Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте ! :)

Аз съм един много начинаещ пианист, но с големи планове ( в абластта на домашното концертиране :D ) От доста години имам един синтезатор Casio с 4 октави и сега съм решил да си подаря за Нова Година нов с 5 октави. Спрял съм се на следните модели:

CASIO CTK-700

CASIO LK-35

CASIO CTK-591

Не съм много запознат с качествата на отделните марки, но си мисля, че YAMAHA са по-добри от Casio и ако и според вас е така съм склонен да дам малко повече пари за:

Yamaha PSR-E213

А ако в сравнение с 213 този заслужава да се дадат 100лв отгоре ще почакам докато събера пари за него:

Yamaha PSR-E313

Знам, че последния модел е може би най-добрия, но все пак ще се радвам някой да сподели мнението си и за по-евтините варианти на Casio в сравнение с Yamaha PSR E213.

Не съм учил в музикално училище, нито съм ходил на уроци... просто сам си разучавам разни неща и си ги свиря. Но смятам да задълбоча обучението си скоро с часни уроци. :curse:

Благодаря за вниманието ;)

Отговорено

Като изключим личната ми омраза към марката Касио - предлагам ти направо да вземеш PSR-E313 . Този модел ще ти свърши по-добра работа в последствие ако решиш да работиш върху така полезната МИДИ връзка с компютър :thumbs_up:

Отговорено

От данните в сайта на Yamaha не мога да разбера дали и 213 може да има връзка с PC ...

За 213 са писали "Interface MIDI IN/OUT" това ли се води връзката с PC ? Иначе 313 си има и Flash Drive, което е удобна екстра.

Отговорено

213 може да се свързва с компютър , разбира се . Но при 313 това е реализирано чрез USB (дано не греша , че може да се пренасят и нотни информации през USB-то) , което е по-удобно .

Отговорено

Реших да събирам за Yamaha 313. Цената и е около 460лв , тя ли е най-доброто, което може да се вземе за тези пари ? :hysterical:

Ето едно клипче за модела

Отговорено (Редактирано)