bobomarinov Публикувано Февруари 10, 2013 Публикувано Февруари 10, 2013 Някакви съвети? Какво да направя, за да постигна по-добър краен продукт? https://soundcloud.com/bobomarinov/quan-chi Цитирай
BlackCorsair Отговорено Февруари 10, 2013 Отговорено Февруари 10, 2013 отиди в студио, където има специалисти - те ще ти го направят по-добре Цитирай
presly Отговорено Февруари 10, 2013 Отговорено Февруари 10, 2013 имам усещането, че мониторния ти тракт попресилва високите и има лек недостиг на ниски честоти. като цяло е "мътилка". опитай да го пресмесиш, като намалиш с около 3 ДБ високите в мониторите. обърни внимание на високите среди - около 3-4 КХц. Преслушай преди смесване подобен материал - примерно Пантера - на новите настройки на мониторите. Успех! Цитирай
ultramega Отговорено Февруари 10, 2013 Отговорено Февруари 10, 2013 Барабаните .. На какво ги редиш. Обърни внимание на динамиката , опитай да ги накараш да звучат по реалистично изсвирени . Може даже леко да ги "поразклатиш". Оттам нататък вече да оправяш честотно . За мен по-скоро за референция може да вземеш Гънс ен роузес отколкото Пантера Цитирай
aarab Отговорено Февруари 11, 2013 Отговорено Февруари 11, 2013 Намали китарите и чинелите... отрежи никсите на китарите, барабанчето и касата трябва да изкачат за да държат ритъма на песента.... Цитирай
sardaesox Отговорено Февруари 12, 2013 Отговорено Февруари 12, 2013 (Редактирано) Не мога да миксирам, но за акъл...намали китарите и дай мощност на баса и барабаните, резултата ще е коренно различен, не случайно казват да се смесват първо бас и барабани. Редактирано Февруари 12, 2013 от sardaesox Цитирай
presly Отговорено Февруари 12, 2013 Отговорено Февруари 12, 2013 Кои го казват? Има много варианти - ако пиесата е главно вокална - то се "строи" от вокала, ако е китарна - от китарата и т.н. 1 Цитирай
sardaesox Отговорено Февруари 12, 2013 Отговорено Февруари 12, 2013 Съгласен, извинявам се за обобщението. Мисля, че на тази песен трябва да се започне от барабаните и баса. Цитирай
VSTi Отговорено Февруари 13, 2013 Отговорено Февруари 13, 2013 не е лошо като начало - първо - ВСИЧКИ фейдъри на траковете - 10 децибела надолу минимум. След това си определи центъра, обикновено е каса и бас плюс солобарабанче, но така или иначе мисли просто за началото. След това - по горе ти казаха китарите да не си пречат честотно, раздели ги леко в манорамите..... и си намери твоя звук с референция по нещо, което харесваш. ЗА момента единствената ми забележка е, че звучи запушено, а звучи запушено защото имаш прекалено високи нива още от каналите. Стреми се да не отиваш по каналите на над -15 дб. После при сумирането (по точно уе обаче да се каже калкулирането ) на микса, ще си на около -5 дб., и ако всичко по другите параметри е ОК ще си звукне.... 1 Цитирай
Mairomaster Отговорено Февруари 13, 2013 Отговорено Февруари 13, 2013 Е добре де, при един съвременен DAW, какво значение има, какви са ти нивата по отделните канали. Стига да е добър баланса, няма значение според мен. Естесвено трябва да се внимава, да не peak-ва master bus-a и да не се прекомпресира с крайния компресор/лимитер. Също е добре да се внимава при използването на плъгини по group tracks/master bus, които не се кефят на много високи нива, но това е рядко срещан проблем според мен. Цитирай
sardaesox Отговорено Февруари 13, 2013 Отговорено Февруари 13, 2013 VSTi, това сумираното в мастер трака, за което говориш, RMS ли имаш предвид, или peak-а? Цитирай
group_home Отговорено Февруари 13, 2013 Отговорено Февруари 13, 2013 Парчето все пак е rock'n'roll, значи барабаните трябва да изпъкват Цитирай
VSTi Отговорено Февруари 14, 2013 Отговорено Февруари 14, 2013 (Редактирано) малко преди клипването вече отдавна е изкривен сигнала (по точно ЩЕ бъде изкривен после при сумирането).....дълго и сложно е за обяснение, но с две думи - различните софтуери мерят по различни скали и стандарти. Единствения адекватен индикатор с превключване на стойностите и стандартите е на САмплитюд/Секвоя. ДОри и само за тестове препоръчвам да види. sardaesox - и двете стойности са производни на нивото....на канала не би трябвало да е високо (по горе казах) Mairomaster - не можеш да си представиш колко грешиш - направи си тестове с еспорт( микс) с различни нива, и ще установиш разликата.! Редактирано Февруари 14, 2013 от VSTi 2 Цитирай
Mairomaster Отговорено Февруари 14, 2013 Отговорено Февруари 14, 2013 Направих 2 експорта на част от мой микс. При единия експорт слагам най-много усиления канал (който по принцип е на 0dB) на +6dB (това е максимума за фейдърите на Cubase), останалите канали са вързани с него и го следват. При другия експорт, същия този канал го слагам на -20dB, демек разликата между двата варианта е 26dB, достатъчно голяма, за да покаже, ако има някаква значима разлика. И в двата случая, за да слушаме еднакво ниво, правя необходимата корекция с input trim-a на master канала.Вариант с ниско ниво по каналите:https://dl.dropbox.com/u/59307400/test_low_level.wavВариант с високо ниво:https://dl.dropbox.com/u/59307400/test_high_level.wavНа мен ми звучат доста еднакво. Реших все пак да направя null test, като обърна фазата на единия семпъл и пусна двата да свирят едновременно. Всички инструменти се нулираха на слух перфектно, остана само дефазиран бас, тъй като използвам бас семплер с humanize фукнция и при всеки експорт бас китарата е леко различна. Това можеше да го оправя, че да стане 100% достоверен тест с пълно нулиране, но не ми се играеше, а и нямам много време. 1 Цитирай
antonium Отговорено Февруари 15, 2013 Отговорено Февруари 15, 2013 (Редактирано) Да, добър пример!!!!In practice, it is almost impossible to clip an audio signal inside a 32-bit floating-point mixing engine — headroom isn't a problem.Т.е. ако DAW-a e 32-bit floating-point mixing engine, няма проблеми да си клипваш във фейдърите вътре.И цялата статия по-въпроса:http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:QF7ZA3J6ctoJ:www.emusician.com/mag/max_headroom/+clipping+inside+the+daw&cd=1&hl=bg&ct=clnk Редактирано Февруари 15, 2013 от antonium 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.