dimitar_ga Публикувано Юли 4, 2014 Публикувано Юли 4, 2014 Здравейте,Купих си Dimarzio Crunch lab 7 и го сложих на китарата Ibanez RG7321, свързан е точно по оригиналната схема на китарата, може да я видите по-долу: Резултата по-силен като ниво сигнал (което се очакваше), но проблема е, че е заглушен, липсват му високи и среди, сравнен с оригиналния адаптер на китарата е просто смешен звук, което води до мисълта, че може би не е свързан както трябва. Гледах схеми за свързване от сайта на Dimarzio, различават се с тези на кирата, в което сигурно се крие разковничето. Някакви съвети от по-запознати колеги, коя схема да ползвам? Цитирай
Baby Thomas Отговорено Юли 4, 2014 Отговорено Юли 4, 2014 Най-напред го свържи директно към един жак (или само с кабел) и да влиза директно в ампа. Така ще прескочиш всички връзки, щракалки и ключета и ще установиш дали има проблем някъде по веригата или адаптера толкоз си може/е дефектен. Цитирай
dimitar_ga Отговорено Юли 4, 2014 Автор Отговорено Юли 4, 2014 Благодаря, това е добра идея. Може наистина да си се чува толкова Цитирай
dickens Отговорено Юли 4, 2014 Отговорено Юли 4, 2014 Гледах цветната схема на Ibanez адаптер и такъв на DiMarzio, почти идентични са. Порови се из разните чуждестранни форуми, може би изпускаш нещо. Аз заменях Гибсънски с DiMarzio и нямах никакъв проблем... Успех! Цитирай
jorog Отговорено Юли 4, 2014 Отговорено Юли 4, 2014 (Редактирано) Виж тази схема:http://www.dimarzio.com/sites/default/files/diagrams/IBZ_DSon.pdf Може да ползваш и твоята схема ,но само трябва да смениш изводите според цвета им: 1.червен от твоята схемата заменяш със белия на димарцио 2.Черен + бял съответно със зелен + червен на димарциото 3.син+ оплетка съответно са черен + оплетка на димарцио 4.Ако имаш проблеми при превключването м/у адаптерите(шум или кофти тон) може да завъртиш димарциото така ,че изходният му кабел да е в посока нагоре от изходящият отвор във китарата. Редактирано Юли 4, 2014 от jorog 1 Цитирай
Hillbilly Отговорено Юли 4, 2014 Отговорено Юли 4, 2014 Абе това последното би ли го пояснил,нищо не разбрах,ако е дефазиран адаптера спрямо другия трябва да се обърне магнита,но с по новите адаптери не е проблем всякакво свързване,и на сингъл може. предполагам си объркал жиците автора,виж паралелно/последователно и така. Цитирай
jorog Отговорено Юли 5, 2014 Отговорено Юли 5, 2014 Вместо да се обръща магнита се обръща целият адаптер на 180 градуса.Естествено като се завърти адаптера се променя и положението на вътрешна/външна намотка спряма схемата на превключване на адаптерите.Например вместо да са вътрешните намотки от двата хъма са външна на единия към вътрешна на другия.Зависи как са свързани и във какво положение са хъмовете.Завъртането на самият хъмбъкър е по-безопасна алтернатива от отварянето му и завъртане на магнита.Особенно ако е марков и скъп. Цитирай
jorog Отговорено Юли 5, 2014 Отговорено Юли 5, 2014 (Редактирано) Завъртат се хъмбъкъри когато искаме да няма шум при свързване на единични намотки от всеки тях. Особено при повече гейн.Понеже за да има шумоподтискащ ефект двете намотки от двата хъма трябва да са електрически и магнитно противоположни(в противофаза).Разликата при завъртане между магнит/адаптер е ,че при втория се променя малко звука поради различното положение на намотката. Редактирано Юли 5, 2014 от jorog Цитирай
dimitar_ga Отговорено Юли 7, 2014 Автор Отговорено Юли 7, 2014 Писах ма support-a на Dimarzio. Пратиха ми следнаха схема: Която, ако не се лъжа е точно като оригиналната. Довечера ще тествам. Цитирай
teodor624 Отговорено Юли 7, 2014 Отговорено Юли 7, 2014 Интересно, че от DiMarzio дават схемата с релсата на адаптера към бриджа на китарата, а мисля, че Джон Петручи го ползва с релсата към грифа и така е замислен по принцип.Имам 6-струнната версия на адаптера и съм го сложил с релсата към грифа.Пробвал съм го и по двата начина и ефектът е сравнително голям. С релсата към бриджа има повече атака и разделение на тоновете в акорди и тн., но тонът изтънява особено при чист звук. Определено пробвай и двата варианта Чел съм, че двете половини на адаптера са с по-различен аутпут, като тази с релсата е с по-висок. Цитирай
metalhammer Отговорено Юли 7, 2014 Отговорено Юли 7, 2014 Добре де хубаво пишете на съпорта на димарзио, а това което каза Baby Thomas тествано ли е ? Щото тея схеми ги има в нета с лопати да ги ринеш. 2 Цитирай
dimitar_ga Отговорено Юли 7, 2014 Автор Отговорено Юли 7, 2014 Довечера ще пробвам, което предложи Baby Thomas с усилвателя си малко по-прецизно. Иначе, на Петручи на 6 струнната е с релсата към грифа, а на 7-струнната е към бриджа, защо е така, не знам. Аз съм го сложил както е описано в по-горната схема, с релсата към бриджа. С един колега записахме по един и същи начин на бързо два семпъла, ето ги по-долу.Dimarziohttps://soundcloud.com/ddd-6/dimarzioIbanezhttps://soundcloud.com/ddd-6/ibanez-pickupЗнам ли, може път нищо да му няма на адаптера и така да си се чува като Neck Цитирай
jorog Отговорено Юли 7, 2014 Отговорено Юли 7, 2014 Ако е все тая може да отдалечиш малко адаптера от струните.Практически би трябвало да се проясни тона.Ако няма други тревожни симптоми като шум или значително тънък тон при превключването м/у адаптерите?!?! Цитирай
dimitar_ga Отговорено Юли 7, 2014 Автор Отговорено Юли 7, 2014 И така: тествах го по всякакви начини. Вързах го направо към изхода, чуваше се по същия начин. Той не се чува зле, ама просто не е звука, който търся. Смъкнах го надолу като позиция и горе долу нещата се подобриха.Както и да е, ще си върна стария адаптер и ще продължа да търся нещо друго. Благодаря на всички за съветите и за помощта! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.