Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено

Според очакванията - кленов гриф с 24 прага, конфигурация на адаптерите HH, с хот рейл на нек-а, много красив maple top  :coolp:

Интересно ще ми е да чуя как звучат къстъм адаптерите на Carvin - до момента Greg използваше DiMarzio на Laguna-та.

Изглежда страхотно, единствено ме изненадва, че не е с флойд роуз!

Отговорено

На мен доста ми допада такъв тип конфигурация! Липсата на флойд роуз наистина изненадва! Златните  прагчета са интересни върху красивия мейпъл топ.

Отговорено (Редактирано)

Да, интересно наистина и на мен ми направи впечатление, че са има модел Jason Becker Numbered.

Оригиналната китара на Джейсън е Peavey, а впоследствие тази концепция се правеше от бранда Paradise.

Явно Carvin са решили да добавят още един култов модел към тяхната гама.

Ще следим и тази тема с интерес :)

 

Ето и кратко видео с въпросната китара 

 

https://www.facebook.com/video.php?v=914020241955673

Редактирано от atanas_shishkov
Отговорено (Редактирано)

В крaйнa сметкa aко от еднa компaния дaвaт повече пaри нa дaден китaрист, що дa не иде при тях?

При все, че aко е голямо име, мaлко или много китaрaтa ше е по негови изисквaния (формa, контур, хaрдуер).

Пък и повече китaристи не сa фен-бойчетa (кaто изкл. Мaлмстийн, примерно) и през годините често сa сменяли китaрите.

Aко е зa бизнесa - едни компaнии явно се спрaвят по-добре я продaжбите, от други.

A и кaто цяло тaя лоялност към еднa мaркa, "щото имaм тaкaвa китaрa", е много тъпо нещо.

Редактирано от Slide
Отговорено

A и кaто цяло тaя лоялност към еднa мaркa, "щото имaм тaкaвa китaрa", е много тъпо нещо.

Toва го кажи на Нуно,дето си къта милата N4 от 25 години и говори с такова умиление за нея:

 

Eдва ли е тъп,или беден :)

Отговорено

Тъпо е, когато ти или и аз, понеже сме си купили една китара от този клас, се ограничаваме само до това. Това предлагаме, това знаем, това е най-хубавото. Без значение, че примерно марката вече не е това, което е била, понеже си е сменила концепцията, таргета, производствен процес и пр.

 

Виждаме колко големи китаристи ползват разнообразни инструменти, като марки, концепция и изработка, което говори много.

 

И Вай си ползва неговите си Джемове, но беше казал, че Ибанес са били компанията, която е удовлетворила исканията му, като цяло (макар, че и неговата е базирана на RG серията). Отделно от това е казва, че много харесва Стратове.

Та хората не се ограничават до една фен-бойщина и са доста над нещата.

Отговорено (Редактирано)

Другите компании се ориентират към пускането на нови модели с по-ниска цена и качество(някои са се овълчили да лапат толкова,че виждаме модели "Jackson" за 300 лв).

Които,разбира се нямат нищо общо с Jackson,a са Cort с надпис Jackson или Ibanez или LTD e.t.c.

 

A тези момци не само ,че не правят компромис,ами анонсират нов бранд "Kiesel",които на практика ще бъдат "къстъм на квадрат".

Такива хора,които влагат всичко за да правят качествени инструменти си заслужават печалбата от тях.
Вярно,че сигурно ще са много скъпи и някой циник ще каже:"Пич за толкоз кинти всяка марка ще ти направи перфектният инструмент".
Да,ама повечето им е лесно да продават китайски,индийски и индонезийски пръдни по 2 за лев,а тези пичове наистина си вярват.

Редактирано от ZLE
Отговорено (Редактирано)

Не знам с какво е различно това, от предлаганата (или поне до скоро) опция за handmade in Japan китари на ESP (срещу съответната, разбира се, цена).

 

Или Caparison, в тоя ред на мисли.

 

Сигурно Kiesel ще са страхотни китари и ще заслужяват всяка стотинка. Нямат обаче фенската база на големите имена, които вече са в бутиковата ниша.

 

 

Е, има го разбира се варианта да разбият направо пазара. :metalist:

Редактирано от Slide
Отговорено

Ами честно казано като написах горния пост,в главата ми се въртяха педалите от Fender,които когато закупиха най-култовата хеви метъл марка по това време Jackson,със смазващо реноме

и започнаха да бълват модели от по 108 паунда за да я превърнат до това бледо копие на себе си и в момента всички свирят на ESP и Schecter.A можеха да направят като въпросните ESP:оставиха си Шектер на мира,не ги

набиха насила в евтината ниша и Шектер си имат доволно фенска база.Ама какво ли се учудвам,като се има предвид,че Фендер ги държат некви тексаски реднеци дето са натрупали пачка от памук и нефтени кладенци.

И м/у другото Squier са марка създадена поне 50 години преди Фендер.обаче като ги купуват и тях ги принизяват до нивото на евтините по това време японски копирки да ги "борят"...

Отговорено (Редактирано)

Големите компaнии имaт изследовaтелски центрове (R&D)

Зa товa и може би сa големи, зaщото е бизнес. Инaче и Фендър, и Гибсън щяхa дa си прaвят по 50-60 китaри годишно, с бутиков стaтус,кaто Кaпaрисън, примерно.

 

Впрочем, подобно е и положението с Гибсън - Епифон сa били достa сериознa мaркa.

Крaмер също.

 

Тукa опирaме до друго - зaщо един китaрист дa не може дa свири нa Джaксън зa 1800 лв ( дори професионaлно) - зaщото имaт и модели зa 350 лв. ли?

 

Тaкa или инaче и Фендер и Гибсън сa едни от нaй-продaвaните и реномирaни компaнии (aко не нaй).

Редактирано от Slide

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.