bulby Отговорено Януари 18, 2006 Автор Отговорено Януари 18, 2006 От ла на Голяма или от ла на втора? Защото ако е второто може и ти да се окажеш мецосопран като Свирацио A2 по интернационалното означение е Ла на голяма октава C1-B1 - контра октава C2-B2 - голяма октава C3-B3 - малка октава C4-B4 - първа октава C5-B5 - втора октава C6-B6 - трета октава
deftoned Отговорено Януари 18, 2006 Отговорено Януари 18, 2006 пич мога да ти кажа че изобщо не са така( не се обиждай)-под голяма октава вкл. се обозначават с главни букви и с цифра(С-голяма; С1-контра) а от малка нагоре вкл.-с малки(с-малка; с1-първа и т. н.) и не винаги диапазона на гласа определя какъв глас имаш. човек с диапазон от фа-сол на голяма до сол на първа може да е баритон но зависи и от тембъра на гласа така може и да е бас
deftoned Отговорено Януари 20, 2006 Отговорено Януари 20, 2006 само дето ти казваш че А2 е втора октава всъщност това означение е за субконтра октава. втора е а2.
Pinky Отговорено Януари 23, 2006 Отговорено Януари 23, 2006 Гласът ми се промени. Бях баритон, когато ходех при третата си учителка по пияно - тогава бях вече вокал и ни стана навик да разпяваме с нея. За две-три години прекъснах уроците. После пак отидох за два-три рифрешъра (и да я видя как е) и тя ми каза че съм тенор. Това беше преди две години... надявам се да се закотвя някъде, щото напоследък долавям доста изменения
salt Отговорено Януари 23, 2006 Отговорено Януари 23, 2006 Ами баритон.Диапазона за сега ми е от ми на голяма октава до фа диез на първа октава .В някой случай със зор мога да се извикам до сол на пърав.Апък на фалоцет мога много нависоко ама то не е със плътност и не се зачита.
bulby Отговорено Януари 23, 2006 Автор Отговорено Януари 23, 2006 пич мога да ти кажа че изобщо не са така( не се обиждай)-под голяма октава вкл. се обозначават с главни букви и с цифра(С-голяма; С1-контра) а от малка нагоре вкл.-с малки(с-малка; с1-първа и т. н.) Добре де шефе, ама виж какво пише в Wikipedia примерно: The following vocal range classifications are typically used in classical music (from highest to lowest). The ranges listed are for a prototypical opera singer and should be taken as general guides: Soprano: C4 - C6 Mezzo-soprano: A3 - A5 Alto: F3 - F5 Tenor: C3 - C5 Baritone: G2 - G4 Bass: E2 - F4 Въобще навсякъде в нета съм виждал така да ги означават. Включително и на китарния ми тунер
bulby Отговорено Януари 23, 2006 Автор Отговорено Януари 23, 2006 И още: In Western music, the expression "middle C" refers to the note "C" or "Do" located between the staves of the grand staff, quoted as C4 in note-octave notation (also known as scientific pitch notation). It also tends to be to the middle of a keyboard, and it is near the top of the male vocal range and the bottom of the female vocal range. Although C4 is commonly known by the expression "middle C", the expression is keyboard-specific and players of some instruments may refer to the note by another expression. For example, that note (C4) would be "low C" to the player of a Western concert flute (as it is in the lowest register of that instrument), while C5 would be middle C. Nevertheless, the expression "middle C" is generally not unclear across instruments and clefs. When calculated in equal temperament with a reference of A above middle C as 440 Hz, the frequency of the middle C note is approximately 261.6 hertz. See pitch (music) for a discussion of historical variations in frequency. :read:
deftoned Отговорено Януари 23, 2006 Отговорено Януари 23, 2006 човече не ме интересува какво пише в нета. който го е писал това явно не разбира много или пък ти не си го разбрал добре. от 5 годишен се занимавам с музика и съответно от тогава и съм почнал да уча елементарна теория и с елементарна теория съм кандидатствал. така че по-добре ще е да погледнеш някой учебник щот с интернет музикант не се става. Учебник-Елементарна теория на музиката на Парашкеф Хаджиев го има в библиотеките. Така че не разчитай на нет. пък и учебникът е написан мнго разбираемо и е лесен така да се каже. няма да имаш проблем с него.
deftoned Отговорено Януари 23, 2006 Отговорено Януари 23, 2006 ето за пример- по-горе си посочил написано от някуде не знам къде, че А(което означава ла от голяма октава) е 440 херца, но не 440 хц. е ла от първа. не помня коя година се решава точно тези херци да отговарят на ла от 1-ва октава, но мога да си припомня ако исакш.
CorvusCorax Отговорено Януари 23, 2006 Отговорено Януари 23, 2006 Означенията са различни - който учен к'вот' решил, та да е различен. Няма сми да се караме за глупости пиииийс
Evtim Djerekarov Отговорено Февруари 6, 2006 Отговорено Февруари 6, 2006 ето за пример- по-горе си посочил написано от някуде не знам къде, че А(което означава ла от голяма октава) е 440 херца, но не 440 хц. е ла от първа. не помня коя година се решава точно тези херци да отговарят на ла от 1-ва октава, но мога да си припомня ако исакш. Инвинявай, пич, обаче изобщо не си информиран, а и тонът ти е много смешен, като се има предвид неинформираността ти. Означенията, които си свикнал да използваш са наследство от музикалната соцлитература, която си чел ти и твоите преподаватели, която пък е взаимствана от старата немска музикална литература. На запад си има друга номенклатура(Тази, която Angermeans пише), която е не само по - ясна от нашата, но и по - лесна за печатане. Това, че не си наясно говори, че никога нищо западно не си чел.
CorvusCorax Отговорено Февруари 7, 2006 Отговорено Февруари 7, 2006 Добре, кой к'во чел вече не е интересно... Да продължим по темата - КАКЪВ ГЛАС ИМАТЕ. Ако може да постнете и по нещо, че да чуем и тембъра, ще сте златни
deftoned Отговорено Февруари 10, 2006 Отговорено Февруари 10, 2006 (Редактирано) ето за пример- по-горе си посочил написано от някуде не знам къде, че А(което означава ла от голяма октава) е 440 херца, но не 440 хц. е ла от първа. не помня коя година се решава точно тези херци да отговарят на ла от 1-ва октава, но мога да си припомня ако исакш. Инвинявай, пич, обаче изобщо не си информиран, а и тонът ти е много смешен, като се има предвид неинформираността ти. Означенията, които си свикнал да използваш са наследство от музикалната соцлитература, която си чел ти и твоите преподаватели, която пък е взаимствана от старата немска музикална литература. На запад си има друга номенклатура(Тази, която Angermeans пише), която е не само по - ясна от нашата, но и по - лесна за печатане. Това, че не си наясно говори, че никога нищо западно не си чел. извинявам се за тона сега като си прочетох постовете ми стана ясно за какъв тон става въпрос. но все пак ми се иска да знам ти на запад ли си учил? и представи си че чета западни учебници като малък и едновременно с това ми искат соц. правилата-тогава изобщо нямаше да мога да завърша дори и муз. школа, а сега да променям наученото не става. пък и закакво ми е след като в България в музикалните школи и муз. училища се учат тези правила и дори в консервата за да влезеш се искат. тук всеки който е завършил муз. си образование и който ще завърши през следващите 10-15 г. знае и ще знае тези правила. Сред музикантите (като имам предвид професионалните) в България важат тези правила, пък и тези които преподават са завършили или в Москва или в София, така че е малко смешно да се говори за западни правила в България, всъщност е малко рано може би. за сега запада си остава на запад Corvus Corax извинявам се приключвам с тази тема Редактирано Февруари 10, 2006 от deftoned
Bleys Отговорено Март 2, 2006 Отговорено Март 2, 2006 ъъъм 2 октави без фалцет - с фалцет - 3 и 1/2 да видим къде отива това? схема боже! май нещо съм сбъркал! имам някакъв женски глас
Recommended Posts