Jump to content
Българският форум за музиканти

Yamaha Pacifica, Ibanez Tbx 65r, Marshall As50d


Recommended Posts

Зву4и добре това с процесора, но ми говорете в модели и цифри, за6тото разбирам само от ми6пулти, микрофони, софтуеър, струнни класи4ески инструменти, пиана, и маааалко от медни духови. За китарите знам само как се настроиват и 4е за електри4еска трябва и комбо (а дали наистина трябва ......). Просто имам някакъв буджет, които мога да отделя за класи4еска и електри4ека китара, но как да свържа втората и с каква то4но апаратура ....... все едно ми говорите за вис6а математика. 6ефа на магазина в Германия, от където 6те ги купувам е китарист и ми предложи гореспоменатите, но просто исках да се допитам и до вас, а ва6ето мнение ми е особено важно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Не виждам особен смисъл от процесор, особено с толкова много софтуер наоколо (то и той не е по-евтин ама това е друга тема ...). Ако решиш да е процесор май ето това е вариант http://www.thomann.de/gb/vox_tonelab_le.htm . Иначе ако ще е нещо компромисно по-добре без него, определено.

 

Остава да обсъдим и варианта с някакъв преамп вместо процесор, от сорта на http://www.thomann.de/gb/hughes_kettner_tubeman.htm вече наистина ще те объркаме тотално :greenangel: .

Редактирано от anadem
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам особен смисъл от процесор, особено с толкова много софтуер наоколо (то и той не е по-евтин ама това е друга тема ...). Ако решиш да е процесор май ето това е вариант http://www.thomann.de/gb/vox_tonelab_le.htm . Иначе ако ще е нещо компромисно по-добре без него, определено.

Мерси, зна4и остава без процесор и с първона4алната конфигурация :greenangel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че процесора доста по-лесно се управлява, когато става въпрос за записи. Позволява по-бързо да постигнеш приближение на звука и повечето имат линейни изходи, което позволява на повечето да бъдат използвани и като DI box. Пък след това можеш да блъскаш върху това колкото софтуер искаш.

Второ - софтуера струва пари - особено ако си решил да правиш студио и да изкарваш пари от него. Трето - звукът е грижа на тон инженера :greenangel: Бандата трябва да знае какво иска да постигне като звучене :greenangel: Май не е добра идея да разписваме кой какво прави, кога и как влизайки в студио. Поне не е това темата.

От това комбо, освен ако не правиш репетиционна смисъл няма.

 

И последно - Йолов - не мисля, че към момента си подготвен за запис на китари - откровенно казано - извинявам се предварително, ако съм сбъркал и не съм разбрал правилно постовете:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че процесора доста по-лесно се управлява, когато става въпрос за записи. Позволява по-бързо да постигнеш приближение на звука и повечето имат линейни изходи, което позволява на повечето да бъдат използвани и като DI box. Пък след това можеш да блъскаш върху това колкото софтуер искаш.

Второ - софтуера струва пари - особено ако си решил да правиш студио и да изкарваш пари от него. Трето - звукът е грижа на тон инженера :greenangel: Бандата трябва да знае какво иска да постигне като звучене :) Май не е добра идея да разписваме кой какво прави, кога и как влизайки в студио. Поне не е това темата.

От това комбо, освен ако не правиш репетиционна смисъл няма.

 

И последно - Йолов - не мисля, че към момента си подготвен за запис на китари - откровенно казано - извинявам се предварително, ако съм сбъркал и не съм разбрал правилно постовете:)

Прав си, не съм прави и са ми бедни понятията там, но държа да се нау4а. Схватливо и доста изобретателно мом4е съм и не е задължително да ми се повтаря :greenangel:

Просто не искам да купувам не6та, които никога няма да ползвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@synchu - по принцип си прав, но какво става, когато бандата реши, че няма да ползва този процесор, щото "звука е shit" ? :greenangel:

Точно за момента, когато бандата ЗНАЕ какъв звук иска да постигне, говоря. И също за момента, че "LINE IN" звука се различава съществено от записвания с микрофон.

 

Айде да не се правя на големия специалист, ама дискусията затова трябва да я проведем, защото да стане ясно кое, къде, как ...

И на нас и на г-н Йолов :greenangel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

на евтиното кубе и евтината китара пак ще е "shit" звука, смисъл от кубе има според мен само ако кубето е някакво яко лампово и се записва с приличен микрофон - тогава става истинският звук

Редактирано от Overdrive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на евтиното кубе и евтината китара пак ще е "shit" звука, смисъл от кубе има според мен само ако кубето е някакво яко лампово и се записва с приличен микрофон - тогава става истинският звук

Ами да ти представя микрофоните ми, а ти сам 6те ре6и6 до колко са прили4ни:

2x Neumann TLM127

2x Neumann KM184

1x AKG C414

6x AKG C519

1x AKG D112

2x Shure SM57

2x Rode NT55 с две капсули

Предполагам, 4е с Ibanez TBX 65 и Ноиманите и Shure-ите 6те изкарат доста прили4ен звук ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.