jovannotti Публикувано Ноември 29, 2008 Публикувано Ноември 29, 2008 Търся лютиер от Благоевград или София, с дълъг опит в подръжка на Fender грифове, смяна на прагчета, работа с нитроцелулозен лак и т.н. 0888210179, Иван Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Ноември 29, 2008 Отговорено Ноември 29, 2008 A oт Пловдив? Ако да - препоръчвам Диката(dikaguitars.com). Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Ноември 29, 2008 Отговорено Ноември 29, 2008 От софия - Валери Градинарски е много популярен и хвален лютиер. Цитирай
jovannotti Отговорено Ноември 30, 2008 Автор Отговорено Ноември 30, 2008 От Сф е ок.. някакъв jsm? благодаря за съдействието И Цитирай
chlen Отговорено Ноември 30, 2008 Отговорено Ноември 30, 2008 .............с дълъг опит в подръжка на Fender грифове............................. Цитирай
jovannotti Отговорено Декември 1, 2008 Автор Отговорено Декември 1, 2008 Джимарата е имал пари да чупи по една китара в главата на всеки присъстващ на негов концерт, а аз едва събрах кинти да си взема 10 годишен USA neck.. Цитирай
Hillbilly Отговорено Декември 2, 2008 Отговорено Декември 2, 2008 10 годишен USA neck. И какво му е за оправяне,моя е на 34 г мейпъл и е екстра,само позициите са за втора смяна,също препоръчвам Диката от Пловдив. Цитирай
jovannotti Отговорено Декември 2, 2008 Автор Отговорено Декември 2, 2008 Има счупен truss rod, прагчета за смяна и целия лак да се подмени от полиуретанов към нитроцелулозен, който откакто сме в ЕU е забранен за работа, но пък е най- добрия за акустиката на дървото. В общи линии не бих си играл толкова много ако за lefthand не се намираха толкова трудно грифове. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Декември 2, 2008 Отговорено Декември 2, 2008 (Редактирано) При електрическа китара смяната на лака с друг тип ще има такова огромно значение за звука на китарата, колкото годината на производство на пепелниците във влака има връзка с тембъра на гласа на кондуктора. Имай го предвид. Тънките лакове като шеллак се ползват много при скъпите акустични китари, защото звукоизлъчващите капаци(особено предния) на тези китари трябва да вибрират свободно и по-тежките лакове им запушват донякъде звука, докато шеллака е естествен продукт и образува слой, дебел микрометри, който почти не влияе на звука. Лака върху грифа на електрическа китара обаче е съвсем друг случай, според мен. Редактирано Декември 2, 2008 от Evtim Djerekarov Цитирай
jovannotti Отговорено Декември 3, 2008 Автор Отговорено Декември 3, 2008 Има доста голяма разлика, по- малка за тялото, повече за грифа. Разликата обаче се усеща когато свириш Floyd или Dire Straits , a ne Metallica, така че далеч не на всеки му дреме. Цитирай
kolio_k Отговорено Декември 3, 2008 Отговорено Декември 3, 2008 (Редактирано) Най добрия съвет, който мога да ти дам е да се обадиш на Диката от Пловдив и да се надяваш, че ще иска да се захване за твоята работа. Иначе, повярвай ми не му е никакъв проблем да ти я свърши, стига да иска, на мен ми е оправял Фендерите не въднъж и резултата е далеч по добър от леко нескопосната изработка на Фендер. п.п. Между другото не свиря само Металика, макар и Money for nothing да не ми е най любимото парче и имам някаква идея, какво е определящо за саунда Редактирано Декември 3, 2008 от kolio_k Цитирай
docc Отговорено Декември 3, 2008 Отговорено Декември 3, 2008 При електрическа китара смяната на лака с друг тип ще има такова огромно значение за звука на китарата, колкото годината на производство на пепелниците във влака има връзка с тембъра на гласа на кондуктора. Имай го предвид.Тънките лакове като шеллак се ползват много при скъпите акустични китари, защото звукоизлъчващите капаци(особено предния) на тези китари трябва да вибрират свободно и по-тежките лакове им запушват донякъде звука, докато шеллака е естествен продукт и образува слой, дебел микрометри, който почти не влияе на звука. Лака върху грифа на електрическа китара обаче е съвсем друг случай, според мен. No comment! Цитирай
aam Отговорено Декември 3, 2008 Отговорено Декември 3, 2008 (Редактирано) Евтим е прав, макар че доста радикално се изразява. 2/3 от мойте китари са с нитро а при тях съм сменял грифове както ми падне. Повечето са Фендер между другото. "Има доста голяма разлика, по- малка за тялото, повече за грифа." Много съм заинтересован в обяснението за този извод ;-.) Докато при самото тяло има акустично влияние дали има 20мм пластмаса върхо дървото или 5/6 слойя нитро, при гриф-а е значително по малко, до там че няма смисъл да се сменя лака. Ако искаш повече грип, по скоро изшкуркай с финна шкурка гърба на грифа. Аз от много отдавна съм минал снобски подходи и просто споделиям практичен и реален опит вместо прочетено полу-знание. Хващам се с абсолютно всеки на бас, че няма да може да различи по слух дали китара има нитро или поли лакиран гриф. А и това че обработка с нитро било забранено се отнася са съвсем други неща в защита на работници (по фабрики примерно). Поздрави *а Редактирано Декември 3, 2008 от aam Цитирай
docc Отговорено Декември 3, 2008 Отговорено Декември 3, 2008 Евтим не е прав в случая! Останалото е, както посочих - no comment. Цитирай
aam Отговорено Декември 3, 2008 Отговорено Декември 3, 2008 Добре, ще споделиш ли защо мислиш така? Или просто "защото си е така"? Евтим не е прав в случая!Останалото е, както посочих - no comment. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.