____ Отговорено Февруари 26, 2005 Отговорено Февруари 26, 2005 в същност може и да си прав ... аз никога не съм минавал 20 (gating със друго) Цитирай
kaloian Отговорено Февруари 26, 2005 Отговорено Февруари 26, 2005 Т'ва пък за dolby ниво за сефте го чувам ... Дали не му викат така само във вашето радио?!?!За първи път чувам за dynamic processor,който отива до 999.....'Айде бе!!!!!Аз до колкото зная и 20 e много! А радиото,в което работиш тоя limiter според всяко парче ли го наглася!?!?!?!?!?!?!?Или според всеки spot?!И т'ва softknee hardknee...Говориш за mixing stage,така ли?! модерирано от Snowwhite - моля, ако можете-пишете на кирилица!!! правила! за това че на прагът се казва още долби ниво ме светна главен асистент Плешкова, преподавател по звукозаписни устройства в ТУ., а в нашето радио повечето не знаят какво е това компресор.А след като чуваш за прув пут че има съотношение "ratio"=999=безкрайност, толова и си работил с динамични процесори.Лимитъра е нагласен на едно ниво и не се наглася на друго освен ако не дадат указания за промяна на девиацията. А за хард о софт кнее просто споделям прочетеното от мене за темата в различни приложения относно тези параметри на компресора. Ако имаш още вапроси ... даваи "Шшшт сакън не се карайте, бийте се" хехехе ' Е споко де бтв, Калояне , "_____" ги поразбирва нещата доста, пък и сега от написан текст трудно можеш да съдиш за интонация, намерения и т.н. Асистентката била и главна е добре да разделя име на компания от threshold, което си е баш праг (при това променлива величина). Сигурен съм, че е добър преподавател, вероятно Ама се получават и заблуди чат-пат. Верно, че хората (Долби) са направили една купчина алгоритми за кодиране на сигнали ама чак пък да са и нарицателно за простия контрол threshold, който го има по-сички динамични процесори (компресори/експандери/гейтове и подобни) по света.... Айде със здраве... Може би въпроса се свежда до това че долби въвеждат шумоподтискащите системи ДОЛБИ А,B,C които компресорират сигнала по определен начин при звукозапис. Цитирай
bassmaniac Отговорено Февруари 26, 2005 Отговорено Февруари 26, 2005 Т'ва пък за dolby ниво за сефте го чувам ... Дали не му викат така само във вашето радио?!?!За първи път чувам за dynamic processor,който отива до 999.....'Айде бе!!!!!Аз до колкото зная и 20 e много! А радиото,в което работиш тоя limiter според всяко парче ли го наглася!?!?!?!?!?!?!?Или според всеки spot?!И т'ва softknee hardknee...Говориш за mixing stage,така ли?! модерирано от Snowwhite - моля, ако можете-пишете на кирилица!!! правила! за това че на прагът се казва още долби ниво ме светна главен асистент Плешкова, преподавател по звукозаписни устройства в ТУ., а в нашето радио повечето не знаят какво е това компресор.А след като чуваш за прув пут че има съотношение "ratio"=999=безкрайност, толова и си работил с динамични процесори.Лимитъра е нагласен на едно ниво и не се наглася на друго освен ако не дадат указания за промяна на девиацията. А за хард о софт кнее просто споделям прочетеното от мене за темата в различни приложения относно тези параметри на компресора. Ако имаш още вапроси ... даваи ........kaloian ,много моля,ако имаш възможност,дай малко повечко инфо за ДЕВИАЦИЯТА,стандартът,който е в BG и проблемите с комисията по далекосъобщенията......Начини за коригиранет и уреди за измерването й........ модерирано от Snowwhite - моля, ако можете-пишете на кирилица!!! правила! Цитирай
fracture Отговорено Август 18, 2005 Отговорено Август 18, 2005 Я като си тръгнал обясни и за експандера, аз съм чел много статии и знам че е добре да се използва за намаляване на шума. Като се рових из нета попаднах на обяснение за експандера и праскам линка -> тука и тука -> 1, 2, 3 щях да прасна в отделна тема, ама си спомних че имаше въпрос относно тази чудесия. Цитирай
Steppenwolf Отговорено Септември 20, 2005 Отговорено Септември 20, 2005 Аз чета малко хаотично и подминавам нови теми, пък хващам стари... Долби създават тип A, B, C шумоподтискащи системи, а както бе казано, Долби имат и други патентовани алгоритми, примерно HX-Pro (Headroom Extension), настройващ фино bias-a/подмагнитванетo според наличието на високи честоти в сигнала, който се записва. Цитирай
Demon_A_Go-Go Отговорено Октомври 13, 2005 Отговорено Октомври 13, 2005 Асистентката била и главна е добре да разделя име на компания от threshold, което си е баш праг (при това променлива величина). Сигурен съм, че е добър преподавател, вероятно Много е зле имах лошия късмет да ми е преподавател по аудио техника. А по темата може ли някои да даде нагледни примери (стойности на параметрите) за "повишаване на гейна" -соло с дист ; ритъм с дист ,за подобряване на пинч хармониците ,за чиста китара ,за фънк ...трешхолд ,рейтио ,атака ,аутпут левъл ? Цитирай
Katsko Отговорено Октомври 13, 2005 Отговорено Октомври 13, 2005 ми не,как бе?то всеки компресор си е за себе си.2 различни компресора на еднакви настройки=2 различни звука...или бъркам? Цитирай
Fortissimo Отговорено Октомври 13, 2005 Отговорено Октомври 13, 2005 за Долбитата прочетете първо какво са , а не говорете наизуст. не се заяждам. Цитирай
Steppenwolf Отговорено Октомври 13, 2005 Отговорено Октомври 13, 2005 (Редактирано) Някои от нещата, които аз съм писал, са по спомен от една книга по ремонт на радио- и телевизионна техника за различни модели апаратури + схеми. А на който му е интересна схематичната реализация и разбира от електроника, бих му препоръчал и да се запознае със схемите и принципите им на действие (за Долби става дума). Редактирано Октомври 13, 2005 от Stone Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Декември 1, 2005 Отговорено Декември 1, 2005 Въпросният неблагоприятен ефект - "pumping" се получава, когато дадете на компресора сигнал с много ниски честоти в него(има и високи в сигнала). Човешкото ухо усеща много по-ясно промяна в нивото на високите(особено средните) честоти, отколкото в ниските. Представете си, че в музика изведнъж касата удари силно- тогава сигнала ще превиши прага на компресора, и той ще компресира целия сигнал, като ще усетите как всички средни и високи честоти затихват за малко. Не може да не ви се е случвало да чуете по телевизията на концерт, като удари касата, цялата музика затихва за малко. За да не са получава този ефект е необходимо сигнала да се раздели на няколко отделни честотни ленти, които се компресират отделно(multiband compression), така, че като удари касата, да се компресират само ниските честоти, когато барабаниста удари силно някой чинел, да се компресират само високите честоти, когато вокала викне много силно в микрофона, да се компресират само средите. При липса на мултибанд компресор, нещо като правило е да се слага там компресора, където има най-малко ниски честоти. Например: Еквилайзер, намаляващ ниските честоти->компресор->еквилайзер, увеличаващ обратно ниските честоти. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.