serengeti Отговорено Ноември 27, 2012 Отговорено Ноември 27, 2012 (Редактирано) Има-в гащите в 7 сутринта!!!!!! Моето мнение по темата и като притежател на 2 та вида адаптери е че много зависи от китарата.Но като цяло Hz са малко лоши,но знае ли човек може да си паснат с някоя китара,както се беше случило с Jackson Dinky,добра комбинация беше. Редактирано Ноември 27, 2012 от serengeti Цитирай
Acei Отговорено Ноември 27, 2012 Отговорено Ноември 27, 2012 Специялно EMG-тата с твърде компресирани и честото орязани и май-звучат еднакво на повечето китари. От друга гледна точка пасивните адаптери позволяват извличане на почти всеки тон от китарата, който може да се извлече именно защото нямат рестрикциите на предусилвателите, които поставят на активните. Не знам как седържат СД блекаутите, но ще ги пробвам. Предпочитанията ми са към пасивните адаптери. и това си е моето мнение Цитирай
Yves Отговорено Ноември 27, 2012 Отговорено Ноември 27, 2012 (Редактирано) Не знам дали само аз достигам до този извод, може на някой да се стори глупаво, но ще го обясня с няколко реда. По принцип не съм от хората, които свирят с безкрайно много гейн, бих се определил като фен на умереното кривене. Ако в главата си имаш определен идеал за драйв звук, който се опитваш да постигнеш, то той да кажем е функция на аутпута на адаптерите Х и драйва на усилвателя У - за да може да се получи мечтаният звук Z. Да кажем аутпутът на EMG е Х, a аутпутът на едни Burstbucker-и /от които имам пресни впечатления/ и те имат изходно ниво Х-5, то трябва да се компенсира с драйв от усилвателя, за да се уравновесят нещата и да се получи желаното ниво на кривене. Е, дали ще имам уж компресирания звук от EMG или ще имам уж супер динамичният звук от PAF-четата и след това ще го смачкам с допълнителен драйв не е ли все едно? Само дето с пасивните адаптери получавам повече шум, а и каквото и да ги правиш никога не могат да звучат толкова стегнато. Горното е вярно /според мен/ за стилове от ...да кажем хард рок нагоре. Но то и се подразбира, едва ли джазмен дори ще обмисля активни адаптери. Въпреки че ако погледнете артист листа на EMG ще се изненадате музиканти от какви стилове са се спряли на тях, говоря за Лукатър и Гилмор, на които със сигурност и много други производители им предлагат кинти. Колко пък да са компресирани тия EMG-та и колко точно динамика му трябва на човек, за да свири метъл се чудя аз... И понеже скоро смених въпросните Бърстбъкъри на Гибсъна с EMG мога да кажа, че откровено съм шокиран от разликата в състейна. Като с височината на Бърстбъкърите си играх дни наред....явно като са прекалено близо до струните магнитното поле ги "убива", а когато са по-далеч просто не може да "улови" трептенията им...знам ли и аз, но просто бях ей така като чух разликата Даже съвсем честно бях го пуснал за продажба, щото си викам егати Гибсъна, един Корт да има осезаемо повече състейн от него....е оказа се, че не е Гибсъна виновен Редактирано Ноември 27, 2012 от Yves Цитирай
Kalmar Отговорено Ноември 27, 2012 Отговорено Ноември 27, 2012 Един от плюсовете на EMG, е че имат слаб магнетизъм и не "дърпат" струните твърде много. Съответно не пречат на струните да отзвучават нормално. А и може да се доближат повече до струните. Цитирай
Yves Отговорено Ноември 27, 2012 Отговорено Ноември 27, 2012 (Редактирано) Нали и аз това казвам, макар и чрез критика към аналогичния проблем на конкуренцията Редактирано Ноември 27, 2012 от Yves Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Ноември 27, 2012 Отговорено Ноември 27, 2012 Е, дали ще имам уж компресирания звук от EMG или ще имам уж супер динамичният звук от PAF-четата и след това ще го смачкам с допълнителен драйв не е ли все едно? Само дето с пасивните адаптери получавам повече шум..... Не е вярно - пасивните адаптери имат повече брум, но най-често по-малко шум от активните адаптери. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Ноември 30, 2012 Отговорено Ноември 30, 2012 (Редактирано) Горното твърдение може би се стори малко невероятно на повечето хора, но на практика е така. Главното предимство на активния адаптер е, че има ниско изходно съпротивление, което позволява да се ползва и по-дълъг кабел без загуба на високи честоти и с по-малка вероятност кабелът да "прихваща" брумове. Освен това, наличието на предусилвател позволява и да се навият по-малко навивки на намотките на адаптерите и на практика да се получи звук с повече високи честоти, по-"ярък" и отчетлив звук без "замазване". От друга страна, всеки усилвател има свой собствен шум, от който няма как да се отървем. Основно правило в звукотехниката е, че при последоватленост от усилвателни стъпала, най-добре е първото да е най-нискошумящо и да има голям коефициент на усилване(в случая - по напрежение). Макар предусилвателите в активните адаптери да са сравнително нискошумящи, те често не са най-нискошумящите възможни, освен това обикновено са или повторители (коефициент на усилване 1) или имат малък коефициент на усилване по напрежение (1-4). Понеже се явяват първо стъпало в системата, те обикновено малко или много влошават шумовите характеристики на цялата система(китара-[ефекти]-усилвател). Поради характера на конструкцията си обаче, те често прихващат по-малко брум(нискочестотни смущения) от околните източници. Това е причината, при пасивни адаптери най-често да чуваме нискочестотно бучене(брум), но почти никакъв допълнителен шум(освен този, който апаратурата има и без включена китара), а при активните адаптери да имаме по-малко брум, но осезаем(особено на хай-гейн) шум, който напомня на паузите между песните при слушане на стара аудиокасета. За моите уши, брума е малко по-малко смущаващ, понеже е нискочестотно бучене, докато шума от "активния" предусилвател покрива целия чуваем спектър, което за мен е малко по-дразнещо. Редактирано Ноември 30, 2012 от Evtim Djerekarov 2 Цитирай
Harvester Of Sorrow Отговорено Ноември 30, 2012 Отговорено Ноември 30, 2012 Аз лично съм фен на пасивните, дори обмислям да си сложа dimebucker на едната китара, а на другата EMG HZ Цитирай
IndustrialMan Отговорено Декември 1, 2012 Автор Отговорено Декември 1, 2012 Мерси на всички за изчерпателни те отговори!След всичко прочетено тук смятам да си взема един пасивен ДАЙМБЪКЪР...Дето е казал Бил Лорънс "Batteries belong in flashlights". Цитирай
Acei Отговорено Декември 1, 2012 Отговорено Декември 1, 2012 разгледай-прослушай и bare knuckle адаптерите може да останеш много приятно изненадан Цитирай
Dimitar Mihov Отговорено Декември 1, 2012 Отговорено Декември 1, 2012 Също съм почитател на пасивните .... имам различни на различните си китари. Едната е с двойка Seymour Duncan JB/59 - класика в жанра ... Позволява свирене както на поп/рок неща така и на брутален хеви метъл. Всичко разбира се зависи и от останалата апаратура, както вече споменаха колегите по-горе, и най-вече от задкитарното устройство Пробвал съм активни EMG 81/85, не ми харсеаха прекалено са ми "смачкани". Но това си е лично мое мнение. Имам и DiMarzio YJM и Steve Vai Special ... но те са с по-специфичен звук и може би няма да се харесат на всеки. Цитирай
7thString Отговорено Декември 1, 2012 Отговорено Декември 1, 2012 YJM е адска машина и държи на зверски много драйв като за сингъл. Цитирай
IndustrialMan Отговорено Декември 1, 2012 Автор Отговорено Декември 1, 2012 (Редактирано) разгледай-прослушай и bare knuckle адаптерите може да останеш много приятно изненадан Брат,това са супер яките адаптери/според мойто ухо са супер/...Още не съм им погледнал цената,за да не се ядосвам Редактирано Декември 1, 2012 от IndustrialMan Цитирай
Acei Отговорено Декември 1, 2012 Отговорено Декември 1, 2012 (Редактирано) Bare knuckle един адаптер от официалния сайт да си го купиш излиза 300лв плюс минус в зависимост от модел и спецификации но определено звучат страхотно и няма мазня и при много сериозни кривочи Редактирано Декември 1, 2012 от Acei Цитирай
IndustrialMan Отговорено Декември 1, 2012 Автор Отговорено Декември 1, 2012 Тея адаптери пасивни ли са,или активни?Ше извиняваш за тъпия въпрос Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.