Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

  • Отговори 40
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено
П.П. Не ми давайте за пример Ерик Клептън. Вярвам, че ще се съгласите с мен, че той не енито виртуозен музикант, нито майстор на вокалното изкуство.

не се съгласявам ни най-малко - викаш нищо особено а :happy: само дето такова звукоизвличане и фраза имат много малко хора братле, ама нали не е шред - кво ти пука :P

 

по темата - по-трудно е да се свири бавно - защото с малко тонове се налага да кажеш много...... а шред е точно обратното..... според мен....

 

айде със здраве

Отговорено

^ и аз не съм съгласен с твърдението за Клептън. Клептън има страхотна техника. Още повече, че съм гледал едно шоу записвано на видео касета преди около 14-15 години, което си беше чист шоу офф с некъв шредър и му показа откъде изгрява Слънцето.

Това, че свири бавно в повечето случаи не означава, че не може да свири бързо.

 

П.П. ...и докато сме на темата китаристи от поколението на Клептън - Джеф Бек е бог - поздрав с "Надя" ...нема такъв изрод. Искам и аз така да се науча...

Отговорено

Зверски трудно е на супер бавна скорост. Но каквото и да си говорим,както повечето хора вече казаха-най-трудно е да свириш на 32 темпо така както свириш на 160.

Отговорено

Пет ноти, които се свирят за времето, за което се свирят четири от същия вид -

 

Например при размер 4/4 в един такт да изсвириш пет четвъртини (които вече не са съвсем четвъртини дефакто) вместо четири.

Отговорено
^ и аз не съм съгласен с твърдението за Клептън. Клептън има страхотна техника. Още повече, че съм гледал едно шоу записвано на видео касета преди около 14-15 години, което си беше чист шоу офф с некъв шредър и му показа откъде изгрява Слънцето.

Това, че свири бавно в повечето случаи не означава, че не може да свири бързо.

мдам..,може да се добави и с кво темпо свири в ранните си години в Крийм..все още с Гибсън ,или е одРътел вече? :green:

Отговорено

Абе я вървете да свирите, стига сте пълнили форума с глупости :D

Трудно им е на тия, дето не могат да свирят... Тия, дето имат талант и свирят по много, накрая понякога се научават...

  • 1 year later...
Отговорено (Редактирано)

Естествено, че всеки се сртеми към бързината. Още в началото като започваш да свириш си казваш, че трябва да станеш като Malmsteen, Vaughan, Pat'O'Brian и т.н.(в повечето случаи точно заради тях започваш да свириш на китара). Като ходих на уроци учителят немалко пъти ми е казвал, че бързината изобщо не е най-важното в свиренето, солата и импровизирането.

Когато се стремиш към бързина се появяват феномените затягане на китката, движението да идва от лакътя, а не от китката (което е грешно и води до осакатяване на музиканта), нечисто и некачествено изпълняване на тоновете и други (поне в повечето случаи). Ако си започнал по този начин е почти 100% сигурно, че ще ти е по-трудно изпълнението на даден ритъм, мелодия или соло в по-бавно темпо. Например (давам се за пример :) ) 16-тини в 180-190 bpm ми заемат 2/3 от ежедневното свирене (защото свиря метъл или поскоро траш) и като дойде време за 16-тини в t 120 bpm някак си се усеща едно нарастващо напрежение в ръката. Затова има едно много хубаво фимче на Jon Petrucci - Rock Discipline, на което Петручи ти казва изришно като се свирят разни сола например по някоя гама да се започва бавно и постепенно да си вдига темпото и казва, че както свириш тоновете по гамата на четвъртини в темпо 120, така по същия начин трябва да ти излязат и 16-тините, 16-тините триоли и 16-тините в т180, 200, 220 и така........... :recourse:

Редактирано от dug_aldrich
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.