killemall Отговорено Март 30, 2015 Отговорено Март 30, 2015 Здравейте, изрових тази тема да пиша тук за някои въпроси да не отварям нова значи нормално е флойда при пълно дърпане нагоре тоест докато опре в дъното отзад да може да вдигне до тон и половина такали, аз моя го вдигнах от стъда до толкова, че ми вдига на няои струни тон и половина на други един тон, но това само на свободна струна. Натисна ли на някое прагче и вдигна флойда(тона), след съвсем малко струната се опира от опуна в праговете по грифа. Китара е Джаксън, а флойда ми е равен със тялото на китарата. Мисля си, че ако повдигна още от стъдовете, ще има подобрение, но стуните много ще станат високи. В момента е вдигнато толкова, че погледнато основата на фойда е съвсем съвсем дали има и половин милиметър по високо от тялото на китарата, но пък при 12 прагче е около 1,7-8мм. и много не ми се иска още да вдигам от стъда мерси Цитирай
Baby Thomas Отговорено Март 30, 2015 Отговорено Март 30, 2015 Прочети внимателно как се прави цялостен сетъп на инструмента - огъване на грифа, екшън, интониране. Тези неща частично зависят и от струните, но и си влияят един на друг, така че може да се получи така, че след коригиране на едното да се наложи да се пипа другото. Виж препоръчваните разстояния, измери твоите и гледай да си в оптимални граници. Колко можеш да вдигнеш тона зависи и от конструкцията на китарата. Примерно на Стив Вай моделите са по-издълбани отзад зад/под тремолото именно с цел да може да прави свинщини с ръчката. Цитирай
ZLE Отговорено Март 30, 2015 Отговорено Март 30, 2015 Нямаш проблем.Просто Флойда така си действа.Прави се равен с тялото за да имаш еднакъв ход на горе и надолу.Когато опъваш е нормално струните да се снижат.Просто трябва да решиш кое ти е по важно,нисък екшън или повече ход на ръчката... 1 Цитирай
lyu_records Отговорено Март 30, 2015 Отговорено Март 30, 2015 Имам една китара на която и сложих Флойд беше с тремоло, стандартен страт. Флойда е китайско менте след доста доработки вече си е бойна машинка всичко си е ОК не разстройва сетъпнат е но е много твърд което ме дразни. Въпроса е следния: как флойда да стане мек? Ножовете са ОК смазани не опира никъде с 3 пружини съм в стандартен строй. Аз предполагам че това се дължи на пружините но все пак ще се радвам на някакви мнения по-въпроса Цитирай
lyu_records Отговорено Март 30, 2015 Отговорено Март 30, 2015 Дали това се дължи на това че пружините са 95-ти набор и да са се одървили Цитирай
dickens Отговорено Март 31, 2015 Отговорено Март 31, 2015 Това можеше да го провериш в Google С 2 пружини тремолото ще е чувствително по-меко, но и ти трябва да свириш много по-леко, особено при Palm Muting. Да не се чудиш що звучи фалшиво после. Цитирай
ZLE Отговорено Март 31, 2015 Отговорено Март 31, 2015 Флойда плаващ ли е или седи върху тялото?Можеш да пробваш да оставиш само 2 пружини.Флойда можеш да нагласиш да е водоравен с 2-та болта,които го държат вътре в кухината. Цитирай
Krasen Отговорено Април 1, 2015 Отговорено Април 1, 2015 Каква е китарата ?2 пружини не са ли много малко, и ще трябва доста да се навият болтовете в дървото. Моята китара беше фабрично с 4 пружини и едната я свалих, сега съм с 3 и е добре. Цитирай
lyu_records Отговорено Април 1, 2015 Отговорено Април 1, 2015 Китарата е преработвана, без флойд беше. С 3 пружини е като винтовете са почти до край за да може флойда да е равен и е доста твърд. Цитирай
killemall Отговорено Април 3, 2015 Отговорено Април 3, 2015 Прочети внимателно как се прави цялостен сетъп на инструмента - огъване на грифа, екшън, интониране. Тези неща частично зависят и от струните, но и си влияят един на друг, така че може да се получи така, че след коригиране на едното да се наложи да се пипа другото. Виж препоръчваните разстояния, измери твоите и гледай да си в оптимални граници. Колко можеш да вдигнеш тона зависи и от конструкцията на китарата. Примерно на Стив Вай моделите са по-издълбани отзад зад/под тремолото именно с цел да може да прави свинщини с ръчката. така де китарата като я купих, втора ръка jackson DXMG с EMG-HZ адаптори, така беше сложен флойда, че задната му част беше леко повдиганата и не забелязвах опиране на стурните в прагчетата при вдигане на флойда. След четене тука смених си струните и направих флойда равен на тялото, като ми се размести и интонацията на 12 прагче и една по една с местене на седълцата ги настройх много точно без цент дори отклонение . Сега мога да вдигам тон и половина като на 12 праг струните са малко под 2мм и много удобно за свирене. Та въпросът ми е по скоро - НОРМАЛНО ли е, когато вдигам флойда и съм натиснал някоя струна след 6-7 праг някъде, до крайно опъване да опре в струните и избива на флажолет, колкото по напред отивам на прагчетата толкова по малък ход за дигане преди да опре има. Когато са свободни струни и вдигам не опора, та си мислех дали не е нормално това, тъй като ако така или иначе съм на някой праг а не свободна струна, може и с пръст да се повдига струната и не е нужно флой, а той да е само за свободни струни без натиснато прагче, независимо флажолет или не. Това по скоро ми е въпроса, че нямам спомен при повдигнат отзад флой, както беше, дали опираше ако го вдигам при натиснат праг.... мерси предварително Цитирай
killemall Отговорено Април 3, 2015 Отговорено Април 3, 2015 и другото което ме заинтересува, акто заговорихте за брой пружини. Човекът от който купих китарата каза, че му разтройвал флойда и сложил ето такава пружина - като на нсимка http://www.automation-drive.com/EX/05-12-19/ts-05-large.jpg не знам как се казва този вид пружина като третата отгоре надолу, при мен е абсолютно същото, като липсва само втората пружина отгоре надолу, та тази пружина чрез нея регулирах така че флойда да се връща здраво на позиция и не разтройва, чрез това винтче като шестограм дето е отгоре, но дефакто когато понижавам тона с флойда тази пружина не играе и съм само на две, когато повишавам тогава и тази пружина участва. Как с е казва този тип пружина и използвате ли ги и вие Цитирай
lyu_records Отговорено Април 3, 2015 Отговорено Април 3, 2015 Казва се "tremsetter" аз съм монтирал на познат на китарата му. Не го харесвам и мисля че няма нужда от това нещо когато всичко е сетъпнато правилно. 1 Цитирай
ZLE Отговорено Април 3, 2015 Отговорено Април 3, 2015 Това по скоро ми е въпроса, че нямам спомен при повдигнат отзад флой, както беше, дали опираше ако го вдигам при натиснат праг.... мерси предварително Ако флойда ти е бил наклонен напред,вероятно стъдовете са ти били по ниско и пак си имал същия екшън,така,че няма значение. Както ти написа baby Thomas изчети/изгледай внимателно многото материал за сетъп в нета,защото всичко е като система от скачени съдове. Дебелината на струните влияе на опъването на пружините и оттам на екшъна,тръс-рода ти влияе,стъдовете ти влияят,броя пружини,колко са навити двата болта в дървото(не стъдовете),и всяко като пипнеш разваля друго.Това е основният недостатък на Флойда,че е много деликатен,поне докато го сетъпнеш като хората. За тази пружина не знам нищо,не съм я виждал никъде,може да е нещо полезно или някаква излишно усложнена изгъзица. И пак ти казвам,ако екшъна ти е нисък(за сравнение моя на 6-та сруна на 24 праг е 2mm) като вдигаш ще ти се лепят струните за грифа,независимо отзад Флойда как е... Цитирай
Baby Thomas Отговорено Април 3, 2015 Отговорено Април 3, 2015 tremsetter точно не съм имал, но съм имал Goldo BackBox ли се казваше... Пари на вятъра за мен. Това е "обратна" пружина. Идеята е да помага тремолото да се връща по-лесно и винаги в "нулева" позиция. Както и да не разстройва толкова при double stop bends. Или късане на струна. Последното изобщо не бачка (то и да станва не знам каква ти е файдата), при двойните бендове има частична файда. За връщането в нулева позиция не знам, тъй като моето си беше перфектно и по дефолт. Обаче системата става супер твърда, ръчката не може да хърка и има едно гадно "тракане" при широко вибрато и преминаване през т.нар. нулева позиция. За мен е ужасно. На подобен принцип са Ibanez ZR системите, но там можеш и да ги махаш тези обратните пружини и си става нормално тремолото. Цитирай
killemall Отговорено Април 3, 2015 Отговорено Април 3, 2015 Това по скоро ми е въпроса, че нямам спомен при повдигнат отзад флой, както беше, дали опираше ако го вдигам при натиснат праг.... мерси предварително Ако флойда ти е бил наклонен напред,вероятно стъдовете са ти били по ниско и пак си имал същия екшън,така,че няма значение. Както ти написа baby Thomas изчети/изгледай внимателно многото материал за сетъп в нета,защото всичко е като система от скачени съдове. Дебелината на струните влияе на опъването на пружините и оттам на екшъна,тръс-рода ти влияе,стъдовете ти влияят,броя пружини,колко са навити двата болта в дървото(не стъдовете),и всяко като пипнеш разваля друго.Това е основният недостатък на Флойда,че е много деликатен,поне докато го сетъпнеш като хората. За тази пружина не знам нищо,не съм я виждал никъде,може да е нещо полезно или някаква излишно усложнена изгъзица. И пак ти казвам,ако екшъна ти е нисък(за сравнение моя на 6-та сруна на 24 праг е 2mm) като вдигаш ще ти се лепят струните за грифа,независимо отзад Флойда как е... лепят се само ако съм натиснал след 6-7 праг нататък иначе съм с деветки, така си беше и преди, значи разбрах, че щом на свободни струни не се лепи за грифа и мога да си правя бомби и слончета е наред всичко, ако искам да вдигам тон от някой праг ще го правя с пръста, това всичко си е в нормата това исках да разбера пс... на джаксъните грифовете по широки ли са или си въобразявам Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.