Mark Avrelii Отговорено Март 17, 2008 Отговорено Март 17, 2008 Изкуството което правим със сърце и душа ще живе и след нас и някой ден може да бъде фактор.Колкото и да не им се ще на някой ,групите от 70-80те години оставиха трайна следа за разлика от групи като Линк ин Парк който след някоя година вече ще бъдат трайно забравени.Според мен изкуството на модерните технологий много бързо ще се изчерпа поради това че модерните творци разчитат на готови семпли звуци и си мислят че като наблъскат една песен с ефекти е голямо постижение.Аз мисля нищо не може да замени човешкият гений няма машина която да създава сама изкуство.Прави ми впечатление че опитите да излъжем човешкото ухо с блудкав компютърен звук все още са твърде неуспешни.Рок енд Ролът никога няма да умре по скоро би умрял мазният негър дето изръси тази глупост. Цитирай
baitanas Отговорено Март 17, 2008 Отговорено Март 17, 2008 Рок енд ролът няма да умре нито хард/хевито нито и кое да е друго течение в рокмузиката но и в България самата рокмузика, поне засега, не виждам да се превърне в масово явление както е в някои други държави... Цитирай
preIbanez Отговорено Март 18, 2008 Отговорено Март 18, 2008 ...според мен ако правиш ОРИГИНАЛНА и КАЧЕСТВЕНА музика независимо от стила имаш шанс да бъдеш харесан и оценен някой ден...като за конкретната република в която пребиваваме въпроса е сложен... Цитирай
Hillbilly Отговорено Март 18, 2008 Отговорено Март 18, 2008 Рок енд ролът няма да умре нито хард/хевито нито и кое да е друго течение в рокмузиката но и в България самата рокмузика, поне засега, не виждам да се превърне в масово явление както е в някои други държави... Това не е станало по времето,когато се е слушало Стоунс и Бийтълс,та сега ли-масата българе са с Азиатско съзнание (Ориенталци). Цитирай
The Berzerker Отговорено Март 27, 2008 Отговорено Март 27, 2008 абе не знам, ама от миналата седмица почна някакво предаване с Васко Кръпката по СКАТ (не правя реклама) ,,Карай да върви, това е блус'' и си го гледкам у нас. Ако изпитвате малко носталгия към старите неща, хвърлете един поглед, лично мен ме зарежда с много оптимизъм не знам защо, напоследък много се навъди с чалгарчета, но става все по-осезаема разликата между тези, които разбират и не разбират от музика т.е. рок'н'рол...та Васко си го каза, има едно съживяване като че ли...? Не знам, нямам кой знае какви наблюдения, но според мен има хора, независимо колко на брой са , които се блъскат, слушат и някои свирят рок'н'рол. А дано Кръпката е прав де !!! Со здраве от Митко! Цитирай
sevenstring Отговорено Март 31, 2008 Отговорено Март 31, 2008 Човек, много е важно според мен да се разбере едно: светът няма нужда от още едни Джон Лорд и Ричи Блекмор. Дийп Пърпъл са непреходна ценност и винаги ще бъдат слушани, но това е музика на вече близо 40 години - няма кого да изненадаш с нея. Моят "Пърпъл период" отмина преди 10-15 години, а аз съм на 28. Няма лошо да свирите такъв тип музика, но не очаквай масов възторг от това, че през 2008 г. правите кавъри от 70-те години на миналия век. Не подражавайте, а правете собствена музика, каквато ви дойде, и не й лепете излишни етикети ("рок енд рол", "ню метъл" ...whatever)! Цитирай
Mark Avrelii Отговорено Април 1, 2008 Отговорено Април 1, 2008 ^ Според мен за да бъдеш автор който прави стойностни неща трябва да имаш едно голямо натрупване на опит техника.Не може просто ей така хоп аз съм овладял инструмента и айде почвам да творя и песните ми падат от небето като круши от дърво.Евала ако на 13 години си свирил като Ричи Блекмор и Джон Лорд на което ми е трудно да повярвам защото музиката не е само пинизи и техника хората търсят и свирят с чуство тази музика.Много лесно се дават съвети какво трябва и какво не трябва.Да не може да очакваме че ако свирим по начина по който свирят Пърпъл ще имаме голям успех да това е така,но трябва да можем да отсяваме музиката ако мога така да се изразя да анализираме това което са направили преди нас да запазим това което ни е нужно да продължим напред а другото да оставим в 70-те години където му е мястото.Тези етикети за който говориш са течения в рок музиката и някак си няма логика да ги отичаш нормално е да си последовател на някакво течение в музиката. Цитирай
sevenstring Отговорено Април 1, 2008 Отговорено Април 1, 2008 ^^ Много косервативно изказване. Да, опитът, рутината и богатата култура дават много по-големи технически възможности да се изразяваш музикално, но пък питам аз на свой ред ще ти завалят ли идеи от небето, ако само си налягаш парцалите и свириш кавъри на тогова или оногова, и да не би някой да трябва да си брои примерно 10 години изучаване на класически стандарти, преди да "заслужи правото" да прави собствена музика? Не ми се мисли колко музика щеше да остане неродена, ако всеки мислеше така. Тоя тип мислене може да е подходящ за консерваторията (там се учиш предимно да възпроизвеждаш), ама в рок музиката според мен пречи - или поне пречи да се създават нови и интересни неща. Не отричам стиловете (въпреки че не се сещам за почти нито една известна група, дето да се е съгласявала със стиловите определения, които й лепят). Но съм върл противник на това да си наумиш "аз ще правя точно такъв стил музика и висша цел в живота ми е да свиря като еди кой си" по една много проста причина - това те прави кон с капаци и доста често безличен подражател на някого си, да не говорим колко може да ти ореже идейния потенциал. Не знам защо в България се счита, че опитен музикант, който свири халтура, е по-голяма ценност от неопитен музикант, който се опитва да прави оригинална музика ..., но това е друга тема. Цитирай
Mark Avrelii Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 ^Може изказването ми да е консервативно но съм прав за съжаление не можеш да бъдеш авангарден и модерен дез да нямаш никакъв сериозен опит.Ще ти дам един простичък пример с един световно известен авангардист който е Кристо Явашев .Някой казват кво толкова е направил опакова си там някакви згради какъв творец е той ?Да ама не мога да ти кава че този човек е рисувал рисувал преминал е през така наречената класика и чак след което е започнал да се занимава с авангардизъм.Също така има и много примери в музиката не ми се ще сега да ти обяснявам как Стив Вай за да стане това което е сега е свирил с кой ли не.Според теб излиза че трябва да се научим да свирим горе долу и хайде ставаме Нирвана става нещо нечувано и велико. Цитирай
sevenstring Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 Истината, както винаги, е някъде по средата. Прав си, не става без да можеш да свириш и да имаш основни понятия от това какво е направено преди теб. Но е добре да се насърчава и авторското мислене! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.