Mairomaster Отговорено Февруари 26, 2013 Отговорено Февруари 26, 2013 ^^^Тъй тъй, ама оценка ти правя, не съм задал конкретна ситуация. Като ще добавяме латенция, вземи стой на 6 метра от колоните/барабаниста с реален усилвател, без латенция и пак същото закъснение ще имаш, като на 3m + 10 ms латенция. Ако си имал лош опит със свирене със симулации, доста вероятно е, "латенцията" да е била повече от колкото ти казва програмата. Цитирай
7thString Отговорено Февруари 27, 2013 Отговорено Февруари 27, 2013 Значи хората са казали, че закъснение до около 15мс помага на мозъка да определи помещението и източника на звука - не напразно ехото и реверба за създаване на "студиен" ефект и наситеност е точно в тези рамки. Със сигурност времево не би могъл да определиш такава латенция, НО - когато си сам, вкъщи, и примерно свириш на слушалки, и същевременно освен процеснатия звук чуваш и акустичното чаткане по струните на китарата, СЕ усеща известен дискомфорт. На сцена не вярвам някой да прави разлика. Както се каза обаче, твърде възможно е ако усещаш разлика, да има по-голяма такава отколкото си мислиш. Най-добрият начин да провериш това е с мост между вход и изход и референтен импулс - веднага след като го запишеш, ще видиш точно колко се бави физически от входа до изхода. Нещо много важно - някои VST-та, които правят тежка обработка на сигнала, често вкарват забавяне, което го няма в статуса на хоста - примерно Convultion Reverb-а на Waves дава такова забавяне и те хората изрично са написали, че не става за лайв. 2 Цитирай
aarab Отговорено Февруари 27, 2013 Отговорено Февруари 27, 2013 10-15мс латенция не може да се усети, освен, ако не си машина..... За лайф ползвай вокален процесор втора ръка. За 100лв. няма да намериш читав драйвер. Имал съм усб пултчета не Бери и драйверите дават по 70-80мс латенция...на по-бърз комп може да я смъкнеш до 40 примерно....което не те оправя. Затова има вокални ефекти по 150Е нови, намери някой втора ръка и си ти! Напоследък гледам хората се побъркват на тема летнция - ами тя си е нещо нормално и естествено, какво като не е 4мс, ами е 8? Все тая, пак няма да го чуеш. Успех. Цитирай
7thString Отговорено Февруари 27, 2013 Отговорено Февруари 27, 2013 ^ Не е съвсем така - в китаристи, които свирят много продължително вкъщи през VST-та, включително и себе си, забелязвам, че мозъка свиква да свири в аванс, демек се опитваш подсъзнателно да компенсираш латенцията, ако е примерно 20тина ms. Впоследствие, като свириш с група, това не се усеща толкова като неритмичност спрямо барабаните например, а по-скоро при някакъв много стегнат ритъм, се усеща като загуба на атаката ако китарата трябва да върви заковано с барабаните Също, не трябва да се подценява "обратната връзка" от осезанието - демек - мозъка ти идеално знае кога перцето чуква струната, защото усеща по ръката и разлика от порядъка, за който говорим може да предизвика неточност в свиренето. Те затуй хората са казали, че най-добре да е под 8-10мс пълното закъснение. 1 Цитирай
The_Final_Cut Отговорено Март 4, 2013 Автор Отговорено Март 4, 2013 Благодаря за отговорите! Май ще се спра на някой от предложените от вас аудио интерфейси. Избягвам процесорите, защото са с ограничен брой ефекти, а аз лично експериментирам доста VST-та и не искам да се стигне до момент в който да бъда ограничен от възможностите на процесора Цитирай
patient Отговорено Март 4, 2013 Отговорено Март 4, 2013 Брат, съвременните процесори могат да бъдат ползвани и като аудио-интерфейси и то доста успешно, така че не ги отхвърляй с лека ръка. По-добре огледай варианти, помсили, три пъти премери и тогава режи, че да не видим след две седмици някоя и друга обява от теб в базара... Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.