Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено
^

еее стига де :rolleyes:

Какъв е точно проблема просто попитах не мися че съм нападнал или обидил някого бих искал адекватен отговор а не :) нещо такова .

  • Отговори 35
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено (Редактирано)
Знае ли някой кога и как се появявя концептуализма в изкуството и каво всъщност е да имаме коцепция?Ето ви една играчка закачка . Как музицираме като анализираме или си харесваме нечий почерк и започваме да въртим и сучем около него като се самозалъгваме че света е голям и няма да ни усетят?

Знае ли някой кога и как се появявя концептуализма в изкуството и какво всъщност е да имаме коцепция?

Доста сложен въпрос - особено часта за кога и как - това по скоро някой филисоф да го дъвка.

Според мен - когато човек , който се занимава с изкуство, има ясна представа, какво иска да постигне и как да го постигне - това е концепция.

Неминуемо харесваме и посвиваме нечий чужд почерк и се самозалъгваме, че и ние ще минем по нечий чужд път. Което е неизбежно. Тези от които ние взимаме - са вземали и те от тези преди тях.

Нещо обаче ( и то немалко) са добавили от себе - най вероятно затова са и успяли ( та сега другите да ги следват), а са имали и шанса да бъдат на точното място, в точното време, с точните хора.

 

Да говоря за моята концепция за група -

като напуснах предната ми група Аквилон и реших да направя своя, започнах от името.

Избрах Уран 242 - стилът беше ясен отпреди - хард енд хеви.

(като имам впредвид, че нямам ограничения - харесвам авторските ми парчета - да не звучат монотонно - а да има по всичко от стила - тоест всяко парче да е само за себе си)

Значи името трябваше да пасва - пък и да е съвременно.

Уран - един от най тежките метали, както и планетата на зодията на Водолея .

В този момент много актуални бяха имена, като Блинк 182 и сумати други с цифри в името.

Уран 235 - е най известният изотоп = но не се пее.

Уран 242 - пее се идеално (в Айрън Мейдънски стил) - пък и става уникален изотоп във вселената.

ЕТО ТОВА Е ИДЕАЛНОТО ИМЕ ( за мен естествено) - реших и го регистрирах.

Състав - 2 китари, бас, барабани, вокал и който може бекинг вокали.

Все има някакви проблеми - най вече с намирането на басист.

Мисля си, обаче че по - важната част - да намеря хора с които най - вече да сме приятели,

съм го постигнал(май един човек все липсва), а музикалните ни вкусове - не да са задължително еднакви - но все пак да харесваме всички хард енд хеви - като това ,че имаме и вкусове извън този стил - не е проблем, колкото по широглед мироглед , по - добре.

Кавъри - ясно - парчета на любимите ни банди. (за кеф и стиковане, пък и за учене - като правиш кавъри се развиваш)

Авторски на английски и на български (моите текстове си ги пиша на български) - зависимо как дойде.

Нямам против и другите от бандата да пишат (музика текстове)- даже ги насърчавам ( а ги мързи).

Май трябва вече да наблягаме на авторските и да ги записваме.

Мързелът ни е враг номер едно. Не защото се борим с него. А само като констатация на закоравял пушач ,който разбира, че пушенето му вреди.(двамата китаристи сме малко по - работливи де)

Марк Аврели веднъж ме критикува, че съм мекушав (става дума като ръководител на групата - доколкото съм такъв) - и е прав, ама какво да направя.

От друга страна се подкрпяме в идеите си - което е добре.

Цели - да излизаме да свирим пред хора харесващи такава музика - в клуб или на концерти. Да запишем авторски неща.

На този етап - май повече претенции не мога да имам.

Сигурно някъде и греша.

Приемам идеи и критика.

Редактирано от TONY
Отговорено

Хм, като гледам малко са смислените коментари по темата.

Според мен за да имаш КОНЦЕПЦИЯ в истинския смисъл на думата първо и основно трябва да имаш авторска музика! Да се свирят кавъри също е своего года концепция но на изпълнителско ниво. А да кажеш примерно "Ние имаме "дарк" концепция, щото свирим дарк кавъри" е още по-несериозно. От авторското се започва с концепциите. И основния момент е не обвивката ( рок или метъл, дарк или хеви......) а твоето лично послание, което искаш да предадеш на публиката, това което искаш да кажеш с текстовете и музиката си. Когато един продуцент види ясно изградена концепция на групата, тогава той точно може да прецени какъв пазарен сегмент би имала и по какъв начин и пред кого да я промотира. Категорично не съм съгласен, че групата трябва да чака продуцента да им каже какви да са и какво да правят!!!!!!!! Това е малко измиване на ръцете от сорта -ние сме много велики музиканти, ама не знаем какво можем и какво искаме, а и нямаме идея какво иска публиката и какво да кажем, затова разчитаме продуцента да свърши това вместо нас. Обаче в следващия момент продуцента избира някаква стратегия, което естествено не се харесва на групата, щото и самата група не знае какво иска и всичко свършва до там. За продуцента групата е от хлапаци и некадърници. За групата продуцента е "манаф" и тъп и не може да им разбере великите идеи...... Кому е нужно това да се случва????? Има примери на БГ сцената за групи с концепция, които се задържат и развиват на сцената и без продуценти. Има и музикална "индустрия" , където се ценят други качества- предимно физически (външен вид, гръдна обиколка, крака и подобни....) където главна роля и единствена имат продуцентите.... Всеки да си избира:greenangel:

Отговорено

По въпроса за концепцията - ами аз не мога да си представя да започнеш да правиш музика без да имаш ясна концепция какво искаш да изразиш и по какъв начин искаш да въздействаш ....първото нещо още преди да почнеш да правиш музика е да си имаш концепция и да си напълно наясно с нея - дотолкова ,че всеки който се опитва да я обори да няма шанс ...сценичните одежди вече са част от атрибутите на тая концепция ,но самата концепция се появява мноого преди тях - още когато желанието да правиш музика е просто една мечта ,която не се знае дали ще се осъществи ...после като почнеш да действаш идва въпроса как да продадеш музиката и тази концепция ти помага и за това

уфффффффффффффффффф че смешно стана :greenangel:

Отговорено

:) Благодаря на overhate, TONY и Zmejcho за писането по същество!

 

Най-важният извод по мое мнение дотук е, че концепцията е задължение на групата. Това е начинът, по който една група показва какво може и към какво се стреми - накратко, показва че "знае какво иска".

 

За мен в България такава група са Братя Мангасариян. Представям си ги как са се събрали на по чашка и са разнищили идеята, след което са я представили на когото трябва :)

 

Склонна съм да се съглася със Zmejcho, че определянето на неща като целева група (потенциалната аудитория) и начина на поднасяне на продукта зависят по-скоро от продуцента.

 

ПП. Що се отнася до мнението "По-малко приказки, повече свирене" - това е принцип на работа, а не концепция.

 

ПП2. Междувременно zarra се е включила и както се казва в една реклама "Ооо, знам, знам..." - в смисъл че е пълно с такива дето тръгват от целта "да стана известен и мацките да ми връзват повече". То и това може да бъде мотивация, много силна при това, но тук май се опитваме да избягаме от подобно профанизиране на нещата?

 

:greenangel:

Отговорено

е аз нямам опит с групите- сори че се намесих - там сигурно е по- сложно щото като са няколко човека и всеки си има различна концепция е доста трудно сигурно да се работи ...

Отговорено
Знае ли някой кога и как се появявя концептуализма в изкуството и каво всъщност е да имаме коцепция?Ето ви една играчка закачка . Как музицираме като анализираме или си харесваме нечий почерк и започваме да въртим и сучем около него като се самозалъгваме че света е голям и няма да ни усетят?

Знае ли някой кога и как се появявя концептуализма в изкуството и какво всъщност е да имаме коцепция?

Доста сложен въпрос - особено часта за кога и как - това по скоро някой филисоф да го дъвка.

Според мен - когато човек , който се занимава с изкуство, има ясна представа, какво иска да постигне и как да го постигне - това е концепция.

Неминуемо харесваме и посвиваме нечий чужд почерк и се самозалъгваме, че и ние ще минем по нечий чужд път. Което е неизбежно. Тези от които ние взимаме - са вземали и те от тези преди тях.Нещо обаче ( и то немалко) са добавили от себе - най вероятно затова са и успяли ( та сега другите да ги следват), а са имали и шанса да бъдат на точното място, в точното време, с точните хора.

 

Да говоря за моята концепция за група -

като напуснах предната ми група Аквилон и реших да направя своя, започнах от името.

Избрах Уран 242 - стилът беше ясен отпреди - хард енд хеви.

(като имам впредвид, че нямам ограничения - харесвам авторските ми парчета - да не звучат монотонно - а да има по всичко от стила - тоест всяко парче да е само за себе си)

Значи името трябваше да пасва - пък и да е съвременно.

Уран - един от най тежките метали, както и планетата на зодията на Водолея .

В този момент много актуални бяха имена, като Блинк 182 и сумати други с цифри в името.

Уран 235 - е най известният изотоп = но не се пее.

Уран 242 - пее се идеално (в Айрън Мейдънски стил) - пък и става уникален изотоп във вселената.

ЕТО ТОВА Е ИДЕАЛНОТО ИМЕ ( за мен естествено) - реших и го регистрирах.

Състав - 2 китари, бас, барабани, вокал и който може бекинг вокали.

Все има някакви проблеми - най вече с намирането на басист.

Мисля си, обаче че по - важната част - да намеря хора с които най - вече да сме приятели,

съм го постигнал(май един човек все липсва), а музикалните ни вкусове - не да са задължително еднакви - но все пак да харесваме всички хард енд хеви - като това ,че имаме и вкусове извън този стил - не е проблем, колкото по широглед мироглед , по - добре.

Кавъри - ясно - парчета на любимите ни банди. (за кеф и стиковане, пък и за учене - като правиш кавъри се развиваш)

Авторски на английски и на български (моите текстове си ги пиша на български) - зависимо как дойде.

Нямам против и другите от бандата да пишат (музика текстове)- даже ги насърчавам ( а ги мързи).

Май трябва вече да наблягаме на авторските и да ги записваме.

Мързелът ни е враг номер едно. Не защото се борим с него. А само като констатация на закоравял пушач ,който разбира, че пушенето му вреди.(двамата китаристи сме малко по - работливи де)

Марк Аврели веднъж ме критикува, че съм мекушав (става дума като ръководител на групата - доколкото съм такъв) - и е прав, ама какво да направя.

От друга страна се подкрпяме в идеите си - което е добре.

Цели - да излизаме да свирим пред хора харесващи такава музика - в клуб или на концерти. Да запишем авторски неща.

На този етап - май повече претенции не мога да имам.

Сигурно някъде и греша.

Приемам идеи и критика.

 

Най важното от всичко и основа е, че сте приятели - всичко останало е нещо като начало на автобиографията на вашата група - това не е концепция!

Имате общи интереси - Чудесно! В музикално отношение гледате в една посока - Супер! Това е основата на концепцията ви.

Дали сте име на групата, в което има обяснение .... ОК! Но какво свирите, за кого го правите и какво се надявате да излезе от цялата тази работа? Hard & Heavy е много разтегливо понятие ....

Вие все още се стиковате и търсите къде сте .... Чудесно, имате авторски парчета и то различни по настроение и звучене, но когато заедно с тези парчета добиете собствен почерк тогава може би ще сте наясно каква точно трябва да ви бъде концепцията ... Тогава името Уран 242 ще бъде етикет и ще означава нещо и ще стане марка за тези, които са ви фенове. Тогава ще се привлече и интерес към вас от евентуален продуцент и той няма да ви задава тъпия въпрос - 'Исега момчета какво точно свирите вие и какво мислите, че бих могъл да направя за вас?' Защото зададе ли ви тези въпроси значи сте прибързали и все още не сте наясно какво точно искате и незнаете на къде искате да отидете ... Не е важно кога точно ще се качиш на сцената, а каво ще направиш за да се задържиш на нея и хората да искат да виждат точно вас там...

Отговорено
.... Чудесно, имате авторски парчета и то различни по настроение и звучене, но когато заедно с тези парчета добиете собствен почерк тогава може би ще сте наясно каква точно трябва да ви бъде концепцията ... Тогава името Уран 242 ще бъде етикет и ще означава нещо и ще стане марка за тези, които са ви фенове...

 

Точно това имах предвид и аз :greenangel:

Отговорено

Ще трябва да опонирам за пореден път...

Защото смятам, че групата дава идеите:

Идеи за музиката, идеи за свиренето, идеи за визията, поведението и т.н.

 

А продуцента създава концепцията от тези идеи. Но е разбираемо защо тук всичко е на самотек.

Просто няма истински продуценти. Търсещи продуценти... търсещи групи и изпълнители.

 

Господи, та в другите страни (и на изток и на запад) от десетилетия насам продуцентите посещават

заведения в които свирят млади банди. Най-често това са агенти на продуцентски къщи или студиа.

 

Тук няма такова нещо, а когато оставиш концепцията на трима-четирима музиканти със собствените им

характери, стремежи, претенции и проблеми като цяло... винаги се стига до караници, а оттам и до разпад!

 

Е, именно продуцента е този, който трябва да държи юздите, както го казах и преди.

Почти на принципа: "Който плаща, той поръчва музиката!"

 

Групата трябава да се грижи само и единствено за музиката си, за музикалните си идеи.

Оттам нататък идва продуцента, тон-инженера, имидж-мейкра, импресариото... концертите!

И след това са кинтите и курвите.

 

Кое от тази линия липса в България: почти всички, само първите и последните са налице: музикантите и курвите

Отговорено

Леко встрани от темата, но сега му обърнах внимание - обявите в секция "Търсят се музиканти" говорят доста за евентуалната концепция или липса на такава на дадена група. :icon_shithappens:

 

Иначе концепцията е нож с две остриета. Някои нейни отрицателни страни са:

1. Създава ограничения - не върви, ако досега си пял само мръсни песни, да направиш искрена любовна балада и обратно. Това важи и за музиката - много често страхотни идеи ще отпадат и няма да бъдат реализирани, защото настроението им не е в тон с общата групова концепция.

2. Създава очаквания - при група, вече придобила популярност, смяната на концепцията често води до загуба на фенове, дори и до превръщането на вчерашните фенове в днешни анти-фенове (типичен пример е Металика). Оттук се създава и един друг проблем, а именно - как музикантите да знаят, дали са харесвани заради уменията и таланта си или просто заради концепцията.

 

На практика, мое мнение, най-дразнещото е не липсата на концепция, а половинчатата, незавършена такава. Например група, които пеят за елфи, дракони и принцеси и излизат на концерти, облечени с ежедневни тениски, анцузи и маратонки (т'ва си го изсмуках от пръстите за да е контрастно).

Отговорено
Групата трябава да се грижи само и единствено за музиката си, за музикалните си идеи.

Оттам нататък идва продуцента, тон-инженера, имидж-мейкра, импресариото... концертите!

И след това са кинтите и курвите.

 

Кое от тази линия липса в България: почти всички, само първите и последните са налице: музикантите и курвите

Много точно казано. В БГ като изключим чалгата, просто няма музикален бизнес. А тези които продуцират чалгата, рано или късно ще налазят и в поп-музиката (вече го правят), че даже и в рок-музиката. Само че те залагат само на доказан продукт. Ако някой прави нещо по-авангардно, няма шанс с такива продуценти. Но макар и може би малко оф топик да е - препоръчвам да се прочете книгата за AC/DC - на Пол Стенинг мисля че беше. Ще ме извинявате, ако съм объркал името на автора. Там много добре е описано, че по времето когато те са започвали - рок музиката пак е била онеправдана - имало си е много такива музиканти, които са си свирели тогавашните поп-хитчета. И са били вървежни. Но банди като AC/DC просто са си поддържали тяхната концепция и накрая са успяли. И са една от най-успешните банди в света.

Отговорено (Редактирано)
Иначе концепцията е нож с две остриета. Някои нейни отрицателни страни са:

1. Създава ограничения - не върви, ако досега си пял само мръсни песни, да направиш искрена любовна балада и обратно. Това важи и за музиката - много често страхотни идеи ще отпадат и няма да бъдат реализирани, защото настроението им не е в тон с общата групова концепция.

2. Създава очаквания - при група, вече придобила популярност, смяната на концепцията често води до загуба на фенове, дори и до превръщането на вчерашните фенове в днешни анти-фенове (типичен пример е Металика). Оттук се създава и един друг проблем, а именно - как музикантите да знаят, дали са харесвани заради уменията и таланта си или просто заради концепцията.

 

На практика, мое мнение, най-дразнещото е не липсата на концепция, а половинчатата, незавършена такава. Например група, които пеят за елфи, дракони и принцеси и излизат на концерти, облечени с ежедневни тениски, анцузи и маратонки (т'ва си го изсмуках от пръстите за да е контрастно).

 

М, добре казано, макар, че всяко от тези твърдения си има лек:greenball:

 

за 1 - затова има странични проекти на музикантите;) Това че с тази група се свири нещо,не значи че не може да твориш и в друга насока и да го реализираш с друга формация пък била тя и от същите хора

за 2 - така е, губят се фенове, но се печелят и нови:)

за 3 - Съгласен съм - и мен това ме дразни най-много - половинчатото. Въпреки, че не съм привърженик на идеята че ако пееш за самодиви трябва да си облечен като самодива и нищо друго, но съм съгласен,че трябва визията на групата да допринася за общото възприятие на идеята, а не да я разваля. За БГ обаче проблема е по-скоро финансов - не всеки може да си позволи "яко" специално сценично облекло. А затова да излезеш да свириш по анцунг мисля да не го коментирам, макар че съм го виждал по БГ сцените - при това по РОК сцените!

ПС - все още и ние излизаме странно на сцена като облекло и понякога по тениски......ама поне не сме по анцузи :icon_shithappens:

Редактирано от Zmejcho
Отговорено
Леко встрани от темата, но сега му обърнах внимание - обявите в секция "Търсят се музиканти" говорят доста за евентуалната концепция или липса на такава на дадена група. :icon_shithappens:

 

Иначе концепцията е нож с две остриета. Някои нейни отрицателни страни са:

1. Създава ограничения - не върви, ако досега си пял само мръсни песни, да направиш искрена любовна балада и обратно. Това важи и за музиката - много често страхотни идеи ще отпадат и няма да бъдат реализирани, защото настроението им не е в тон с общата групова концепция.

2. Създава очаквания - при група, вече придобила популярност, смяната на концепцията често води до загуба на фенове, дори и до превръщането на вчерашните фенове в днешни анти-фенове (типичен пример е Металика). Оттук се създава и един друг проблем, а именно - как музикантите да знаят, дали са харесвани заради уменията и таланта си или просто заради концепцията.

 

На практика, мое мнение, най-дразнещото е не липсата на концепция, а половинчатата, незавършена такава. Например група, които пеят за елфи, дракони и принцеси и излизат на концерти, облечени с ежедневни тениски, анцузи и маратонки (т'ва си го изсмуках от пръстите за да е контрастно).

 

Много точно си го казал!

 

Немога да кажа, че съм компетентен и не държа да съм прав ... и аз съм на същото ниво като вас, ако не е по слабо хахаха

Но според мен една концепция за група би трябвало да изглежда нещо такова....

 

Група Х

 

Свирим чист Hard Rock като (задължително трябва да дадете пример на известни групи, за да добият хората представа какво да очакват. Не забравяйте, че вас никой не ви познава ) - Whitesnake, Jorn, Gothtard, Alen Lande ....

 

Политика на групата ни е да пеем само на English или Български - задължително обосновка защо ... (Защото искаме да можем да ни чуят не само в България. Искаме колкото се може повече хоро да разбират песните ни .... ала бала ....) Варианта с патриотизма не върви...пеем на българси, защото сме българи ....

Всеки знае какво е положението в България, за да сте българска рок банда не ви трябва концепция. Шведите са най-голямата музикална машина за музика в Европа и не само...пред шведска публика пеят на родния език, но всичко което ги изстрелва и влиза по класации е направено на English - Аз тук няма да взимам отношение за езика, това е решение на групата...Но обосновката трябва да е много убедителна, а не да се крепи на единия патриотизъм...Пример Scorpions немска група, но всички албуми са на English Защо? ABBA - Шведи, Gotthart Manowar немци Doro Унгарски Crashdith Шведи ... много...все едно Slayer да пеят на латиноамерикански - колко от вас щяха да ги слушат ??? Ако обаче сме пънк група...нещата могат да минат - Пънк музиката е сурова и там на какъвто и език да пееш седи добре, но пак казвам, това е решение на самата група....

 

Авторска музика - чудесно! Дава лице на групата и ясни намерения, но задължително някакъв атрактивен запас от кавъри така подбрани, че да индетифицират вас, не е задължително кавърът да е свален 1:1 напротив, солта е ако сте сложили нещо от себе си вътре и то звучи така, все едно винаги го е имало, но всеки ще забележи, че това е от вас, значи има какво да покажете и хората ще ви харесат още повече. Каварът ви е необходим и за вдигане на настроението, ако не се получи контакт с публиката - това е спасението... това май беше странно отклонение дори за мен хахаха е** си м****a хахаха както и да е, може пък и да има полза.

 

Разполагаме с демо от 5 парчета с много прилично качество и готвим нови 7 за евентуален предстоящ албум...

Сега тук идва момента да направите представяне на групата. Задължително трябва да направите участие където хората да ви видят,

за което трябва да си насрочите дата, в която да сте готови с всичко ... какво имам предвид - всичко!

Първо трябва да завъртите демото, за да го чуят повече хора преди официалното представяне като преди това сондирайте мнение кои са най-удачните парчета или парче за това, с колкото се може повече хора приятели ... няма знячение ... търсите медия, в случая - радио ... не бързайте с ТV загатвайте, но не казвайте всичко. Нека има изненада ... покажете ли се преди официалното ви промо пред публика се губи интерес, но ако все пак го решите го направете атрактивно. Покажете се така както ще се покажете на сцената... много хора ще ви обсъждат и в повечето случаи може би не с комплименти, но трябва да знаете - вие не сте Whitesnake, за да показвате скромност на звезда ... трябва да има нещо което да буди интерес, дори да ви псуват и задължително - доза самочуствие, че това което правите го правите супер и после да го докажете ... Атрактивни постери, които да може да сложити във всеки клуб, за който се сетите, независимо че ще свирите в един определен... Задължително - направете CD-та за хората които ще идват, тоест ако заведението е с капацитет 250 човека направете 300 и раздавайте на входа....

 

През това време не спирайте постоянно да говорите, независимо къде, как.. винаги трябва да напомняте за вас и събитието. Помагайте на медиите като вие самите казвате в коя могат да чуят ваше парче и т.н. имате сайт - чудесно. Постоянно трябва да потдържате интерес - форуми, щуротии, говорете с хората....но не се дръжте надменно... защото рискът да пропадне всичко е голям - просто бъдете на ниво...

 

Това е част от концепцията... за да продъли трябва да се види резултата от промоцията ви; от това как са ви приели, ако не мине така както сте очаквали - това не е повод за разочарование...правите равносметка и поправяте грешките ако има такива....важното е, че първата крачка е направена и вървите по същия път докато се получи, ако това обаче не стане в някакво определено време, значи със сигурност имате много сериозни проблеми в групата и ще трябва да ги намерите и отстраните като след това ще ви се наложи да градите нова концепция, но пък със сигурност ще знаете какво трябва да правите и какво не, защото веднъж сте минали по този път...

 

Пълна концепция на изкуство никой неможе да ви даде или да ви направи...това не е кроасан или дъвка...с такъв пълнеж или такъв вкус и на пазара всичко зависи от душевното състояние - един ден правиш балади, друг ден парче, на което да си отвинтиш главата. Важното е да го усещаш и да ти идва отвътре, а не просто защото искаш да си звезда, да сваляш мацки, да имаш кинти, коли, и да гледаш отвисоко....хахаха Това също е цел, но те лишава от това да твориш и много бързо свършва....и те приземява доста болезнено ....

 

Аз самия не съм го правил всичкото това нещо, но част от нещата са ми са се случвали...Не съм го прочел някъде и после да се правя на гъзар и да давам акъл! Не твърдя, че е помощ или каквито и да било там глупости.....Аз съм диване, но от време на време се опитвам да се замисля и да разсъждавам до колкото мога.... не пиша много защото в повечето случай няма кой знае какво да кажа хахаха даже съм изненадан от себеси колко много глупости успях да напиша. Написах това защото по някакви ненормални мой желания след 15 години реших пак да свиря и съм в първи клас. Всичко отначало от А до Я хахаха но този път без идеологи и някакви кой знае какви стремежи и мечти....просто за удоволствие а дали ще излезе нещо.... ами със сигурност, ако не друго, то поне ще ми е кеф а това хич не е малко....

Отговорено
.... Чудесно, имате авторски парчета и то различни по настроение и звучене, но когато заедно с тези парчета добиете собствен почерк тогава може би ще сте наясно каква точно трябва да ви бъде концепцията ... Тогава името Уран 242 ще бъде етикет и ще означава нещо и ще стане марка за тези, които са ви фенове...

 

Точно това имах предвид и аз :icon_shithappens:

 

Прав си !

 

Една от причините е ние научихме продуцентите сами да ходим при тях а не те да търсят...

 

Медиите също са виновни те пускат това което е на мода... дори и сега...

 

И отговора идва....нагаждане зада се харесаме е в такъв случай всички групи придобиват еднакво звучене и ако брит поп е на мода какво да извадиш ...

 

Имам такъв пример!

 

2002 година влизам в клуб и попадам на умопомрачаващта група която ми разби инициативата-в най-дория смисъл на думата! Свиреха като Motley, Faster pussycat.... направо откачих...

 

Следях ги като развитие и същите песни които харесвах започнаха да се променят - новите също отиваха вече към алтернатив....зададох въпроса защо подяволите хората ги харесваха така имаше присъствие контакт купон защо сменихте стила и звученето.... отговора беше кратък и за мен ненормален - 'сега това се слуша и се търси'

 

За мен такова понятие няма .... ако си добър в това което правиш винаги ще си на мода....ако си се изчерпал спри събери сили, но не ставай подлога на модата. Това е огромна машина за продаване на някакъв продукт за кратко време с цел бърза печалба и после те забравят, но каквато и мода да има всичко се върти в класиката. Образно казано това което е издържано и няма как да излезе от мода - рокерията - якетата от времето на Pistols, а сигурно и по рано на Elvis винаги са мода и няма модел през годините който да ги е изместил .... груб пример, но е така. В музиката и не само е същото, ако е издържано оцелява...иначе е просто сълфетка....еднодневка за един сезон или година и ?

Тръгнеш ли по течението ако незапазиш почерка си....си обречен ....

Един пример:

- Ragdolls - Hard rock група българската хахаха вокал Дичо.... айде на модата Д2 с Дичо и сега Дичо сам и Д2 като банда без Дичо .... е 'фани едното удари другото всичко замина по дяволите хахаха не че страдам не си падам по такъв тип музика.... давам пример с това какво се получава когато концепцията ти лежи на това какво в момента се търси а не на това как аз мога да привлека интерес към това което правя защото го правя супер ....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.