vane Публикувано Януари 12, 2013 Публикувано Януари 12, 2013 (Редактирано) Здравейте, някой имал ли е пряк досег с този микрофон? От няколко месеца правя рисърч и стигнах до извода, че ми допада най-много в диапазона под 400, а може би дори и 500лв. Отзивите в Интернет са добри като цяло, но бих се радвал и на други предложения. Изчел съм доста форуми и писания за ниския клас микрофони и съм пробвал някои като AKG Perception 220 или Behringer B1. До сега съм записвал с динамичен SM 58 ......... Идеята ми е да взема два такива за домашен запис на вокали, кухарка и други акустични инструменти ......... Ето малка част от тестовете и отзивите: http://www.amazon.com/Technica-AT2020-Cardioid-Condenser-Microphone/dp/B0006H92QK http://www.musiciansfriend.com/pro-audio/audio-technica-at2020-large-diaphragm-condenser-microphone http://www.zzounds.com/item--AUTAT2020 http://www.sweetwater.com/store/detail/AT2020 http://www.soundonsound.com/sos/feb06/articles/at2020.htm Редактирано Януари 12, 2013 от vane Цитирай
Mairomaster Отговорено Януари 12, 2013 Отговорено Януари 12, 2013 Не знам нищо за микрофона, но ти препоръчвам да разгледаш и микрофоните на Studio Projects ако не си го направил. Цитирай
misterj Отговорено Януари 12, 2013 Отговорено Януари 12, 2013 Audio technica са добри, Ако можеш си купи 1 от по-горен клас, особено от at40xx По-добре 1 добър, отколкото 2 посредствени. Цитирай
vane Отговорено Януари 13, 2013 Автор Отговорено Януари 13, 2013 @Miromaster Относно Studio Projects B1, слушах тестовете в Интернет и високите честоти не звучаха никак реално (разбира се и at2020 е напомпан, подобно на повечето от ниския клас, но някак си звучи по-гладко) ......... Ти пробвал ли си? @misterj Това ми е част от дилемата и затова се питам дали си струва ......... Цитирай
vane Отговорено Януари 13, 2013 Автор Отговорено Януари 13, 2013 Видях At 4040 с огромна разлика в цените в Томан (429 евро) и Гигасоник (523лв. с доставка). Лошото е, че в БГ няма къде да се пробва самият микрофон. Някой има ли отзиви за щатския магазин? http://www.gigasonic.com/Audio-Technica-AT4040.html Цитирай
Mairomaster Отговорено Януари 13, 2013 Отговорено Януари 13, 2013 ^^Имам B3 и съм супер доволен. Според мен звучи екстра. Ама си е въпрос на вкус. Ако правиш сравнения в интернет, хубаво е да избираш такива, при които са директно сравнени 2 микрофона, при едни и същи условия. Иначе е доста лесно да се заблуди човек. 2 Цитирай
misterj Отговорено Януари 13, 2013 Отговорено Януари 13, 2013 Потърси в ebay. В момента има 2-3. 4033 също не е лош. 1 Цитирай
funkyto Отговорено Януари 13, 2013 Отговорено Януари 13, 2013 B1 за вокали грам не ми харесваше, прекалено стерилен звук, виж за инструменти според мен би бил добър избор, защото е с много чист сигнал, но за вокали определено бих предпочел 2020, а и конструкцията му повече ми харесва построен като танк, но по тежичък, без включен шокмаунт и всъщност не е широко диафрагмен микрофон, но и аз по-скоро за тея пари бих си взел един по-скъп но по-хубав микрофон. Цитирай
Flowsky Отговорено Януари 13, 2013 Отговорено Януари 13, 2013 Нека изключим Behringer като продукти. Rode NT1-A и проблема ти е решен. Мисля че беше към 420 лева, но не съм сигурен. За този ценови клас е най-доброто (според мен) 1 Цитирай
aarab Отговорено Януари 14, 2013 Отговорено Януари 14, 2013 Ако си говорим за восики честоти, които в случая колегата иска да избегне NT1-a също не е по-добре от B1... Ако пиеташ мен, аз бих взел един динамичен - примерно SM7b (380Е)или sm57(100Е), зависи за какъв вокал говорим разбира се, отколкото евтин кондензатор..... всеки си преценя. Преди гледах доста shotout-и на един JZ Vintage 11(389Е), високите нямат толкова бууст, и има бууст на на ниските.. гледах едно ревюта в Youtube и го сравняваха с Neumann u87(2400Е).....аз разлика не чух, ама то и в тубата е грозно качестово...пък и нма гаранция, че не е обработен после.... Аз вяра на ревюта нямам, в ниския клас кондензатори, може би Studio projects b1 се позлва с най-добра репутация - евтин и не много харш на високите.... По-горе са ти препоръчани добри микрофони - AT 4033, 4040, 4050, Rode и т.н., вече гледаш парите.... Ако можеш събери малко повече за един Neumann TLM 102 - 500E струва, но поне няма да го сменяш 1 Цитирай
vane Отговорено Януари 14, 2013 Автор Отговорено Януари 14, 2013 Все още не съм решил какво да бъде, а най-тъпото е, че нито Аудио Техника, нито Rode ги има в България, съответно и няма как да ги тествам .............. Гледах и Rode Nt-2A, който също го хвалят стабилно, но ще видим .............. Някой случайно да го има или да го е ползвал? Цитирай
misterj Отговорено Януари 14, 2013 Отговорено Януари 14, 2013 Нов ли го искаш или втора употреба? Както писах по-горе, в ибей има на приемлива цена. В този ценови клас не можеш да очакваш чудеса. Моето лично мнение за студийна работа е кондензаторен, но всеки си решава сам. Може да се огледаш и за Se Electronics. Цитирай
Mairomaster Отговорено Януари 14, 2013 Отговорено Януари 14, 2013 А в по-горен клас, какви чудеса може да се очакват, че ми стана интересно? Да не взема да пее сам микрофона Просто ми се стори доста неподходящ израза в дадения контекст. Цитирай
misterj Отговорено Януари 14, 2013 Отговорено Януари 14, 2013 Аз мисля, че е добре да не се изказваш неподготврен. Имал съм U87, имам M49, имал съм Rode,, имам Se Electronics, имам Audio Technica, но не посочения модел. Разликата между гореспоменатите Neumann и опоменатия от теб Studio Project е точно колкото да сравняваш Трабант с Мерцедес. Или за да не съм разбран погрешно - Орфей и Такамине са акустични китари. Не, че Такамине може да свири сама. Аз приключвам в тази тема. Поздрави и със здраве. Цитирай
Mairomaster Отговорено Януари 14, 2013 Отговорено Януари 14, 2013 (Редактирано) Не ми се иска да се разводнява темата, но мисля че подобни твърдения, страшно много объркват начинаещите, четящи темата.Знам че се занимаваш професионално с това и имаш сериозен опит, не съм искал да те засегна.Вземам за пример микрофони от ниския/среден клас обсъждани в темата и такива от високия клас.Като технически характеристики, разликите най-често са съвсем минимални и незначителни. Говоря за чувствителност, ниво на шума и т.н. И предполагам ще се съгласиш с мен, че освен характера на звука, тези характеристики са също важни. Никой не иска да му шуми микрофона и да разваля иначе перфектния запис или да има яко ниска чувствителност и от увеличаването на гейна на предусилвателя да се стига до същия ефект с шума.Техническите разлика межу трабанта и мерцедеса няма смисъл да се обсъждат изобщо, несериозно е просто. Ама тъй като се поправи, дай да видим китарите. Орфея нормално би имал неудобно високи струни, гадни ключове, които трудно държат строй и са неудобни за настройване, фрет бъз, лоша интонация по грифа, проблеми с дъгата на грифа и всевъзможни дефекти. При Takamine, всички тези неща нормално липсват. И това често са очевидни разлики, пречещи и на професионален и на не толкова професионален китарист.Относно характера на звука и детайлността, също не мисля, че разликите са толкова фрапиращи, заслужаващи подобни сравнения. При сравнителни тестове, начинаещи, че и не толкова начинаещи музиканти, не чуват явна разлика между двата класа микрофони. И да чуват, не винаги по-скъпият микрофон звучи по-добре в дадена ситуация, за даден слушател. Често, просто микрофоните звучат различно добре.С китарите, разликата в звука, мисля че далеч по-лесно се забелязва. Особено, ако ги има налични, нормалните за орфей фрет бъз, лоши, неравномерни тонове по горните позиции на грифа и т.н. Редактирано Януари 14, 2013 от Mairomaster Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.