LOE Отговорено Юли 11, 2006 Отговорено Юли 11, 2006 Просто дървото в комбинация с лака явно има по-особен резонанс. Забелязал съм още, че джаксъните почти не вибрират в ръката като ударите ниска струна, за разлика от страт-а, който целия вибрира. Затова и джаксъна има повечко състейн, де, но ако трябва да се изразя образно - страта ми звучи по-акустично, а джаксън-а - все едно е направен от камък. На някои хора, пък може точно това да им харесва. и за вибрирането си в голяма заблуда Наистина не знам какъв ти е проблема с Джаксън, но ми се струва лееееко глупаво да коментираш китара на която не си СВИРИЛ (казвам СВИРИЛ не ХВАЩАЛ). И считам за редно да спомена още нещо - понеже заговори за чист звук - все пак става въпрос за електрически китари - не за акустични. Електрическата китара не разчита на натуралния си звук, а на този, хванат от адаптерте и променян по електронен път. Ти си имаш някаква представа за добър звук... завинтил си си адаптерите направо в тялото, правил си честотни корекции например, може би дори си сложил некъф преамп че да ти изкара сигнал с ниско съпротивление, че да не ти се губят високите по жицата. Ти си променил звука на тая китара - и това че тя звучи така не значи че това и е натуралния звук. Един чист джаксън може да не звучи като обработена китара като го ръгнеш в линеен вход, но в амп, или през процесор чистия му звук си е перфектен. Това е защото замисъла на електрическата китара е такъв. Това което ти си направил с твоята китара за да ти харесва е по скоро недостатък отколкото предимство. Ако мислиш да свириш само чиста китара лошо няма, но почнеш ли да обработваш този "предварително обработен" звук резултатите ще са доста по различни от очакваните, и не винаги добри. Лично аз предпочитам китарата да си е напълно естествена - по този начин е много по лесно боравенето със различни звуци, а и ако примерно скъсам струна или недай си боже ми се строши китарата то няма да имам проблем да хвана каква да е и да си изкарам същия звук. Просто електрическите китари звучат така - необработените барабани също звучат зле. А те са си баш акустични инструменти, докато китарата е предимно електрически. И се отърси от мисълта че твоето мнение, и твоят вкус са еталон. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Юли 11, 2006 Отговорено Юли 11, 2006 (Редактирано) Китарите джаксън НЕ ми харесва как звучат(поне евтините), и не мисля че ще ми харесат, без значение какви адаптери имат и колко предусилватели им сложа. Май все още не ти е станало ясно. Колкото и да пишеш разни обяснения, ще продължавам да твърдя, че звучат ЗЛЕ в сравнение с други китари от същия клас. В моята китара за сега нямам предусилватели, но наистина мисля да сложа, с цел по-малко шум при свирене с дисторшън. За сега, обаче китарата си е напълно естествена, и звучи така, много ми харесва, и изобщо не мисля, че звучи неестествено, както и си звучи много добре колкото и да я обработваш след това. Колкото до вибрирането си е баш така. Изпробвано е. Редактирано Юли 11, 2006 от Evtim Djerekarov Цитирай
LOE Отговорено Юли 11, 2006 Отговорено Юли 11, 2006 И след като разликата между евтините и скъпите е само в адаптерите, хадруера и начина на свързване на грфа с тялото според тебе как така едните ти харесват други не? Ти май изобщо не отбираш от дума? Не че нещо, но все пак някой хора тук притежаваме джаксън китари и имаме доста по добри наблюдения над тях. Едно е да хванеш китара за 1 път, съвсем друго е да свириш на нея в продължение на години. И пак почваш с изтъкване на твоето мнение... поне досега е точно глас в пустиня. Мен ми стана ясно че не ти харесват, но изобщо не ми дреме чесно казано, нито значи че са зле. А ти продължаваш буквално навсякъде да плюеш по китарите, като че ли не са една от най разпространените и доказали се марки въпреки малкия размер на фирмата и сегашния и статут на дъщерна. Даже започвам да си мисля че цялата работа е плод на ината ти. Ако ще водим дискусия да я водим както трябва. Ако ще е превземки аз съм дотук. Вземи си джаксън, посвири на него и пак се обади. Приказки на изуст... колко искаш, от далече по непокметентни от тебе хора. Направо се излагаш. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Юли 11, 2006 Отговорено Юли 11, 2006 (Редактирано) Не съм съгласен с теб. Аз така го чувам. Това не е инат, а просто мнението ми за това, което чувам. Всякакви други приказки са излишни. Плюс това темата е за даване на мнения относно китарите, и аз си давам мнението. Споренето е излишно. Даваш си мнението и толкова. Аз така правя. Редактирано Юли 11, 2006 от Evtim Djerekarov Цитирай
TerminalFrost Отговорено Юли 11, 2006 Отговорено Юли 11, 2006 Мисля, че за да има един човек стабилна база за сравнение между два инструмента, е добре не само да интерпретира мнения на трети страни, прочетени из разни форуми, ревюта, или чути в разговор, а преди всичко да е свирил с тези инструменти. Но не в музикален магазин за 5 минути, с еди-какъв си усилвател и процесор, а в къщи, и то достатъчно дълго, за да може да даде компетентно мнение, вместо да разтегне поредния безсмислен локум. Имам 3 китари, едната от които e Jackson JS30, и досега не съм и намерил нито един кусур от многократно коментираните тук - флойд роуз-а не разстройва китарата, дори е да я вдигна на него, китарата има достатъчно състейн, адаптерите не вибрират, китарата не шуми, грифа е бърз и удобен, и т.н. Преди няколко месеца смених фабричните адаптери със Сиймор Дънкан, но и оригиналните бяха страхотни. Не мога да разбера защо постоянно трябва да се плюе дадена марка (Jackson, Zoom, Squier, Stagg и т.н.). Ужасно тъпо и досадно е, а и честно казано, напълно убеден съм, че не всеки от редовно плюещите свири с техника за по няколко хиляди лева, нали? Не можем ли да бъдем малко по-толерантни, и да пишем за неща, които наистина разбираме? Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Юли 11, 2006 Отговорено Юли 11, 2006 Както писах, не налагам мнението си. На мен така ми звучат китарите толкова. Мисля, че спорове на база личен вкус са безсмислени, и призовавам към незапочване на такива. Цитирай
TONY Отговорено Юли 11, 2006 Автор Отговорено Юли 11, 2006 малко ретроспекция когато рокоенрола беше млад - и дьра,бьра, дьра Jackson беше разделил производстото така - Jackson - Charvel - Charvette той се казва - Groover Jackson млад майстор с радикални и много добри идеи за китарния дизайн -прави юнайтед с Чарвел днес бачка за Уошбьрн( де де -майстор сенйьор -по нашему - баш майстра на кьстьм шопа - тоест на мен като на шоп - трябва да ги правят с 90 % отстьпка ) та - Джаксьн -бяха най ( освен качество и разни картинки по тялото)( за китарни гьзари) Чарвел - средно - но бая високо качество( за уьркин мюзишьнтс) Чарвет - за начинаещи тоест - това което сега правят Фендер - Скуаяр Гибсьн - Епифон ЕСП - Лимитед Мюзикмен- ОЛП просто се раделя производствто с цел -качеството на бюджетните серии ( и най вече пропуски в това качество) да не влияят на утвьрдения имидж (БС РИЧ - пьк в момента го карат - както Джаксьн - няма разделение - от най евтино до най скьпо) по този начин - навремето НИКОЙ не е казвал нищо лошо за Джаксьн те бяха Мираж - почти недостижим колкото Памела Андерсьн естествено марката се наложи като една от най успешните Метьл китари ( в БГ се ползва от метьли и ресторантски музиканти - които в повечето случаи са бивши метал - хард рокери - вече женени -и свирещи за да пьлнят тенджерата на жена си) после фалит и Фендер като най хищната акула на китарния пазар - решава - тьй като няма сериозни позиции на пазара за метьл китари да лапне Джаксьн - изобщо Фендер лапа - всичко което си заслужава====== сега като се замислим - най ниския клас не са китари за хора които вече могат да свирят - те са за тези които тепьрва започват по мое мнение - като за начало най разумно е човек да започне с китара до 500 лева макс ( не както децата на някои бизнесмени директно сьс най скьпия Ибанез) - по простата причина че за 2 години ( в началото китаристите свирят нон стоп - иска им се да стигна най голямите световни звезди) просто им виждат сметката на тия китари - и вече могат да си купят нещо по ( а дали ше е Джаксьн или скуаяр - се тая - тук повече значение има какьв надпис ще кефи купуващия тази бюджетна китара- примерно де, темата за сингьл срещу хьмбькер - е на друго място) тоест те така или иначе не са мен ,Ефтим и тн това че Евто конкретно не харесва фирмата -ок-негово си мнение ето днес като си свирех на моя JTX1 - stive hacket model (може да я чуете на айрьн мейдьн кавьра който сьм постнал на г мейла - отдясно - другата е ибанез - макар че МП3 ужасно скапва - не само за мен - днес правих сравнение с запис на КИнг Даймьнд - мп3 формат и сьщото парче вьв флак - разликата е огромна) -та си казах -китарата е толкова добра - че аз не сьм достатьчно добьр за нея сега за сьжаление РФ - едва ли ще подарят на Евто някой Джаксьн - за да си промени мнението - щото след това хиляда ще кажат - тия джаксьн са много лоши - дайте и на нас хубаво който наистина притежава такава китара да си даде мнението тоест - колкото повече - толкова по добре не знам обаче - при все че се чете форума от РФ - дали обратната врьзка кьм производителя сьществува - тоест това че ,както става ясно чат пат се намират китари с некачествени - РАЗТРОЙВАЩИ ФЛОЙДОВЕ - включително и от предния период за който РФ не отговарят - дали ще стигне до заводите и после ще кажат - в резултат на обратна врьзка с потребителите - подобрихме това и това(знам че звуча наивно) но за мен "Джаксьн" е като ученическа любов :inlove: Цитирай
docc Отговорено Юли 11, 2006 Отговорено Юли 11, 2006 Wayne Charvel Guitar Repair е основан някъде към 1974.Основно ремонтира и модифицира китари и сглобява инструменти(вкл. и от части доставяни от Schecter)с марка Charvel.Takива например са и първите китари за E.Van Halen.Изпълнява и поръчки от Fender за Custom модификации за техни клиенти(вкл. R.Blackmore).По това време Fender нямат Custom Shop и възлагат специфичните задачи на различни майсторски ателиета.Това,впрочем е широка практика и с други производители не само по това време,но и за немалък период занапред. Grover Jackson се присъединява към компанията,като обикновен китарен майстор и скоро получава шанс да бъде съдружник и името му да се включи във фирменото наименование Charvel/Jackson Guitars,а през 1978 придобива дяла на Charvel и името на марката.Във връзка с проект за инструмент за R.Rhoads,Jackson прави нововъведения,неизползвани до този момент в други модели - новата глава,която е всъщност модифициран Explorer,направен така,че да се избегнат патентни спорове; Neck Through; Compound Radius.Решава се на тази основа,да се развие нова линия инструменти с название Jackson и името на компанията се променя на Jackson/Charvel .Продължават да се работят и висококачествените и много популярни Charvel,със Strat контур.През 1986 марките Charvel и Jackson са продадени на Японски производител и нещата полека тръгват надолу.От този период са Японските модели Charvel с конструкция като на старите висококачествени Made in San Dimas,и Made in Ontario,Jackson-и.Появяват се и бюджетните Charvette.След "мъки" през 90-те, правата са придобити от Fender Guitar Company и марките се възраждат. Периодът от началото на 70-те докъм средата на 80-те,е много интересен във връзка с взаимоотношенията и преплитането на професионалните пътища, и съвместна работа, на голяма група от личности,станали емблематични за Американското Hi End китарно производство:Wayne Charvel;G.Jackson;Carl Sandoval;Dave Schecter;Tom Anderson;James Tyler;Rudy Pensa;John Suhr;Ted McCarty;Tom Walker;Bernie Rico Sr.;Forrest White;Leo Fender;Seymour Duncan;Floyd Rose;Don Grosh;Lynn Elsworth;Sterling Ball;Mike McGuire;Al Carness..... ...но за това - друг път...и то,ако стане дума! Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Юли 11, 2006 Отговорено Юли 11, 2006 (Редактирано) Много интересно(емотиконка на човече, пиещо кафе). Винаги внасяш някакво разнообразие в темите. <_> Редактирано Юли 11, 2006 от Evtim Djerekarov Цитирай
LOE Отговорено Юли 12, 2006 Отговорено Юли 12, 2006 Mалко е спорно доколко джаксън са се възродили след като ги купиха фендер, но поне ги има. Цитирай
X_eNeMy Отговорено Юли 12, 2006 Отговорено Юли 12, 2006 (Редактирано) Аз съм си заплюл от РФ един Джаксън JS30KE. Китарата я пробвах 2 пъти с различни ефекти и да си призная останах очарован. Убеден съм, че това е китарата която искам, която ми трябва. Харесва ми звука, грифът и е удобен, тялото и позволява да се свири седнал (при някои стрли например е трудно). Т.е. освен, че е ефектно, тялото е и удобно - 2 в 1. Не намерих дефекти по китарата, всичко си и работи и не чувам, вуждам и усещам нещо нередно по инструмента. Споредн горепосочените класификации китарата е от нисък клас, но цената не ме вълнува толкова колкото практическото приложение на инструмента в ръцете ми. Ето я и китарата Китарата ми трябва за стилове по тежест от траш нагоре, тъй че не виждам защо да не я закупя. :guitar: :guitar: :guitar: Коментирам тялото защото някой би могъл да каже, че я искам заради визията. Оправдавам се с това, че тя е просто бонус към добрия инструмент. Редактирано Юли 12, 2006 от X_eNeMy Цитирай
LOE Отговорено Юли 12, 2006 Отговорено Юли 12, 2006 мда, определено китарите които стават за свирене, изглеждат наистина добре и цената им не е четирицифрена не са много аз си купих джаксън защото скуаера ми беше потресаващо грозен а и доста неудобен, но както се оказа в последствие тона, състейна и усещането са много по добри Цитирай
docc Отговорено Юли 12, 2006 Отговорено Юли 12, 2006 той се казва - Groover Jackson млад майстор с радикални и много добри идеи......днес бачка за Уошбьрн( де де -майстор сенйьор -по нашему - баш майстра на кьстьм шопа ... Grover Jackson прави дизайна на Mercury серията на Washburn,излязла през 90-те.Не ми е известно в момента да имат нещо общо(разбира се може и да греша).Настоящият шеф на продукцията в Washburn,ако не се лъжа,е Gil Vasquez. Цитирай
TONY Отговорено Юли 12, 2006 Автор Отговорено Юли 12, 2006 по скоро моята информация е стара - последно сьм чувал да бачка за уошбьр за това - но оттогава е изтекла вода БТУ - в каталога на уошбьрн имаше един кьстьм модел за китариста на Аеросмит - Веньм -се казва китарата ( за групата е друга тема) просто уникат Grover Jackson Цитирай
Black Bird Отговорено Юли 12, 2006 Отговорено Юли 12, 2006 (Редактирано) Джаксън. ж Свирил съм не веднъж на един къстъм модел - "Солист" с активни ЕМГ. Поръчвана е някъде 92-3 година от УСА по каталог с къстъм части, дърво и боя. Мисля че е струвала 2500 ДМ., И бих дал 2та си Ибанеза за нея. Кантовете и надписа са от седеф. А флойда е шалер. Проблеми никакви. ь грифа по тесен от ибанез някак по фин и по плавен...не е точно за големи ръце моите пръсти са доста големи и досега само ибанез грифа най ми пасва особено около 1ва позиция. Също съм свирил на тези новите Джаксън за по 500-800 лв. и тези от Технополис. Просто нямат нищо общо. та дори и с ибанзите за по 1000 лв или 800 лв Редактирано Юли 12, 2006 от Nalbantov Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.