Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

Zildjian & Remo имат някакви хитри продукти, които в голяма степен разрешават основния проблем на свиренето с барабани в домашни условия - шума. Или поне така твърдят. ;)

 

Отговорено

Да на лондоското дръм шоу имаше един сет, тия чинели, които бяха наистина много тихи, сета беше целият с меш кожи, тригери и модул. На мен ми звучаха доста тихи, но пък има и едно друго нещо, в залата имаше сигурно около 50 сета и всеки свиреше на тях, престави си за какъв шум става на въпрос около мен и как те са звучали пред останалите барабани. Това е най добре да отидеш да ги пробваш,според мен в по малко помещение, за да чуеш реално как звучат, защото ако е някъде в по голяма зала звучат по тихо. Също така зависи в какво жилище живееш, на баба ми апартамента се чува как комшията си слага лъжицата в раницата, просто забрави ако и твоят апартамент е такъв

  • 1 year later...
Отговорено

Аз имам кожи REMO Silentstroke. Значително намаляват шума на барабаните като не се губи тона. Просто стават по-тихи. Доволен съм, но предпочитам нормалните кожи... чувството е съвсем друго :)

  • 1 year later...
Отговорено
На 25.03.2017 г. at 19:24, Thunderstroke написа:

Аз имам кожи REMO Silentstroke. Значително намаляват шума на барабаните като не се губи тона. Просто стават по-тихи. Доволен съм, но предпочитам нормалните кожи... чувството е съвсем друго :)

Поръчах си  от тези и чакам да дойдат до 1 седмица.  Твоите в какво състояние са след повече от година? ( ако влизаш още във форума де :))  Четох, че специално тези , които се ползват на касата не са много издържливи?

ще пиша впечатления  :)

  • 2 weeks later...
Отговорено

     Тъй като май никой друг не се вълнува особено  :D, пиша впечатленията, защото казах, че ще ги пиша. Тези Silent Stroke наистина са изключително тихи. Чак странно тихи. Но нали това е идеята. Хубавото е, че се запазват.. тоновете и общо взето има някаква мелодия в цялата работа. На соло барабана усещането не е върха, но бива. Аз, понеже съм абсолютно начинаеща, трудно долавям разликата, но  определено  отскокът ( как се казва?) е малко по-силен от нормалното. На мен сега ми помага, но предполагам, че  след това, на нормална кожа може да  е проблем. Отделно, че сега се опитвам да си коригирам  избщо постановката , резултат от някакви самоуки фантазии  :)) 

     С две думи, може да се окаже добро решение на проблема с недружелюбните съседи. За съжаление нямам база за сравнение с онези джаджи sound off  ,  които се слагат върху  нормалните кожи и чинели, но изчетох доста ревюта и изгледах доста клипчета и общото мнение е, че silent stroke  са по-добрият компромис -_-   и.. като цена май излиза горе-долу същото.. хайде мааалко по-скъпи са и за някого може да е неудобство, че са си монтирани постоянно.

  колкото до low volume чинелите и подобните на тях, засега съм пас, много $$$ накуп ...  като ги отделя, ще пиша и за тях :dance: ако все още се занимавам с това :drummer:

айде със здраве 

  • 3 months later...
Отговорено

Понеже ми дойде времето и  дядката Коледа се оказа благослконен, да продължа темата :)

на фуса бях инсталирала такава гумичка sound off  на  Evans.  Ами.. то много дрънчи и кънти, ужас! и усещането е убийствено гадно :) 

 Та  решението   Zildjian L80 Low Volume 468 Box Set.. - поръчах си го за Коледа от thomann.  Пристигна преди 2 дни и не мога да му се нарадвам. Звукът е страхотен,точно като на клипчетата с ревюта в тубата;  вършат работата, за която са предназаначени,  няма тракане, няма пластмаси и гуми; Заедно с кожите silent stroke се получи доста приличен сет за упражнения и за учене. .. и съседите са ... да не казвам доволни, но вече спокойни ;)

Хубави празници от мен :)

 

  • 2 weeks later...
Отговорено (Редактирано)

Да споделя и моите впечатления от Zildjian Low Volume и Remo silent stroke. Да започна с чинелите: Преди две години+ си взех комплект 468 и не можех да повярвам колко истински звучат и колко тихи са в същото време. Бях сложил заглушители на кожите на барабаните Vic Firth, но никога не ми хареса звука с тях и така и не свикнах. Оказа се обаче, че барабаните с гумите звучаха по-силно от чинелите и дойде време да пробвам Silent stroke. Постигнах така желания баланс на тих звук без заглушители. Единствено на соло барабанчето каквото и да правиш не се получава саунда с меш хедЪ. Пробвах на 7-8 барабанчета от различен материал( Брас, алуминий, клен, бреза“..) Струва ми се, че на 6.5 х 14 алуминиево барабанче му се получи що годе приличен звук.....С касата също имах заиграффка:) Много пружиниращо! пробвах с различни битъри на педала (axis, dw, tama) най ми паснаха дървените на Тама . Сега  усещането на касата е около 90% като когато беше с бойна кожа и DW битъри от страната на кечето....Общо взето съм много доволен от комбинацията чинели/кожи и след 100 години по мазета, тавани, репетиционни и т.н. си сетнах барабаните в хола!!!!.....Миналата година си допълних чинелите Low volume ц 20 райд, 10 слеш и 16 buffed bronze китаец ( още нямаше Л80).....Сега съм още по-доволен!:)

Редактирано от levcho
Отговорено

Съседите отдолу не се ли оплакват от педала на касата? На мен са ми правили забележка само за кардан на практис пад.

Отговорено
Преди 4 часа, SlipKnoT написа:

Съседите отдолу не се ли оплакват от педала на касата? На мен са ми правили забележка само за кардан на практис пад.

Живея в къща:)

  • 9 months later...
Отговорено

Здравейте! Проблемите  с шумоизолирани помещения, в действителност не са само на барабанистите , а на всички инструменталисти които свирят на акустични инст-ти такива като-тромпет, сакс, тромбон, цигулка и т.н. , и, между впрочем нашите скъпи вокалисти и още по-скъпи вокалистки / тренингите на които трябва да включват както пеене без микрофон ,така и пеене на микрофон/ също са в този "черен" кумшийски списък.Самият аз свиря в къщи на един тренажер с гуми залепени върху дискове имитиращ дръмсет, и това ме спасява до голяма степен, но не изцяло. защото свирейки на тренажора си аз де факто не чувам истинския ЗВУК а само си го представям. Недостатък на такива тренинги е че по ред обективни причини нямам възможност да работя със звука. Това горе -долу все едно да свириш на китара без струни.  Та мисълта ми е че трябва да има playspaces- " места за свирене". При това искам да подчертая че репитиционните за банди не вършат тази работа преди всичко заради цените които трябва да си плаща един музикант отишъл там за да посвири индивидуалните неща. 

Отговорено (Редактирано)

От няколко години често репетирам безплатно в някой парк, хем и някой лев изкарвам така. А най-обичам в късна есенна вечер да свиря в някой подлез. Акустиката е много приятна, поне за мен! А и късните минувачи понякога са много щедри.

Редактирано от Лими

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.