Spoocter Публикувано Октомври 17, 2006 Share Публикувано Октомври 17, 2006 Здр на всички пробвали сте да включите дисторжън и микрофон и какво се получава Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockstar666 Отговорено Октомври 17, 2006 Share Отговорено Октомври 17, 2006 Абсолютно нищо,но признавам ,че не мога да обясня защо,а и дано съм разбрал правилно да ползваш диста за ефект към микрофона нали??? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spoocter Отговорено Октомври 17, 2006 Автор Share Отговорено Октомври 17, 2006 ами да това имам предвид няма ли да се получи някакви дисторжнати звуци Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_eNeMy Отговорено Октомври 17, 2006 Share Отговорено Октомври 17, 2006 Има си специални ефекти за микрофон. Не мога да те ориентирам къде можеш да намериш, но мик с дистър би трябвало да се получи какафония и нищо да не излезе. В смисъл такъв - не би трябвало да може да се използва иначе че ще се получат звуци - уха... ще се получат.. Един познат китарист ми го беше разказвал, че ставало дъндания и за нисхто не ставало. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evtim Djerekarov Отговорено Октомври 17, 2006 Share Отговорено Октомври 17, 2006 (Редактирано) На микрофона му е много слабичък сигнала за да захрани линейния вход на камиончето. Може да се включи(ако смяташ за необходимо да правиш глупости) микрофона в микрофонен предусилвател, и от линейния изход на предусилвателя - в камиончето. Редактирано Октомври 17, 2006 от Evtim Djerekarov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Striker_II Отговорено Октомври 17, 2006 Share Отговорено Октомври 17, 2006 Има си специални ефекти за микрофон. Не мога да те ориентирам къде можеш да намериш, но мик с дистър би трябвало да се получи какафония и нищо да не излезе. В смисъл такъв - не би трябвало да може да се използва иначе че ще се получат звуци - уха... ще се получат.. Един познат китарист ми го беше разказвал, че ставало дъндания и за нисхто не ставало. /офф ние едно време лъжехме нашия вокал, че сме видели микрофон за 700 $, дето само си отваряш устата и сам си пее.... /он включвали сме микрофон в дистер и наистина нищо не става.... не се чуваше нищо при нас.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Октомври 17, 2006 Share Отговорено Октомври 17, 2006 Аз понеже вече имам микрофони и миксер ще пробвам да включа един ТюбСкриймър в АУХ-а и ще тествам довечера! :green: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Telerig Отговорено Октомври 17, 2006 Share Отговорено Октомври 17, 2006 Това е доста използван ефект за много вокалисти - Мерилин Менсън, Трент Резнър, Мейнърд от Туул, Чино Морено от дефтоунс и много много други използват дисторшъна като ефект към гласа...естествено зависи как е записан как е смесен и с какви микрофони и какви точно ефекти. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jFog Отговорено Октомври 17, 2006 Share Отговорено Октомври 17, 2006 и аз съм чувал ефекта,с един дист от ония едновремешните българските.Кърти мифки.аа микрофона беше някъв обикновен..май от автобус(дету шофьорчето обявява коя е следващата спирка) Ефекта си е дисторжънски Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Parni_Valjak Отговорено Октомври 18, 2006 Share Отговорено Октомври 18, 2006 Опитайте следното: в един канал на смесителя микрофона, за чист, нормален звук; от direct out на този канал в line in на съседния. В insert на втория - -ефекта. Сега вече може да се експериментира с всички възможни варианти от само чист звук до само изкривен, с плавно преливане между двата, като нивата се контролират с фейдърите. Ако има phase бутони, също могат да влезнат в употреба, а различните тон-корекции и панорамата са задължителни. Естествено това може да се прави с всички ефекти. Този вариант го бях чел преди 20-25 години в документите на audio&design (recording) ltd, които правеха системата Scamp, и прословутите F300, F360. Tам примера беше с компресор/лимитер във втория канал, за запис на вокал и на барабани. Дано тази информация ви даде инспирация за експерименти. Успех! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Октомври 18, 2006 Share Отговорено Октомври 18, 2006 Много идейно, дюд. Благодаря за инфото!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.