Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено

Абсолютно нищо,но признавам ,че не мога да обясня защо,а и дано съм разбрал правилно да ползваш диста за ефект към микрофона нали???

Отговорено

Има си специални ефекти за микрофон. Не мога да те ориентирам къде можеш да намериш, но мик с дистър би трябвало да се получи какафония и нищо да не излезе. В смисъл такъв - не би трябвало да може да се използва иначе че ще се получат звуци - уха... ще се получат.. :blink: Един познат китарист ми го беше разказвал, че ставало дъндания и за нисхто не ставало.

Отговорено (Редактирано)

На микрофона му е много слабичък сигнала за да захрани линейния вход на камиончето. Може да се включи(ако смяташ за необходимо да правиш глупости) микрофона в микрофонен предусилвател, и от линейния изход на предусилвателя - в камиончето.

Редактирано от Evtim Djerekarov
Отговорено
Има си специални ефекти за микрофон. Не мога да те ориентирам къде можеш да намериш, но мик с дистър би трябвало да се получи какафония и нищо да не излезе. В смисъл такъв - не би трябвало да може да се използва иначе че ще се получат звуци - уха... ще се получат.. :) Един познат китарист ми го беше разказвал, че ставало дъндания и за нисхто не ставало.

/офф

:) ние едно време лъжехме нашия вокал, че сме видели микрофон за 700 $, дето само си отваряш устата и сам си пее....

 

/он

 

включвали сме микрофон в дистер и наистина нищо не става.... не се чуваше нищо при нас....

Отговорено

Това е доста използван ефект за много вокалисти - Мерилин Менсън, Трент Резнър, Мейнърд от Туул, Чино Морено от дефтоунс и много много други използват дисторшъна като ефект към гласа...естествено зависи как е записан как е смесен и с какви микрофони и какви точно ефекти. :)

Отговорено

и аз съм чувал ефекта,с един дист от ония едновремешните българските.Кърти мифки.аа микрофона беше някъв обикновен..май от автобус(дету шофьорчето обявява коя е следващата спирка) :rolleyes: Ефекта си е дисторжънски ;)

Отговорено

Опитайте следното: в един канал на смесителя микрофона, за чист, нормален звук; от direct out на този канал в line in на съседния. В insert на втория - -ефекта. Сега вече може да се експериментира с всички възможни варианти от само чист звук до само изкривен, с плавно преливане между двата, като нивата се контролират с фейдърите. Ако има phase бутони, също могат да влезнат в употреба, а различните тон-корекции и панорамата са задължителни. Естествено това може да се прави с всички ефекти.

Този вариант го бях чел преди 20-25 години в документите на audio&design (recording) ltd, които правеха системата Scamp, и прословутите F300, F360. Tам примера беше с компресор/лимитер във втория канал, за запис на вокал и на барабани.

Дано тази информация ви даде инспирация за експерименти.

Успех!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.