sardaesox Отговорено Февруари 25, 2009 Share Отговорено Февруари 25, 2009 Очертават се към 235 верни отговора в тая тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VSTi Отговорено Февруари 26, 2009 Share Отговорено Февруари 26, 2009 (Редактирано) Ako приемем,че въпроса е зададен от бчовек, свирещ на VST, то отговорае ясен.... до скоро Протулс не поддържаше виртуални инструменти... но иначе - зависи какво ще работим. Въпреки че съм фен на протулса, с удоволствие работя миди накюбейс, аудио на самплитуд, а смесване и мастер на протулс. А най добре - на едноинчова лента... Редактирано Февруари 26, 2009 от VSTi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inqubus Отговорено Март 4, 2009 Share Отговорено Март 4, 2009 Очертават се към 235 верни отговора в тая тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LOE Отговорено Март 5, 2009 Share Отговорено Март 5, 2009 а ако питаш Apple ще ти кажат че logic е най-доброто очевидно малдежа дори не знае даже какво пита, чул е 2 имена на програми и с това се изчерпва всичко по добри в какво? на какъв хардуер? в рамктие на какъв бюджет? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Март 5, 2009 Share Отговорено Март 5, 2009 Аз лично съм фен и на двете. Имат си и предимства и недостатъци - просто зависи каква работа се върши. Най-общо казано според мен Cubase е по-удобен за бърза и не чак толкова претенциозна работа, като например правене на звук за реклами - от записа на Voice Over, през саунд дизайна, та до смесването и мастера. Pro Tools-a е бая по-тромав, обаче е много по-прецизен и стабилен - подходящ за по-мащабни и сериозни проекти... макар че в последните версии са му дотурили бая екстрички и аз поне вкъщи смятам да мина само на него, най-малкото щото е по-евтин (говоря за M-Powered все пак), пък и предлага по-тарикатски виртуални инструменти. Пък и за композиране ми се вижда по-удобен от Cubase, съпоставяйки настоящите версии (с по-старите не беше така). От друга страна за момента (и от доста време насам) си композирам на Logic, който с тая цел е и измислен Тъй или иначе няма софтуер, който генерално да е най-добър. Има по-добри и по-лоши за конкретен вид работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackCorsair Отговорено Март 11, 2009 Share Отговорено Март 11, 2009 PRO TOOLS ...най-доброто ...заемам Крайна Позиция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Petev Yolov Отговорено Март 11, 2009 Share Отговорено Март 11, 2009 CUBASE естествено и то не коя да е версия ами 5-ицата. В нея освен стария Кюбейс има и Мелодайн, хихихи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackCorsair Отговорено Март 11, 2009 Share Отговорено Март 11, 2009 ^ че Melodyne си работи и с PRO TOOLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Март 11, 2009 Share Отговорено Март 11, 2009 Ето един пресен пример: Днес тръгнах да пиша едно 30 секундно парче и пуснах Cubase. Почнах да записвам някво миди и после реших да сменя темпото...значи това "удобство" което от Steinberg са измислили с различните едит-сетове на траковете направо ми скъсва нервите...докато го наглася така, че да ми фитва записаното миди по новото темпо, направо полудях. И като следствие просто затворих Cubase и пуснах Pro Tools-a, където всичко мина напълно безпроблемно и си завърших парчето без излишни зорове и усложнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abstract iv Отговорено Март 12, 2009 Share Отговорено Март 12, 2009 Да беше написал и за коя версия на Cubase говориш защото разликата е абсолютна, например в Cubase 5 няма ма никакви подобни "проблеми" има си real time stretch tool и за аудио и за миди евенти !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Март 12, 2009 Share Отговорено Март 12, 2009 Става дума за версия 4.5. И всъщност мен не ме интересува дали има стреч за миди ивенти, а ме интересува да не цъкам 1000 работи само и само да си фитна записано миди по ново темпо на проекта. В по-стари версии го нямаше това "удобство". Не знам защо някой е решил, че е тарикатско като се смени темпото на проекта, миди-то да си остава в старото темпо, наместо да се наглася според новото, както е във всички останали софтуери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reckless Отговорено Март 13, 2009 Share Отговорено Март 13, 2009 (Редактирано) Ами не знам, как се опитвате да ги правите, но аз съм с SX3 и както и да сменям темпото на проекта, темпото на мидито автоматично се сменя с него. Ама на момента. Ти го изкара, все едно от даден бар да смениш темпото примерно на 90 bmp а метронома да продължава да ти чука на 120 bpm. Няма как да стане Само не ми казвай, че сменяш темпото от транспорт панела Темпото на проекта в кюбейс можеш да променяш, както си искаш. Може рязка промяна, може и плавна, от където, до където си искаш, колкото пъти в проекта си искаш и мидито винаги автоматично се фийтва с темпото, без да го пипаш изобщо и е крайно точно, удобно и бързо, така че този "недостатък" отпада По темата: И с двете програми могат да се направят гениални неща, и с двете програми, може и нищо да не се направи Редактирано Март 13, 2009 от Reckless Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Март 13, 2009 Share Отговорено Март 13, 2009 Приятелю Reckless - не знам защо толкова държиш да блеснеш като корифей на кюбейса, но явно не си ме разбрал правилно, затова ще поясня: Най-напред, аз работя с тоя софтуер още когато беше Cubase VST 3 (разбирай 1996 г.) и оттам насетне съм работил с абсолютно всички версии излезли досега, с изключение на Cubase 5, който предстои да бъде купен в студиото, в което работя (при нас всичко софтуери са лицензирани), така че недей да ми обясняваш кое как се прави, защото със сигурност знам опции по тоя софтуер, за които дори не подозираш. Много добре ми е ясно как работи темпо трака и в какви случаи откъде се променя темпото, както и как функционират warp tool-овете. След като не си работил на Cubase 4, значи няма как да разбереш за какъв проблем ти говоря. В SX3 го нямаше това нещо. Става дума за това, че в edit прозореца, по траковете има различни сетове бутони, които се сменят от падащо меню горе вляво на въпросния прозорец - оттам се избират edit set, mixing set и т.н., като всеки сет има различни изгледи и бутони по траковете. Проблема е в това, че след като съм записал един миди ивент в темпо 120 и после реша да сменя темпото на проекта на 140, то миди ивента не се фитва по новото темпо, ами си остава на 120. За да се фитне по новото темпо, трябва преди да сменя темпото, да сменя сета на траковете, така че да може на миди трака да му бъде цъкнат бутона с нотичката (fit to tempo), а не бутона с часовничето (които бутони липсват в default set-a на миди траковете). Именно това е нещото, което ме дразни, защото безмислено усложнява писането на музика. Надявам се да съм бил достатъчно ясен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reckless Отговорено Март 13, 2009 Share Отговорено Март 13, 2009 (Редактирано) Не съм се старал да блестя, като корифей на каквото и да е. Можеш да си спестиш предположенията, кой колко и до каква степен работи с дадена програма, защото просто няма как да знаеш. Това са небазирани изводи. А за да сменяш темпото на проекта, става за 2 сек. и мидито си е веднага по темпото. От цялата работа не мога да разбера, защо трябва да се сменят бутончета и функции на миди трака. Какво те бърка Ctrl+T и на мястото на 120 да напишеш 140 примерно ? Кое му е бавното и сложното ? "със сигурност знам опции по тоя софтуер, за които дори не подозираш." Ихааааааа, бравоооо Сигурно ти е по поръчка версията, щом само ти знаеш за такива опции Редактирано Март 13, 2009 от Reckless Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Март 13, 2009 Share Отговорено Март 13, 2009 Спирам да обяснявам, защото очевидно пак не разбираш какъв е проблема... Моля модераторите да ми изтрият последните мнения от тази тема, защото не виждам полза от този безмислен спор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts