bobalan Отговорено Юни 22, 2007 Отговорено Юни 22, 2007 Great: Palmer PDI-09 / normal Good: Hughes & Kettner Red Box Classic / 4x12" Palmer PDI-09 / mellow Ok: Engl Preamp 530 / Recording Out Behringer GI100 Ultra-G Tube Amp Doctor F.A.N.T.A. Bad: Hughes & Kettner Red Box Classic / Combo Hughes & Kettner Red Box Pro Това е моята класация на блайнд тест Цитирай
Dylan_101 Отговорено Юни 22, 2007 Отговорено Юни 22, 2007 Sim-овете са нещо като многобандово eq, горе-долу все едно на око режеш и вдигаш честоти докато гледаш честотния респонс на определен кабинет. човече ,наясно ли си какви полуистини пишеш това е вярно само за спйкър симилатори на евтини китарни процесори Хмм, и как е при спийкър-симулаторите на скъпите китарни процесори? Цитирай
sw1tched Отговорено Юни 22, 2007 Отговорено Юни 22, 2007 Sim-овете са нещо като многобандово eq, горе-долу все едно на око режеш и вдигаш честоти докато гледаш честотния респонс на определен кабинет. човече ,наясно ли си какви полуистини пишеш това е вярно само за спйкър симилатори на евтини китарни процесори Хмм, и как е при спийкър-симулаторите на скъпите китарни процесори? Там е чрез магия Цитирай
TONY Отговорено Юни 23, 2007 Отговорено Юни 23, 2007 има 3 типа - четете в нета, кой какво точно представлява тези, за които стана дума - са пьрви тип - това са тия из процесорите ( филтри,много-честотни еквилайзьри)- и за скьпи и за евтини - са това тези, които са тук в примерния тест - са от втори тип и не са много-честотни еквилайзьри взимат ,както се вижда сигнал от изхода на преампа (ДиАй боксове) третия тип - взимат сигнал направо от изхода на ампа те са с активен товар Цитирай
sw1tched Отговорено Юни 23, 2007 Отговорено Юни 23, 2007 И как се постига "симулацията" на говорител? Чрез резане и повдигане на конкретни честоти (което само по себе си е вид eq) и евентуално чрез променяне на динамиката. Това откъде се взима сигнал и дали действат като load не променя начина им на симулиране на звука от китарен говорител. Цитирай
BlackCorsair Отговорено Юни 23, 2007 Отговорено Юни 23, 2007 ... тук само за Музиканти не е трябва и да си Техник - Физик - Математик за да смяташ правилно. Има два начина да запишеш Добрезвучащи китари - или Добре да смяташ или да Налучкаш (и при двата случая ти трябват добри инструменти за Sound Recording и Editing + добра Акустика+"Добро Задапаратно устройство - наречено Sound Engineer) Подобни тестове -едва ли ще разкрият няква тайна... ...Скептик съм де... пък като чета темата - все едно нищо не разбирам... Цитирай
the_gorer Отговорено Юни 23, 2007 Отговорено Юни 23, 2007 И аз да с епохваля, че ползвах импулси. Разликата между звука на импулсите и този на амп симулаторите, които ползвам беше абсолютно нулева за моите уши. Но може импулсите да са били гадни, не знам. Ползвах тези от линка на vhcs Ако някъде има брутално максимално много готини, кажете да ги пробваме. И да са на съвременни метълски ампове и кабинети де, не ми трябва импулс на рига на Хендиркс. Цитирай
vhcs Отговорено Юни 24, 2007 Отговорено Юни 24, 2007 не ми трябва импулс на рига на Хендиркс. муахахх .... жицааа си требееее, аман от хипари ... ехехехех :hysterical: :hysterical: Цитирай
sw1tched Отговорено Юни 24, 2007 Отговорено Юни 24, 2007 И аз да с епохваля, че ползвах импулси.Разликата между звука на импулсите и този на амп симулаторите, които ползвам беше абсолютно нулева за моите уши. Но може импулсите да са били гадни, не знам. Ползвах тези от линка на vhcs Ако някъде има брутално максимално много готини, кажете да ги пробваме. И да са на съвременни метълски ампове и кабинети де, не ми трябва импулс на рига на Хендиркс. Пусни 2 записчета, едно с импулс и едно с това което разбираш под симулатор. Част от по-новите софтуерни ампове действат точно чрез импулси, но обикновено са по-гадни от примерно тези на GuitarHack, които ми се стори че ги видях и на линка на vhcs. Цитирай
Dylan_101 Отговорено Юни 24, 2007 Отговорено Юни 24, 2007 Мдаа, прав е TONY, някои каб симулатори имат обратна връзка с преампа или пауър ампа. Т.е. приноса им се изразява и в различна компресия на сигнала в зависимост от честотата. Това обаче допринася по-скоро за динамиката на звука отколкото за "цвета" му. И според мен си е крайно недостатъчно за добра спийкър емулация. Това се вижда на картинките в една от страниците на линка и се чува и от семплите. Честотния респонс е винаги плавен. Честотни характеристики на истински кабове записани с микрофон съвсен ме са плавни, а се състоят от остри пикове, чието разположение и амплитуда определя "цвета" или тембъра на звука. Тези пикове се дължат на честотния респонс на говорителя а също така и на интерференцията на звуковия сигнал с тези на другите говорители и отраженията от стените на каба. Няма начин един аналогов каб симулатор да ги възпроизведе тези пикове. Единствено импулс или FFT филтър с висока разделителна способност могат да ги "запаметят". Все пак импулса е за предпочитане, защото той записва и фазовия респонс на каба, докато FFT е zero-phase. Горер, не знам какъв импулс си използвал, но в в 99.99% от случаите разликата в сравнение с аналогов каб симулатор е ушевадна. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.