aarab Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 Имам ситуация: Да допуснем, че имаме стая с 3 кубета от по 100W. Имаме и пулт и искаме звука от кубетета да се чува в стаята, но и да минава през пулта за да се записва на компютър примерно. Видях, че различните кубета ( кабинети) имат различни изходи - Di out, Speaker out, Line out и т.н. И понеже като незнаеш е хубаво да питаш, се интересувам дали от тези изходи се взима сигнала или както си мисля аз с микрофон пред кабинета и оттам в пулта. И ако се взима по първия начин, през преампа на пулта ли минава сигнала или в Line in? Благодарско на отговорилите Цитирай
7thString Отговорено Март 28, 2013 Отговорено Март 28, 2013 3 сто ватови кубета, еле па лампови в една стая... мисля, че трябва да е задължително влизането с антифони иначе, и в двата случая е правилно, т.к. при такава мощност микрофоните ти ще са толкова намалени, че надали ще bleed-ва много. Разбира се, ако искаш да уловиш акустиката на усилвателя и "това, което са имали предвид инженерите", трябва да си е с микрофон Цитирай
patient Отговорено Март 28, 2013 Отговорено Март 28, 2013 (Редактирано) Всякак може - само не се пробвай да подаваш сигнал от SpeakerOut на кубето към миксера, че да няма звуково-светлинни ефекти... П.П. А пардон обратното беше с ефектите... Редактирано Март 28, 2013 от patient 1 Цитирай
Baby Thomas Отговорено Март 28, 2013 Отговорено Март 28, 2013 Ако запишеш от някакви емулирани изходи точно нищо няма да запишеш... Цитирай
Mairomaster Отговорено Март 29, 2013 Отговорено Март 29, 2013 Ако искаш да работиш сериозно, за мен има два варианта:1. Записваш DI сигнал, взет от приличен DI box и ползваш кубето само за монитор за китариста.2. Записваш кубето с микрофон.Естествено, най-безопасния вариант е да се комбинират двата варианта. Така хем имаш DI чист сигнал, който можеш да използваш за re-amping по-късно, без значение софтуерен или хардуерен, хем имаш записан звук от кубето, който може да ползваш на готово ако ти харесва.Както казах, за DI сигнал, най-сигурната опция е да се използва качествен DI box. На DI изходи на кубета нямам вяра аз, освен ако не ги сравня директно с DI box който познавам, и видя че резултатът е достатъчно добър. Ама и при такова положение, пак бих ползвал DI box-a, който съм ползвал многократно и на който имам доверие. Варианта със speaker out е, да се използва някакъв атенюатор и след това да се записва сигнала. Така предимството е, че при добро кубе, на което единствено говорителят куца, може да се запише сигнала и да се използват прилични библиотеки със impulse responses по-късно, като това предоставя едновременно прилично качество и добро разнообразие от "емулирани" говорители. Естествно и както името говори, изхода може да се използва за закачането на външен кабинет, който евентуално е по-добър от вградения говорител и да се записва с микрофон кабинета.Line out мисля че по принцип го извеждат след преампа на кубето. Вариантът е подобен на speaker out, само че не е нужен атенюатор, тъй като сигналът има линейно ниво. 1 Цитирай
aarab Отговорено Март 29, 2013 Автор Отговорено Март 29, 2013 Мерси Изниква и друг въпрос (никнат като гъби ) : Ккаъв ди -бокс да се ползва - активен или пасивен. Предполагам пасивен,ама д апитам Цитирай
misterj Отговорено Март 29, 2013 Отговорено Март 29, 2013 1. Position Mics2. unplug guitar3. Turn up amp to make full noise of amp4. headphones up load to hear noise5. Move mic until noise sounds most even. (sm57)6. repeat with second mic (ribbon)7. flip phase on one to make sure almost all noise cancels (what is left is the highs the ribbon doesn't capture) Цитирай
Baby Thomas Отговорено Март 29, 2013 Отговорено Март 29, 2013 По принцип Line Out е след преампа, Speaker Out след крайното стъпало. И има бая разлика в предназначението им и вида на сигнала. Цитирай
aarab Отговорено Март 29, 2013 Автор Отговорено Март 29, 2013 Нали затова питам кое как и защо? Иначе нямаше да питам. Цитирай
aarab Отговорено Март 31, 2013 Автор Отговорено Март 31, 2013 1. Position Mics 2. unplug guitar 3. Turn up amp to make full noise of amp 4. headphones up load to hear noise 5. Move mic until noise sounds most even. (sm57) 6. repeat with second mic (ribbon) 7. flip phase on one to make sure almost all noise cancels (what is left is the highs the ribbon doesn't capture) Може ли повече инфо за това И продължавам да мисля с пасивен или активен ди-бокс да се позлва Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Март 31, 2013 Отговорено Март 31, 2013 (Редактирано) ... 7. flip phase on one to make sure almost all noise cancels (what is left is the highs the ribbon doesn't capture) Кой умник го е писал това? Или е използвал менте чайник? Лентовите микрофони са едни от качествените микрофони изобщо. Да "не може да хване високите", айде... Редактирано Март 31, 2013 от Parni_Valjak 1 Цитирай
Mairomaster Отговорено Март 31, 2013 Отговорено Март 31, 2013 Че пък и при сравнение с sm57, на който наистина му липсва част от високия спектър. На мен целият метод ми се вижда бошлав работа... Цитирай
misterj Отговорено Март 31, 2013 Отговорено Март 31, 2013 Не съм го казвал аз, само съм го копирах. А който иска да пробва и да види какво ще се получи http://chrisbaseford.com/ Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Март 31, 2013 Отговорено Март 31, 2013 Това си беше ясно от началото . Сега като видях колко е велик, разбрах защо не мога да слушам съвременните изгъзици . Аз си оставам при немастурбираните...пардон, немастерирани продукти като тези от SOUND CITY. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.