Viara Ivanova Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 (Редактирано) Parni_Valjak - той така се нарича, аз не знам как да го нарека, не искам и да съм груба. Както казва Миро Морски в "Попокатепетъл" "виж ги че са малки, нищо не разбират". Днес водих личен разговор с г-н Ешкенази по повод събитието, намеренията, целите и т.н.. Чувствам се адски изморена и почвам да се съмнявам, че разбирам този свят. Редактирано Май 2, 2014 от Viara Ivanova 1 Цитирай
Dirk Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 Познавам Пармака,не сме приятели,но съм го слушал често през 90те в разни формации.Не си спомням дали сме свирели заедно,колкото и невероятно да звучи.Мисля ,че всеки от нас ,ако е участвал в толкова проекти,колкото той,би имал известна доза самочуствие и това не мисля ,че е лошо.Едно от най-важните неща е ,че независимо дали ни допада неговата музика,той е много печен музикант.За съжаление,както повечето от нас не е разбрал целта на прехода и е останал излъган.Не е невъзможно да се е реализира много по-добре ,ако не беше се върнал в България.Със Скофилд е безсмислено да сравняваме много от успелите дори европейски музиканти.Важното е ,че дори изолирана от неговата житейска драма истината си остава истина.Гарантирам,че колкото и да пеят на живо поп фолк певиците и да тичат срещу него по "музиканщина" няма да го стигнат.Аз съм музикант с джазова школа , култура и дисциплина,не бих свирил се спрял на него ,като кийбордист,но в никакъв случай не бих казал ,че е незначителен музикант ,напротив.Тони е прав за кокуренцията.Такъв е живота.Но музиката е език и ние имаме право да комуникираме с него независимо от нивото си.Но както каза Тони,парите са си мои щаз ще реша за кой да ги дам.Аз също бих направил така.В напредналите държави винаги има определена публика,която плаща и за да види нови имена.Слава богу,че иначе и аз бих бил още един Пармак. 1 Цитирай
Dirk Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 P.S.Моля Тони да ме извини!Интерпретирам неговото изказване и не го оспорвям,по-скоро добавям!Също извинения за правописните грешки! Цитирай
ultramega Отговорено Май 3, 2014 Отговорено Май 3, 2014 През 90-те , доколкото съм запознат , рекет и изнудвания имаше навсякъде и не е бил единствено спрямо музикантите . За щастие този период е отминал. Хората имат различни интереси и приоритети и музиката не винаги е сред основните. За някои наистина няма значение джаз ли ще е , чалга ли ще е Какво ще стане ако от Mercedes започнат да недоволстват , че хората масово купуват Reanault , защото онези измекяри им се предлагат на по ниска цена .... звучи несериозно. Цитирай
dontwarrior Отговорено Май 3, 2014 Отговорено Май 3, 2014 Български артист, който се е доказал навън: http://www.residentadvisor.net/dj/kink 1 Цитирай
Ayahuasca Отговорено Май 3, 2014 Отговорено Май 3, 2014 — Ами! Прибрах се, защото си викам: ей сега, като падна "комунизмът", след 4-5 години всичко ще си дойде на мястото.— Лекарят да си прави операциите, инженерът да си гледа чертежите, не е тяхна работа да измислят данъчната политика примерно.— Ние, българите, не можем да създаваме структури, много сме зле с организацията! С тези три изречения се обобщава българската сбъркана народопсихология, населдена от робство, "снишаване" и търпѐне (търпение е съвсем друго нещо!).Няма какво да се чудим защо г–н Пармаков е на този хал в мисленето си, както гласи заглавието на статията.Наивноста, че някой ти дава свободата, че ето сега се променят нещата (ама аз не съм ги променял) е най–робското мислене без окови. Свободата не се дава, воюва се за нея... с кръв дори.Докато всеки си мисли, че неговото занимание си му е достатъчно, а тези, които оперират с парѝ, данъци, закони и ресурси, те знаят най–добре как да го правят, ще има капитализъм в най–робовладелския (колонизаторски) смисъл на тая дума.Всеки може да организира, каквото и да е. Но не всеки може да мотивира, когото и да е, да бъде организиран. Българите решиха, че организацията е разрушител на демокрацията и личната свобода. И се превърна в свободия. Цитирай
Dirk Отговорено Май 3, 2014 Отговорено Май 3, 2014 Първо,Пармака не се фокусира върху 90те,второ -аз споменах,че го познавам,като музикант от този период.25 години по-късно имам други очаквания за него.И най-важното,той никъде не казва,че е щял да бъде успяла звезда зад граница.Защо ,когато някой спомене,че в "чужбина" ще е или е бил по-добре, в повечето случаи си мислим в посока пробила звезда?Това е все едно да каже някои ,че има шансове ,като шофьор зад граница и веднага да му се отговори "къде си тръгнал там те си имат Шумахер..тоя...оня...".По цял свят има една категория професионални музиканти за които никога няма да чуем,но те си плащат сметките и създават и отглеждат семейства.Единственото вярно нещо е ,че през 90те и не само ,рекета беше на лице.Казвам го от позицията на току що зарочнал кариера,като музикант тогава.Но това не е обект на темата! 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.