2009 Той си знае най-добре за себе си. На Buddy Rich Memorial концерта излезе с черен костюм и бели маратонки. :D Явно знае кое е удобно за краката му. Цитирай
Danny47 Отговорено Май 8, 2009 Отговорено Май 8, 2009 (Редактирано) Истинското майсторсто на техниката в краката, не е само да свириш с кардан в темпо 280 . То се предполага, че ако си стигнал до там си станал факир в доста други аспекти, но всичко на всичко се сещам само за един човек стигал до това темпо в албум и мисля, че се сещаш за кой наш гръцки съсед говоря! Всеки стил има даден почерк, където би било по-"подходящо" да се използва дадена техника. Например в метъл музиката, чисто димамически намирам за по-добре да се свири "обикновен" heel up, защото дава повече интензивност в свиренето. А кое е по-силно - heel up или heel down, относително е, според мен ако свириш с натегнати пружини в моменти, когато не свириш двойни каси, определено с heel up има повече сила, заради цялата тежест. Но ако ще говорим за двойни каси, нека се учим от боговете - Ето и малко за heel-toe - Редактирано Май 8, 2009 от Danny47 Цитирай
Monni Отговорено Май 9, 2009 Отговорено Май 9, 2009 Малко разнообразие... без кожи и оглушаващи съседи: Е те тоя не респектира със сет. Ама мачка! Томаса е луд. Лично на мен най-ми допада. Това е Creative Coordination & Advansed Foot Tehniques много добър урок за краката в над 200 упражнения и 6 часа DVD. Най-хубавото - много добре предадена информация, супер лесна за попиване. Ако някой го няма пречоръчвам да си го намери, освен ако има само един крак. Цитирай
Flaw Отговорено Май 9, 2009 Автор Отговорено Май 9, 2009 Ето че и Thomas Lang също залепя чукчето за кожата на касата... Цитирай
The-Drummer Отговорено Май 9, 2009 Отговорено Май 9, 2009 аз не мисля че някой ще забележи ощетен звук на концерт или каквото и да било ако залепяш чукчето и си опира и до човека напълно безмисленно е да ти е в напрежение единия крак или и двата пък и може да ти се схване нерв не се знае нищо .ще използвам темата за да питам и хората тук които свирят на тъпан как държат киека в смисал долепен ли е до кожата и самата ръка долепена ли е защото при мен в почти всички случай ако няма озвучение го туширам че дрънчи като казан Цитирай
Kurt Uvash Отговорено Май 9, 2009 Отговорено Май 9, 2009 Дали ще долепяш или не е чуваемо само при акустични условия. Който е свирил на тъпан знае. Намесят ли се усилватели, компресори и т.н. почти е без значение! Цитирай
A-L-A-D-I-N Отговорено Май 9, 2009 Отговорено Май 9, 2009 Дебелата къса палка на тъпана се казва "кияк" Естествено че ако отзвучава много ще трябва да тушираш кожата с ръка,а пък за свиренето палката се вдига от кожата непосредствено след всеки удар така както е при всички ударни инструменти. Реално тъпана нетрябва да има дълаг състейн отзвучаване а съвсем кратък убит туширан звук,но покрай модата със пластиковите кожи звучи повече като барабан а не като тъпан. The-Drummer What's up? Цитирай
Danny47 Отговорено Май 9, 2009 Отговорено Май 9, 2009 (Редактирано) Ам, по някаква причина, начинът, по който свири бластове Томас не ми звучи много убедителен. Ако искате да се развивате в някаква насока, учете се от най-добрите в нея, а в двойните каси и бластовете, Томас Ланг и Върджил не са най-"големите"... (чака някой да му извърти думите), те са чудовищни барабанисти и със сигурност техниката им е "правилна" и изчистена, но фокусът им не е главно в тези неща. А по темата за залепянето на чукчетата, дори и с компресор и корекции, винаги има разлика. В крайна сметка, корекциите зависят от самата каса и от начинът, по който свирите на нея, нали така?!. Последният път като бях в студио (преди година), по някаква причина чувах как залепям чукчето на места и определено имаше разлика... в последствие сложихме семпли на касата, а аз се научих да не го правя. Редактирано Май 9, 2009 от Danny47 Цитирай
Prodrummer Отговорено Юни 6, 2009 Отговорено Юни 6, 2009 Ами хора вижте сега...според мен е по добре чукчето да се пуска след удара, защото така крака е в постоянна готожност и не губиш време да отлепяш чукчето а направо удряш.... Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.