Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено

^Тремоло пикинг е това което описва Евтим.

 

Това, което е "трилер" (и е по-характерно за струнните инструменти като цигулката например) представлява бързо редуване на две ноти (с hammer-on, pull-off).

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено
Е, според мен, въпреки всички неща, които продължавате да казвате, тремолото на една струна(бързо повторение на един тон), е важна част от техниката на човек, която му позволява по-нататък в развитието си да свири и не само един тон, ами и повече тонове бързо, че даже и на различни струни. Освен това, скоростта на тремолото на даден човек е добър показател за скоростта и качеството(при предоставен запис) на пикинга му, което хич не е маловажен фактор. Невъзможността да се прави бърз пикинг без напрежение поставя ред бариери пред свободното изразяване с инструмента, според мен.
Струва ми се, че има истина в думите ти. Друг е въпросът как правиш тремолото. Веднага си представям изпотени китаристи, които с всичка сила жулат една нота като луди, за да си увеличат скоростта, разби'ш ли. Пикването трябва да е с еднакви и опростени движения и без голямо усилие...може още да се говори доста, то си е обширна тема. За пример бих дал урокът на Frank Gambale-Chop Builder: The Ultimate Guitar Workout. Съчетано е използване на определена бързина с доста полезни и приятни упражнения. Ако ще се развива бързина, поне да е по качествен начин, съчетана с издръжливост и различни техники и още и още. Тва видео слага в малкия си джоб всички нашумели такива от скорошните години.
Отговорено (Редактирано)

Искам да си кажа мнението, че колкото и да ви е правилна постановката ще ви болят китките и лакътите защото и с добра постановка като си блъскаш главата в стената пак ще те заболи...

Редактирано от Spoocter
Отговорено

Питай тамбуристите дали ги боли първо. А за блъскането в главата съм напълно съгласен, но повечето хора в този форум нямат този навик.

Отговорено

Мисля, че от бързо свирене до бързо свирене има разлика. :greenball:

 

За пример - Eruption на Ван Хален ме кефи, но на Малмстийн шредовете взеха да ми омръзват и са ми доста еднообразни (убийте ме с камъни за това сега;))

 

Доста по-голям фен съм на блуса и съответно по-бавното и мелодично свирене.

 

http://hanhe.data.bg/Muzika/083%20-%20Stev...Buttin'.mp3 Ето едно блус пърче на Стиви Рей Вон, което за блус е доста бързо, но пък е много готино. :hysterical:

Отговорено

Преди година-две, може и повече стигах 16-тини на 180-190 Хроматика и гами, алтернативно. Тогава бях много запален по Петручито и неговите Рок Дисциплини. Оттогава незнам дали съм станал по-добър, но се улавям, че на живите участия (адреналин и т.н) изсвирвам неща и арпежи, толкова бързо (съответно чисто разбира се), колкото иначе - в спокойна обстановка не бих могъл. Така, че - вкъщи е едно, а навън - друго.

 

И още нещо: "Не става само с ядене, трябва и акъл!"

Отговорено

^ Аз даже по репетиции се усещам, че свиря много по-добре отколкото у нас. Не знам, предполагам като свириш пред хора даваш максимума от себе си. :)

Относно бързината - не свиря кой знае колко бързо и чисто, не съм се засичал. Имам доста напрежение в ръцете, но се старая да го изчиствам с времето. ;)

Отговорено

Като цяло наистина темата не е много уместна, нотна трайност в темпо (напр. 16-тини в 195) означава, че си бърз, но не означава, че можеш да изсвириш всичко на 16-тини в 195 темпо. Много зависи :

прав или седнал

вкъщи или пред хора

гами, хроматика, арпежи, стинг скипинг, легато, тремоло

също продължителност на свирене (до 8 тона мога да ти изкарам във всякакво темпо, ама 80 ?)

 

Това означава, че да свириш шеснадесетини в темпо сто деведесет и пет съвсем не те прави кой-знае какъв нито означава кой-знае какъв напредък за самия теб. Ще си позволя една аналогия с математиката : няма труден материал, има трудни задачи. В този смисъл : Не е трудно да свириш бързо, трудно е да изсвириш определени неща - това е техниката. Жуленето на гами и ладове е до известна степен полезно (в началото), но и съвсем безидейно. Техничният китарист не се познава по брой ноти в секунда, а по брой определени ноти в секунда (ако говорим за бързина). Така, че сложете разни рамки на темата, защото така - кой какви цифри представя си е малко... де да знам... и аматьорско не е дори...

Здраве и успех. Ники

Отговорено

Taka e, но ако не можеш да жулиш гами, с дадена скорост, то едва ли можеш да свириш с нея сложни неща.

 

А и темата не цели да обхваща цялата обширност от неща, овладяването на които води до на перфектното свирене, така, или иначе.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.