presly Отговорено Септември 24, 2006 Отговорено Септември 24, 2006 (Редактирано) Ми отваряш кутията, поставяш новата карта и готово! После си настройваш драйверите в приложението, с което работиш. Редактирано Септември 24, 2006 от presly Цитирай
Baby Thomas Отговорено Септември 24, 2006 Отговорено Септември 24, 2006 Не ме мързи, търсих (снощи в 3 часа) и днес ще продължа да търся. Но ми трябва да го чуя от някой, който 101% ще го потвърди. Защото какво пише из нета и какво е в действителност...ю ноу (специално за ъпсемплинга)... Цитирай
presly Отговорено Септември 24, 2006 Отговорено Септември 24, 2006 Какава ти е картата? Щото на Лифетата и на първите Одиджита има само един кварц за 48 КХц - и това е отговора за ъпсемплинга. Цитирай
Baby Thomas Отговорено Септември 24, 2006 Отговорено Септември 24, 2006 Audigy 1. То проблема идва от бъг, който не се отрича и от инженерите на Крейтив. Ама мен тази работа не ме топли. Въпроса е, че при S/PDIF passthrough картата не влияе по никакъв начин на сигнала, т.е. не процесва, а просто сигнала се пуска към изхода както си е. Именно поради тоя бъг обаче тя все пак прави един ъпсемплинг към 48 КХз, който в случая не е нужен ИЗОБЩО. И още повече - "благодаряние" на него се получава проблем с просвирването на ДТС АудиоСД-та, 90% от които са на 44.1 КХц. И на изхода излизат едни шитни... Днес четох из нета и пише, че и с КХ не ставал номера, освен може би само на някакви А2 платки и то не при всички юзъри. Демек файдата ми от тия КХ ще бъде само грозен интерфейс, обърквация и съмнителен перформанс. :green: Цитирай
jabatajabata Отговорено Септември 24, 2006 Отговорено Септември 24, 2006 (Редактирано) А някой знае ли дали Кх драйверите ще ме разтоварят при свирене с ДХ и ВСТ инструметти щото сега, като накачуля няколко сериозни неща малко не ми стига "нещо" и непрекъснато съм на ОВЕРЛОУД на ..Сонар да речем...и съм принуден да си замразявам траковете та да продължа нататък с добавяне на инструменти... Това при 10 мили сек. на АСИО-то щото 20 са ми много и почвам да клатя докато свиря.... Редактирано Септември 24, 2006 от jabatajabata Цитирай
presly Отговорено Септември 24, 2006 Отговорено Септември 24, 2006 Най-общо казано - не, няма да помогнат. Общата латентност на звуковия тракт се определя от няколко фактора - мощност (бързодействие) на компютъра, количество RAM памет, дискова подсистема и звукова карта. Драйверите на звуковата карта могат да допринесат за удобството на ползване, но не и да добавят функционалност на желязото. Това е и една от сериозните разлики при професионалните звукови карти - апаратната им пригодност да работят при низки стойности на ASIO буферите, т.е. с малка латентност - от порядъка на 2-7 msec. "Москвича" каквито и волан, педали и арматурно табло да му сложиш няма да вдигне 200 км/ч - сори за сравнението Цитирай
mmanson Отговорено Септември 24, 2006 Автор Отговорено Септември 24, 2006 ами няма ли да има проблем че и двете карти ( новата и вградената ) са включени заедно .? Цитирай
jabatajabata Отговорено Септември 24, 2006 Отговорено Септември 24, 2006 (Редактирано) Е добре. Схващам. Само не ми в ясно как на профи карта с USB 1 ще "изсвиря" 8-14 (стерео) аудиотрака + 4х16 миди канала и всичкото това ще тече 12Мв за секунда. Не вярвам! Или обяснете моля. Процесора ми е 3GHzHT, RAM 1GB, Хардовете с кеш и т.н (за сравнение.. мога да проигравам над 25 видео трака + каквито се сетите ефекти в подобен мултитрак софт.) Там се справя "желязото" а при 3-4 малко по сериозни Софт синта - почва да иска още "нещо". Или математиката не е вярна или става дума за латентности при запис и възпроизвеждане на един, два ..Х трака (без синтове) където нямам проблем от Лайв първи модел насам (не говоря за качество, а за изсвирване изобщо) със SF Acid 2 до 6. Редактирано Септември 24, 2006 от jabatajabata Цитирай
presly Отговорено Септември 24, 2006 Отговорено Септември 24, 2006 Никъде не съм говорил за професионална карта с USB1 интерфейс - още повече мултитракова. Този тип решения са пак от битовия клас уреди. Мисля, че отговора на другия въпрос а при 3-4 малко по сериозни Софт синта - почва да иска още "нещо". има едно малко уточнение ПРИ НИСКА ЛАТЕНТНОСТ, което поставя нещата на място. Машината ти може и да изсвири и 50 тежки софт синта, но при висока латентност, което явно не върши работа за успореден запис на китара. Колкото по-малки са ASIO буферите, толкова по-голямо е натоварването на процесора и обратно. Затова при решенията от по-висок клас, желязото (аудио интерфейса) и драйверите към него се проектират с оглед по-ниско натоварване на процесора при ниска латентност. Ако не желаеш да влагаш излишни средства за свястна карта - фризвай софт синтовете, записвай китарите, после увеличи АСИО буферит, ънфризвай и си прави обработките при висока латентност, но при смесването тя няма да се усети - всички писти ще "закъсняват" с една и съща стойност. Проблема при теб е, че искаш хем тежки синтита, хем бързо прослушване. Не става. Едно от двете. Цитирай
niki123bg Отговорено Септември 24, 2006 Отговорено Септември 24, 2006 Има разлика в латентността с различните драйвери. Все пак това е ниво на абстракция между музикалният софтуер и аудио хардуера и транслацията струва не малко процесорно време. По-добре написани драйвери харчат по-малко процесорно време. С АСИО драйверите на криейтив минимумът на който работеше стабилно моето audigy 2 беше 5 мс, докато с KX работеше на 2.66 мс. Попадал съм на мнения и на други хора пробвали КХ драйверите, според които общото натоварване на системата е паднало драстично и са били в състояние да работят с по-тежки проекти. Въпреки това, на никого не "препоръчвам" да си инсталира КХ драйверите за sb live/audigy, без да се е запасил със солидно количество спокойствие и време за четене и настройки. Особено неприятно е първото упражнение по рутиране на АСИО входовете и изходите, откриването на "разменените" предни и задни изходи и т.н. Така и не ми се отдаде да ги харесам тези драйвери, слава богу че пенсионирах audigy-то. Сега съм с една далеч по-непретенциозна карта (audiophile 192), която струвa колкото едно лъскаво audigy. Има най-общо казано line in/out, midi in/out, spdif и толкоз. Няма хиляди входове и изходи, лъскав софтуер, дистанционни и кво ли още не. За сметка на това звучи много по-добре, нивото на шум е просто несравнимо по-ниско, има балансирани входове и изходи и работи безпроблемно на по-ниски латентности. Изводът ми е - по-добре евтина полупрофесионална карта, отколкото скъпа геймърска карта. Бяхме отворили една тема за нивото на шума на звуковите карти които имаме, та си играхме да го мерим. Резултатите определено не бяха в полза на creative. Ако на някой му е интересно, може да се поразрови и да прочете. Цитирай
jabatajabata Отговорено Септември 24, 2006 Отговорено Септември 24, 2006 (Редактирано) Thanks. Значи все още съм в правия път. Без ФРЕЕЗЕ не става...Мисля да направя IMAGE на ПЦ то и да ги пробвам тези Кх. Преди време май ги бях слагал, но не ми хареса интерфеса и ги разкарах за 2 минути. Редактирано Септември 24, 2006 от jabatajabata Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.